עידכוני צהריים/ערב - יום 53 , ה- 23.10

היא לא אמרה על אשר.

מי הוא בכלל שיילך להזדיין? שיהיה לו ילד הומו. זה הכי גרוע בעיניי.
 

blur2

New member
אבל כמה פעמים אפשר לדבר על אותם דברים

לטחון מים בפורום הזה. "מי הוא בכלל שילך להזדיין" נאמר במסגרת שיחת מוטיבציה שהיא עשתה ללאון והיא אמרה לו שהוא לא צריך לבקש קבלה מאף אחד - בטח לא אדם כמו אשר שהוא לא אבא שלו לא אמא שלו. אז אם הוא לא מקבל אותו הוא יכול ללכת להזדיין. היא לא קיללה את אשר ספציפית. די להשוות בין מה שבלוליל אמר למה שהיא אמרה. זה פשוט לא אותו דבר ולא משנה איך תסובבי את זה. היא אמרה שיהיה לך ילד הומו במובן החיובי "הלוואי שיהיה לו ילד כמוך" כי היא חושבת שלאון הוא "בנאדם מקסים" וזה בדיוק מה שנאמר בשיחה הזאת. ועצוב שאנשים עדיין רואים במילה הומו קללה.
 
אני לא טחנתי מים, אני עניתי לך

כי את מציגה את שפרה כיפת נפש. את מציגה דברים אחרת, היא בפירוש אמרה ללאון שהיא מאחלת לו שיהיה לו ילד הומו. תקרא את ההודעה של קוקיס ואז תבין. כל טוב.
 
אמא אוהבת 2 - זה ממש להוציא דברים מהקשרם

היא ממש לא אמרה שיהיה לאשר ילד הומו - בכל אופן הכוונה לא הייתה איך שאת מנסה להעביר היא אמרה שהיא מאחלת לו ילד כמו ליאון כלומר עם האישיות של ליאון והכישורים וכו' והיא ממש לא התייחסה במובן המופשט של המילה זה ממש לא להבין את דבריה. וגם אם היא התכוונה בנוסף לכך שהילד יהיה הומו אז למה את רואה בזה קללה? זה קורה הרבה כאשר צופים כמוך שלא מצליחים להבין את שפרה מפרשים אותה בצורה שלילית ועושים לה עוול.
 
אף אחד לא עושה לשפרה עוול, זה מה שהיא מציגה

לנו הקהל. לא התכוונתי שילד הומו זה קללה , אבל, לה מותר להגיד לבן אדם דתי שהיא לא הסתרה איתו בבית " יאלה מיהו בכלל, שילך להזדיין" וגם אמרה בפירוש שיהיה לו ילד הומו, היא ממש לא התכוונה לכישורים של לאון. כל היום מנסה להיות היפת נפש בבית, אפילו הצחוק והחיוכים שלה מעוררים בי בחילה של אחת צבועה ושקרנית. גם ללאון כל היום מטיפה מוסר. בוא אגיד לך עוד משהו, כל היום צמודה ללאון וכששי ירד עליו בסוכה אז היפת נפש לא הוציאה מילה אחת להגן על לאון שהוא חבר שלה לבית. היא משחקת אותה הטובה וזו דעתי, עד כמה רוע יש לה כל היום לשבת ולרכל על יוסי, ולזאת קוראים יפת נפש. ולא אני לא מכירה אף אחד מהאח הגדול, אני רק צופה מהצד והרבה . כל טוב.
 
ברור שאין קשר למציאות ולפרשנות שלך

לדעתי אין קשר למה ששפרה עושה או לא עושה, אומרת או לא אומרת את החלטת שהיא לא בסדר וזהו. אני מניחה שאת עינב את רואה כמלכת העולם בחורה אמיצה, גזעית, כנה, ישירה ממש כליל השלמות. מדובר בטעם אישי ולטעמי שפרה בחורה בעלת אישיות מיוחדת לכל אחד יש חסרונות וכמו כולנו גם לה אבל החסרונות שלה הם דבש וקינמון לעומת החסרונות של משפחת בובליל.
 

cookies10

New member
היא ממרידה בין ההומיים לדתיים

כשלאון אמר בשמחה ותמימות שהוא שמח שאשר קיבל אותו שהוא מייציג את הדתיים ושלאון מייצג את ההומוהים אז היא התנפלה עליו והסיתה אותו ואמרה פאק יו מי הם בכלל שיקבלו אותך וחיממה אותו נגדם...
 

droriko

New member
"יהודים סוג ב" זה לא מספיק חמור?

בתור אדם שרגיש לנושא השואה אתה אמור לדעת יותר מכולם
 

SnowKing

New member
הימור שלי - מדובר בבנאדם אחד או שניים.

אבל עזוב, אין טעם לתת הסברים בכלל. בפורום הזה יעוותו כל דבר ששפרה אומרת או עושה. אלא אם כן זה לאכול, ואז הם ידווחו בדיוק.
 

RoGeR MaSoN

New member
blur2 מי שלא תיהיי, לא יעזור מה תגידי...

שפרה חלאה, מתייפיפת, מתנשאת, משתחצנת,מסיטה ברמות שהרוב הענק למעט מיעוט קטנטן לא רוצה לראות אותה במסך שלו. באמת שכבר נמאס לשמוע אותה ואת החוכמה עם המילים הגבוהות שלה.....
 

RoGeR MaSoN

New member
הנה שפרה עכשיו מסיטה את לאון על עינב

היא אומרת "אני לא אתן לעינב את הבמה לקיים עם שפרה שיחה קורעת לב"...(ציטוט מלא) מה היא חשה פור גאד סייק
מהההה ?! מי היא בכלל...דובה דובה ועוד פעם דובה.
 

SnowKing

New member
מסיתה את לאון?

שפרה הבינה כבר מזמן שעינב שונאת אותה. עינב לא מסתירה את זה. עינב פונה אליה ורוצה לעשות שיחה קורעת לב מול המצלמות על כמה ששפרה פגעה בה וזה לא משהו אישי נגדה (כמו שהיא עשתה אחרי ענין ש"צ). למה שהיא תשתף עם זה פעולה?
 

אכדית

New member
זה בדיוק מה שהיא תמיד עושה בעצמה, לא?

הולכת ומשמיצה מאחורי הגב (למשל במקרה אשר) ואז קוראת לו ורוצה לדבר כדי לצאת המלאכית מול המצלמות. אבל כשמבקשים ממנה אותו דבר (כמו בחדר האח הגדול ועכשיו) היא לא מסכימה כי היא יודעת כמה שהמהלך הזה לא בסדר ונועד להוציא את הצד הפוגע (והפעם זו עינב) בסדר מהעניין... היא לא אוכלת מהדייסה שהיא מבשלת.
 
אכדית את צודקתואנשים עוד מעלים ויכוח בשביל

להצדיק אותה כאילו היא טלית ואחרים ממציאים עלייה דברים.
 

blur2

New member
תעביר ערוץ.

לי אישית, נמאס לקרוא את התגובות שלך. נמאס לי שמבקרים כל מילה שניה שיוצאת לה מהפה - וזה לא משנה מה היא אומרת. נמאס לי שמבקרים גם כל מה שנכנס לה לפה. נמאס לי שהיא היחידה מכולם שלכולם יש לגביה סטנדרט כפול. אפשר לא לאהוב אדם, אבל לבוא ולהכפיש בכל הזדמנות אפשרית, לנתח כל דבר שהוא אומר, עושה, ווטאבר. זה גועל נפש. פשוט גועל נפש.
 
גם אני ממש לא מבינה מה יש לכולם נגדה

היא בן אדם נבון שמשחקת את המשחק כמו כולם . לא עשתה משהו שכל כך צורם לעומת האחרים.להפך. האהבה המוגזמת פה לבובלילים היא שלא מובנת לי. כאילו כל המשחק הזה הוא הלבנים המתנשאים אוהבי הערבים השמאלנים לעומת הארסים השחורים , עלק " פשוטי העם" מהפיריפריה- מספיק עם זה!!! כולם שם (פחות או יותר- טוב... חוץ מאיתי החננה) משחקים משחק. ללא קשר לצבע עורם או סגנון דיבורם. ואם כבר מישהו מתנשא (" פונה לעינב ברגע ההכרזה על שי : נראה לך שהייתי הולך?") זה יוסי . ושלא תבינו לא נכון - הוא הכי מצחיק בעולם . הכי עושה את התוכנית . אבל שיפרה שא תמים לעומתו ....
 
למעלה