../images/Emo27.gif
ברור לכל משיחי שנולד מחדש, שאליהו ואלישע הקימו מתים לתחייה, לא חידשת פה דבר. שהרי דבר ה' הוא לא רק הברית החדשה אלא גם התנ"ך, שבלעדיו לא ניתן להבין כלל את הברית החדשה.
כשבן האלוהים לבש דמות של בשר, ונקרא ישוע בחייו על הארץ(שם שנשאר וישאר לעולמי עד), הוא היה הבן אדם הטהור עליי אדמות, לא היה בו חטא, הוא היה בן-אדם במאת האחוזים, וגם אלוהים בו זמנית במאת האחוזים. כשישוע היה על הצלב, כל החטאים של כל האנושות נדבקו עליו, כיוון שאלוהים האב לא יכול לסבול כל חטא, כשהחטאים של כל האנושות היו על ישוע, אלוהים האב כמו סר ממנו באותו הרגע, וישוע חווה מוות רוחני, כפי שהיה עליו לחוות, בכדי להזדהות עמנו בני האדם, שחיים את המוות הרוחני הזה. לכן באותו הרגע שכל החטאים של האנושות כשהם היו על ישוע, אלוהים האב כמו לא יכל לראות זאת והוא עזב את ישוע באותו הרגע.
ישוע נולד בבית לחם, עפ"י הבשורות של מתי ולוקס. כמרקוס ויוחנן, פשוט לא מציינים את מקום היוולדו.
הכותל עדיין עומד תודה לאל, כזכר לבית המקדש. הכותל המערבי היה רק חומה של בית המקדש ולא חלק מבית המקדש עצמו. זהו חסד של אלוהים, שרוצה לגלות לנו שהוא לא עזב אותנו מעולם, גם אם אנחנו דחינו ובזינו אותו.
הכתבים של יוסף בן-מתתיהו דווקא כן מזכירים את ישוע. והברית החדשה הוא בהחלט ספר הסטורי. זה שבקולגות מסוימות לא מקבלים את הברית החדשה כספר היסטורי זה משהו אחר, ולא מעיד על כך שהוא לא.