../images/Emo41.gif רובד התלונות בפורום ../images/Emo41.gif
שלום לכולם, מסיבות שונות ואישיות לא יצא לי להיות ב- 24 השעות האחרונות בפורום. גם בימים הקודמים כמעט ולא התאפשר לי (נדיר אבל קורה...) ולכן כשאני מביט כעת בדפי הפורום האחרונים אני מרגיש שיש צורך לעצור ולעשות חשיבה. אני יודע שישנן בעיות חמורות, מציקות ומטרידות ובוער בעצמות לפתור אותן. אני יודע זאת, מבין זאת ואף חווה באופן אישי חלק מהבעיות. אבל מכאן ועד למה שקורה בפורום בימים האחרונים הדרך ארוכה. אין מקום בפורום להצפות (תלונות רבות באותו נושא, למרות שהגורמים המוסמכים מטפלים בו ומודעים אליו בכל הרמות). אין מקום בפורום לתקיפה של עובדי ציבור, במקרה דנן של עינת שספגה כאן הפניות אישיות שלא לצורך.לא עינת ולא אף אחד אחר, מהווים שק החבטות של כל מי שחווה בעיה שהיא, בטח שלא מעל גבי הפורום. אין מקום לפורום לתלונות שמנוסחות בבוטות, מתוך כוונה של "מישהו חייב לי", עד כדי אבדן הנימוס ההכרחי , הכרחי מה לעשות, בתקשורת בין בני אדם.. אל תשכחו לרגע שרבים מהעוסקים במלאכה שאתם פונים אליהם עושים זאת בהתנדבות מלאה מכל הלב, וגם למקבלי השכר, יש אורך נשימה מוגבל, ותקיפות שלהם פוגעות בהם, באופן אישי. בנושא עילום השם יש לי מה לאמר. משחר הכרותי עם עולם האינטרנט לא התנגדתי לנושא עילום השם ברשת. נהפוך הוא,תמיד ניסיתי לדון את הדברים לגופו של עניין ולא לגופו של user. אין זה אומר שאני מסכים לניצול לרעה של האנונימיות ברשת. ממש לא ! מאחורי חלק מהתלונות עומדים תושבים. מאחורי חלקים אחרים יכולים לעמוד גורמים אינטרסנטיים שרוצים להכפיש גוף מסחרי שהוא, או אדם כלשהוא, או את שם הישוב ויש רבים שמחכים לנו בפינה. בואו לא ניתן להם את הבמה , לפגוע בנו.אני בטח שלא אתן. בהינתן הדברים לעיל, אני רוצה ליישם דרך עבודה בנושא התלונות בפורום כדלקמן: 1.תלונה חדשה, בנושא שטרם נדון,תוכנס לפורום ונציג הציבור הרלוונטי ישתדל לענות עליה בהינתן המידע ולאחר בדיקה. בשלב זה אין להכניס תלונות נוספות המשכפלות את אותו נושא (כולנו סובלים מהיתושים לדוגמא, הצפת הפורום ב99 הודעות זהות לא עוזרת במקרה כזה, רק פוגעת). במקרה של תשובות לא מספקות, שאלות ועוד יש לפנות במסר אישי או במייל לנציג הציבור ולא להמשיך את התהליך מעל גבי הפורום. הודעות שיחרגו מכך, לא יופיעו בפורום. נסו להזדהות בשמכם המלא. זה תמיד מקנה אמינות למלין בבואו להלין. 2.יש לשמור על דרך ארץ ועל נימוס בסיסי כשמעלים תלונות. זכרו , מילים יכולות לפגוע, מאוד והן אכן עושות זאת. הפורום יכול להיות במה מצויינת להעלאת נושאים הצריכים טיפול מיידי, אימשביעות רצון מדברים וכו'. הפורום אינו הבמה לפתור אותן תלונות ובעיות. 3. ביממה הקרובה יפתח שרשור כולל שיעסוק בכל ההודעות שהצטברו עד כה בנושא נווה נופש. כנ"ל אאגור את המידע והתלונות בנושא יתושים, צרעות, עקרבים ודברורים לשרשור אחר. אם יהיה לנציג הציבור משהו להוסיף, הוא יעדכן שם. הבעיות ידועות במלא חומרתן ואין להוסיף הודעות כפולות שלא מובילות לשום מקום. כללים אלו ייאכפו על ידי ללא פשרות לטובת כולנו. תודה על ההבנה, למרות שלא תמיד נוח, לארי
שלום לכולם, מסיבות שונות ואישיות לא יצא לי להיות ב- 24 השעות האחרונות בפורום. גם בימים הקודמים כמעט ולא התאפשר לי (נדיר אבל קורה...) ולכן כשאני מביט כעת בדפי הפורום האחרונים אני מרגיש שיש צורך לעצור ולעשות חשיבה. אני יודע שישנן בעיות חמורות, מציקות ומטרידות ובוער בעצמות לפתור אותן. אני יודע זאת, מבין זאת ואף חווה באופן אישי חלק מהבעיות. אבל מכאן ועד למה שקורה בפורום בימים האחרונים הדרך ארוכה. אין מקום בפורום להצפות (תלונות רבות באותו נושא, למרות שהגורמים המוסמכים מטפלים בו ומודעים אליו בכל הרמות). אין מקום בפורום לתקיפה של עובדי ציבור, במקרה דנן של עינת שספגה כאן הפניות אישיות שלא לצורך.לא עינת ולא אף אחד אחר, מהווים שק החבטות של כל מי שחווה בעיה שהיא, בטח שלא מעל גבי הפורום. אין מקום לפורום לתלונות שמנוסחות בבוטות, מתוך כוונה של "מישהו חייב לי", עד כדי אבדן הנימוס ההכרחי , הכרחי מה לעשות, בתקשורת בין בני אדם.. אל תשכחו לרגע שרבים מהעוסקים במלאכה שאתם פונים אליהם עושים זאת בהתנדבות מלאה מכל הלב, וגם למקבלי השכר, יש אורך נשימה מוגבל, ותקיפות שלהם פוגעות בהם, באופן אישי. בנושא עילום השם יש לי מה לאמר. משחר הכרותי עם עולם האינטרנט לא התנגדתי לנושא עילום השם ברשת. נהפוך הוא,תמיד ניסיתי לדון את הדברים לגופו של עניין ולא לגופו של user. אין זה אומר שאני מסכים לניצול לרעה של האנונימיות ברשת. ממש לא ! מאחורי חלק מהתלונות עומדים תושבים. מאחורי חלקים אחרים יכולים לעמוד גורמים אינטרסנטיים שרוצים להכפיש גוף מסחרי שהוא, או אדם כלשהוא, או את שם הישוב ויש רבים שמחכים לנו בפינה. בואו לא ניתן להם את הבמה , לפגוע בנו.אני בטח שלא אתן. בהינתן הדברים לעיל, אני רוצה ליישם דרך עבודה בנושא התלונות בפורום כדלקמן: 1.תלונה חדשה, בנושא שטרם נדון,תוכנס לפורום ונציג הציבור הרלוונטי ישתדל לענות עליה בהינתן המידע ולאחר בדיקה. בשלב זה אין להכניס תלונות נוספות המשכפלות את אותו נושא (כולנו סובלים מהיתושים לדוגמא, הצפת הפורום ב99 הודעות זהות לא עוזרת במקרה כזה, רק פוגעת). במקרה של תשובות לא מספקות, שאלות ועוד יש לפנות במסר אישי או במייל לנציג הציבור ולא להמשיך את התהליך מעל גבי הפורום. הודעות שיחרגו מכך, לא יופיעו בפורום. נסו להזדהות בשמכם המלא. זה תמיד מקנה אמינות למלין בבואו להלין. 2.יש לשמור על דרך ארץ ועל נימוס בסיסי כשמעלים תלונות. זכרו , מילים יכולות לפגוע, מאוד והן אכן עושות זאת. הפורום יכול להיות במה מצויינת להעלאת נושאים הצריכים טיפול מיידי, אימשביעות רצון מדברים וכו'. הפורום אינו הבמה לפתור אותן תלונות ובעיות. 3. ביממה הקרובה יפתח שרשור כולל שיעסוק בכל ההודעות שהצטברו עד כה בנושא נווה נופש. כנ"ל אאגור את המידע והתלונות בנושא יתושים, צרעות, עקרבים ודברורים לשרשור אחר. אם יהיה לנציג הציבור משהו להוסיף, הוא יעדכן שם. הבעיות ידועות במלא חומרתן ואין להוסיף הודעות כפולות שלא מובילות לשום מקום. כללים אלו ייאכפו על ידי ללא פשרות לטובת כולנו. תודה על ההבנה, למרות שלא תמיד נוח, לארי