על בקורת ותלונות בפורום

barco11

New member
לארי ו"האחרים" - יישר כוח !

ועוד תוספת אחת קטנה - גם אם קרה שמישהו העלה טענות בצורה לא נעימה לאוזן (או לעין במקרה זה), גם אם ההערות נתפסות כבוטות, גם אם לא נראית הדרך שבה הועלו הדברים - אל תתנו לעצמכם לגיטימציה להיגרר לויכוח תוקפני או פוגעני או להשתלחות מכל סוג שהוא - אפשר להעיר בעדינות או פשוט לענות בצורה עניינית לתוכן הדברים בלי להיגרר למערבולות רגשיות. אם גם אחרי הכנסת הודעה מהסוג הזה נישאר כולנו מאופקים (גם אם לא היה לנו נעים לקרוא) ונגיב בצורה עניינית לתוכן הדברים, לא יתפתחו פה דיונים מעכירי אווירה. אחרי הכל הפורום הזה בא לשרת את צרכי התושבים שרובם ככולם שוחרי שלום ושלווה
 

barco11

New member
התוספת הייתה כמובן

מיועדת לכל הכותבים בפורום
 
מספר מילים

מצטרפת ומחזקת את שכתבו לפני לארי, רונן ומושי ומבקשת להוסיף כמה דברים - ראשית, למי שטעה ואולי חשב אחרת - אני תמיד, אבל תמיד, משתדלת לענות לכל הפניות אלי (גם כשהן מגיעות אלי הביתה, בשעות לא שגרתיות ובימים שאינם ימי עבודה). אני משתדלת לא לפספס אף הודעה במשיבון, בנייד, בפורום, באמצעות מסר אישי או דרך המייל - גם אם מדובר בנושאים לא פשוטים. א-ב-ל קשה לי מאד לקבל פניות שיש בהם טעם לפגם בי באופן אישי, פניות שיש בהם בין השורות ריקושטים כלפי. גם עליהם אני עונה, אבל קשה לי מאד לקבל...מותר ואף צריך להעיר, לבקר ולפעמיים גם למתוח ביקורת, אבל יש צורה נאותה לעשות זאת. אשמח תמיד לטפל בכל בעיה שיש לתושבים אבל חשוב לשמור על תרבות הדיון וכדאי לברור מילים. כפי שמושי כתב, לפני שלוחצים על "השלח" צריך לקרוא שוב את הדברים ואולי גם לעצור ולחשוב האם נכתבו בנימה הנכונה. אינני זמינה 24 שעות ביממה בכדי לענות על פניות. לעיתים לוקח לי יום לחזור להודעה, במיוחד בתקופה כ"כ לחוצה (שיבוצים לגנים, אירועי קיץ, תוכניות לשנה הבאה ועוד...ועוד...). אנא מכם התאזרו בסבלנות, אני תמיד אשיב!.גם אם לא החזרתי טלפון באופן מיידי זו עדיין לא סיבה להתבטא כלפי בצורה שבה התבטאו אנשים מסויימים. ולעניין עילום השם - קשה לי להתייחס בצורה עניינית לתושבים אשר כותבים לי מסרים אישיים בעילום שם, כן חשוב לי לדעת אם מי אני מדברת...במיוחד שמדובר על טענות ספציפיות כפי שמועלות כאן בנושא הקייטנה. כפי שכבר כתבתי בעבר, נווה נופש נבחרו להפעיל את הקייטנה ביישוב לאחר מו"מ ארוך עם מפעילים שונים אשר לא התאימו לנו מסיבות אלו ואחרות (עלויות גבוהות, תכנים לא מתאימים וכו'). צר לי שלא כולם מרוצים מהקייטנה. אני בקשר יומיומי עם נווה נופש ועדה לכך כי הם מנסים לשפר ולהשתפר בהתאם לדרישותיכם, אבל מה לעשות שלא תמיד ניתן לרצות את כולם. תושבים רבים כן מרוצים מהקייטנה כפי שיכולתם לקרוא כאן וכפי שמגיעים אלי משובים במסרים אישיים. שיהיה לכולנו סופשבוע נעים, שבת שלום עינת
 

moshes20

New member
בנוסף לדברייך

אם הפונים יפנו מנקודת מוצא של "איך אני יכול לעזור" ולא מנקודה של "למה לא עושים לי" אזי כל הפורום יוכל להראות אחרת. משה
 
פורום ההשתלחויות (אכלו לי שתו לי)

סגנון אכלו לי שתו לי השתלט על הפורום. לכולם יש טענות ובכיות. ההשתלחויות נגד בעלי תפקידים בישוב נגד לפיד נגד שילת נגד המשטרה נגד הרמזורים נגד הקייטנות רק נגד נגד נגד יש כאן כמה שהפכו את הבכי והנהי למקצוע. די נמאס!
 

idopel

New member
הצעת ייעול

אני מציע שתלונות לא יטופלו אם הכותב עושה זאת בעילום שם, אני בטוח שהסגנון והתדירות ישתפרו פלאים.
 
אכן הפורום נהיה מקום להשתלחויות

גם אני חושב שכדאי שתלונות והדגש על תלונות לא ייעשו בעילום שם או לפחות את השם המלא למסור במסר אישי. כך נמנע גם בעלי אינטרסים לא מהיישוב או השתלחויות מיותרות בבעלי תפקידים וגם בתושבים. לדעתי הפורום איבד כל כיוון ואת מטרתו ובטח במצב כזה גם תלונות מוצדקות קשה לטפל. כולי תקווה שהפורום יהפוך מתלונות להצעות עזרה.
 

לארי

New member
../images/Emo42.gifעל בקורת ותלונות בפורום../images/Emo42.gif

מצאתי לנכון להקפיץ את הדיון הנ"ל על דרך כתיבת בקורת, תלונות והערות בפורום ומקווה שכולנו נפיק מכך את התועלת.
לארי
 
או או או... זה היה ארוך....

אבל מלא כוונות טובות.... אני מקווה שדבריך ישפרו את הפורום. תודה, לארי
 
למעלה