התוכנית הזאת הורגת את התאטרון בארץ
אמרתי את זה פעם ואני אגיד את זה שוב, התוכנית הזאת תהרוס את התאטרון בארץ, וזה פשוט בושה שבזוהר הרייטינג מנסים להרוויח כסף על חשבון מה שנשאר מהתאטרון בארץ. ציפי פינס צריכה לזכור שמקומה בתאטרון הרפטוארי, המכובד, ולא בתאטרון המסחרי "הנוצץ" כי הוא מכניס בשבוע של הופעות מרוכזות יותר כסף מכל המנויים של בית לסין בשנה. אין מה לעשות, תאטרון מסחרי זה אחלה, אווניו קיו הייתה אחלה דוגמה לזה, וזאת גם הצגה שהתארחה בבית לסין, אבל חאלס, יש גבול כמה אפשר לתקוע סכין בגב האומנות. הכי חבל לי על המתמודדים, בעיקר בוגרי בית צבי, שצריכים לשכנע אנשים לשלוח להם SMS כדי לזכות בתפקיד, איזה מן דבר זה, מי שמע על אודישנים פתוחים להצגה, זה לא שוק זה תאטרון, אז נכון, רובם מאוד מוכשרים, וחלקם כבר שיחקו לא פעם ולא פעמיים בתאטראות המובילים בארץ, אבל אני חושב שזה הזוי ברמות ששחקני בית של הקאמרי ובית לסין יבואו לאודישן מצולם כדי לשחק באולם הקונגרסים, מה זה פסטיגל? והכי כואב זה על המוכשרים באמת שעוד לא שמעתם עליהם, כמו זלצמן המדהימה שהייתה אחת מהשחקניות האהובות עלי בבית צבי, ושהייתה לא מזמן באווניו קיו, או אוהד יהודאי, ניסו או איתי לוי ושחר ישי שזה פשוט לא נתפס בעיני שזה הדרך שלהם להשיג תפקיד ראשי במחזמר היום. זה להרוג את ז'אנר מחזות הזמר, אין מילה אחרת, והיחידים שנפגעים מהם זה אלה שבאמת אוהבים אותו. אף פעם לא יביאו הצגה של קול פורטר, ג'רי הרמן, סונדהים, גרשווין, הם תמיד יביאו את גריז או שיער, כי, ואני מצטט את מה שאמדורסקי אמר על אחד האנשים באודינשים שפשוט העלה לי פיוז "אתה נראה טוב, וזה ימכור כרטיסים, וזה גם חלק מהעניין" אם זה חלק מהעניין בוא נסגור את הבסטה וזהו, אני נשאר לראות את מחזות הזמר של בית צבי, נכון זאת לא תיהיה הפקת ענק עם במה מסתובבת, 50 איש בקורוס וDVD שייצא יומים וחצי אחרי ההצגה, אבל על טהרת הכבוד לתאטרון אי אפשר ללכת לדבר הזה, שאני מזכיר שוב נכשל אנושות בארה"ב, Grease: your the one that we want היה בדיחה, התוכניות של זה קוצצו בטירוף, בתוכנית השלישית היה כבר החצי גמר,.