שערוריית פופיק והפתרון../images/Emo70.gif
כמי שעברה את מסע היסורים הארוך על מנת להזדכות על גזילות חברת פופיק, הרי לכם הפתרון הפשוט שהגעתי אליו היום: לפנות לחברת הסלולאר, לידיעתכם הוקמו בהן, בעקבות הכתבה של אמנון לוי צוותי חירום לטיפול בכל הנפגעים של פופיק השייכת לחברת טלכלל, היום לאחר שהסברתי לחברת הסלולאר שלא ניתן לאתר אף נציג שירות בטלכלל ואני מתכוונת להעביר את הטיפול לעורכת הדין שלי, התרצתה נציגת השירות ועברה איתי טלפונית על כל רשימת החיובים במשך כל תקופת השוד המתמשך של חברת פופיק, הנציגה זיכתה את חשבוני במלא הסכום. לסיכום, על חברות הסלולאר מוטלת החובה האתית להודיע למנויים באזהרה כתובה ב-SMS על כל הורדה עתידית של ספק חיצוני אליו התחברנו ביוזמתנו או בשוגג, מאחר ופעולות אלה לא נעשות על ידי חברות הסלולאר, הן מזכות את המנויים על שירותים אלה. ז"א - לפנות לנציג שירות, להסביר ולדרוש את מלא הסכום ולא להסכים להצעתם לפנות לחברת טלכלל, להזכיר לנציג השירות שאם לא יטפלו בבקשתכם - אתם פונים לערכאות משפטיות, ממידע פנימי שאספתי, מונחים נציגי השירות להחזיר למתעקשים את מלא הסכום, בהצלחה!
כמי שעברה את מסע היסורים הארוך על מנת להזדכות על גזילות חברת פופיק, הרי לכם הפתרון הפשוט שהגעתי אליו היום: לפנות לחברת הסלולאר, לידיעתכם הוקמו בהן, בעקבות הכתבה של אמנון לוי צוותי חירום לטיפול בכל הנפגעים של פופיק השייכת לחברת טלכלל, היום לאחר שהסברתי לחברת הסלולאר שלא ניתן לאתר אף נציג שירות בטלכלל ואני מתכוונת להעביר את הטיפול לעורכת הדין שלי, התרצתה נציגת השירות ועברה איתי טלפונית על כל רשימת החיובים במשך כל תקופת השוד המתמשך של חברת פופיק, הנציגה זיכתה את חשבוני במלא הסכום. לסיכום, על חברות הסלולאר מוטלת החובה האתית להודיע למנויים באזהרה כתובה ב-SMS על כל הורדה עתידית של ספק חיצוני אליו התחברנו ביוזמתנו או בשוגג, מאחר ופעולות אלה לא נעשות על ידי חברות הסלולאר, הן מזכות את המנויים על שירותים אלה. ז"א - לפנות לנציג שירות, להסביר ולדרוש את מלא הסכום ולא להסכים להצעתם לפנות לחברת טלכלל, להזכיר לנציג השירות שאם לא יטפלו בבקשתכם - אתם פונים לערכאות משפטיות, ממידע פנימי שאספתי, מונחים נציגי השירות להחזיר למתעקשים את מלא הסכום, בהצלחה!