מרתיע או מעצבן, אבל עדיין
אתן יכולות להיות נחמדות בקשר לזה. ברור שאם לקוחה אומרת "זה בסדר, תודה" - אז עוזבים אותה בשקט. לפעמים אני משתגעת מהבורות של לקוחות לגבי מה נחשב שירות טוב, וכמות הדברים שאנשים מתעצבנים עליהם במקום פשוט להיות, איך קוראים לזה, בני אדם? אז תגידי שאת לא מעוניינת בעזרה ותלכי הלאה. אם המוכרת מתחילה להתעלק עלייך אז ניחא, אבל לי בחיים לא קרה שאחרי שאמרתי "לא תודה" בצורה נחמדה, מישהי המשיכה להציק לי. אז די לשחק אותה כאילו היא עוד שנייה מוציאה לכן את כרטיס האשראי מהכיס ומגהצת אותו בשבילכן.