לדעתי הוא קצת מגזים...

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
../images/Emo127.gif ושעות הבוקר הן השעות החשובות

הדרך להשוואה עוברת בשעת שיא בוקר
בשעה זו רכבת יכולה להוביל הרבה יותר אנשים, יותר מהר ויותר נוח מאוטובוס. בשאר הזמן כל אחד עושה את השיקולים שלו, כאשר בדרך כלל רכבת נחשבת יותר נוחה ואמינה אך יותר יקרה (בדרך כלל=לא אצלנו)
ושעות הבוקר הן השעות החשובות
ביותר כאשר מודדים את תרומתן למשק.
 
עמית,בהמשך של דבריך הנבונים (תמיד)

קו ב"ש הוא הצלחה אדירה
בהתחשב בתשתית הקיימת, ואני בטוח שעם הכפלתו הוא יהפוך להרבה יותר פופולרי ורק מעטים בכלל יחשבו לקחת אוטובוס במקומו. בוא ניזכר רגע... כמה רכבות נסעו בין באר שבע לתל אביב לפני 8 שנים? כמה? התלונות שלך הן של אדם שבע ומפונק, שלא מבין עם איזה נסיבות והזנחה מתמשכת הרכבת מתמודדת, ודורש את הסיפוק המיידי.
עמית,בהמשך של דבריך הנבונים (תמיד)
וכתשובה לאוהד: אוהד, אתה מערבב בין החשיבות העקרונית של הקו ובין צורת ותנאי הפעלתו כיום. קו ב"ש - דימונה הוא לדעתי הכי חשוב לפיתוחה של הארץ. במידה והוא יופעל נכון עם ציוד ותשתית מתאימים, הוא יגרום לפיתוח הנגב. כי גם כיום, עם הכנסתו של ציוד נייד נוסף, ניתן יהיה להפעיל רכבות מהירות לב"ש ואז נראה את האוטובוסים... ובכלל, צריך גם זה וגם זה... ובנוגע לקו לירושלים, גם שטרסלר מערבב דברים: ראשית, יש דבר כזה שנקרא "חשיבות לאומית" ויש גם חשיבות כלכלית, כי שטרסלר לא מבין שהפיתרון שלו (עוד כבישים וכו) מוצה עד הסוף והוא מעודד דווקא ללכת למלחמה שעברה. לגבי הקו הנוכחי כבר אמרתי שצריך לתת אותו לזכיין שיפעיל אותו כקו תיירות לטיולים משולבים של אוטובוסים ורכבות של אופניים וכו וכו בשילוב עם גן החיות. בית שמש ראויה לרכבת פרוורים. כזאת שתצא לת"א ולא לירושלים. כך תהיה התיחסות לעיר חזקה יותר מבחינה כלכלית, דבר שידחוף את העיר הזאת קדימה.
 
אני חושב שלא הבנת את דברי...

עמית,בהמשך של דבריך הנבונים (תמיד)
וכתשובה לאוהד: אוהד, אתה מערבב בין החשיבות העקרונית של הקו ובין צורת ותנאי הפעלתו כיום. קו ב"ש - דימונה הוא לדעתי הכי חשוב לפיתוחה של הארץ. במידה והוא יופעל נכון עם ציוד ותשתית מתאימים, הוא יגרום לפיתוח הנגב. כי גם כיום, עם הכנסתו של ציוד נייד נוסף, ניתן יהיה להפעיל רכבות מהירות לב"ש ואז נראה את האוטובוסים... ובכלל, צריך גם זה וגם זה... ובנוגע לקו לירושלים, גם שטרסלר מערבב דברים: ראשית, יש דבר כזה שנקרא "חשיבות לאומית" ויש גם חשיבות כלכלית, כי שטרסלר לא מבין שהפיתרון שלו (עוד כבישים וכו) מוצה עד הסוף והוא מעודד דווקא ללכת למלחמה שעברה. לגבי הקו הנוכחי כבר אמרתי שצריך לתת אותו לזכיין שיפעיל אותו כקו תיירות לטיולים משולבים של אוטובוסים ורכבות של אופניים וכו וכו בשילוב עם גן החיות. בית שמש ראויה לרכבת פרוורים. כזאת שתצא לת"א ולא לירושלים. כך תהיה התיחסות לעיר חזקה יותר מבחינה כלכלית, דבר שידחוף את העיר הזאת קדימה.
אני חושב שלא הבנת את דברי...
א. איני מזלזל כלל כלל וכלל בחשיבות של הקו. ב. אני עדיין חושב שהוא מועיל, והוא חשוב. הבעיה שלי זה שהוא הרבה פחות מועיל ממה שהוא אמור להיות, גם בנסיבות הנוכחיות, וגם לאור ההזנחה הרבה של הקו.
 

mucool2

New member
בני, עכשיו אתה מסתבך...

עמית,בהמשך של דבריך הנבונים (תמיד)
וכתשובה לאוהד: אוהד, אתה מערבב בין החשיבות העקרונית של הקו ובין צורת ותנאי הפעלתו כיום. קו ב"ש - דימונה הוא לדעתי הכי חשוב לפיתוחה של הארץ. במידה והוא יופעל נכון עם ציוד ותשתית מתאימים, הוא יגרום לפיתוח הנגב. כי גם כיום, עם הכנסתו של ציוד נייד נוסף, ניתן יהיה להפעיל רכבות מהירות לב"ש ואז נראה את האוטובוסים... ובכלל, צריך גם זה וגם זה... ובנוגע לקו לירושלים, גם שטרסלר מערבב דברים: ראשית, יש דבר כזה שנקרא "חשיבות לאומית" ויש גם חשיבות כלכלית, כי שטרסלר לא מבין שהפיתרון שלו (עוד כבישים וכו) מוצה עד הסוף והוא מעודד דווקא ללכת למלחמה שעברה. לגבי הקו הנוכחי כבר אמרתי שצריך לתת אותו לזכיין שיפעיל אותו כקו תיירות לטיולים משולבים של אוטובוסים ורכבות של אופניים וכו וכו בשילוב עם גן החיות. בית שמש ראויה לרכבת פרוורים. כזאת שתצא לת"א ולא לירושלים. כך תהיה התיחסות לעיר חזקה יותר מבחינה כלכלית, דבר שידחוף את העיר הזאת קדימה.
בני, עכשיו אתה מסתבך...
לא איתי - עם בועז (ראש המאפיה..).
 

fireman

New member
תשאירו לי את בועז....../images/Emo6.gif

בני, עכשיו אתה מסתבך...
לא איתי - עם בועז (ראש המאפיה..).
תשאירו לי את בועז....

מספיק להגיד לו שעובדים על הגשר ליד באר שבע מרכז והוא הולך להסתתר בבושת פנים
 

בועז ל

New member
מי מסתתר יא ג'וחה ?../images/Emo6.gif אני משתתף

תשאירו לי את בועז....

מספיק להגיד לו שעובדים על הגשר ליד באר שבע מרכז והוא הולך להסתתר בבושת פנים
מי מסתתר יא ג'וחה ?
אני משתתף
בשמחתך וכמו שזה נראה עוד אאלץ לצלם שם במקומך..
 

בועז ל

New member
../images/Emo128.gif בני הספל, אינך שולט בנתונים !

עמית,בהמשך של דבריך הנבונים (תמיד)
וכתשובה לאוהד: אוהד, אתה מערבב בין החשיבות העקרונית של הקו ובין צורת ותנאי הפעלתו כיום. קו ב"ש - דימונה הוא לדעתי הכי חשוב לפיתוחה של הארץ. במידה והוא יופעל נכון עם ציוד ותשתית מתאימים, הוא יגרום לפיתוח הנגב. כי גם כיום, עם הכנסתו של ציוד נייד נוסף, ניתן יהיה להפעיל רכבות מהירות לב"ש ואז נראה את האוטובוסים... ובכלל, צריך גם זה וגם זה... ובנוגע לקו לירושלים, גם שטרסלר מערבב דברים: ראשית, יש דבר כזה שנקרא "חשיבות לאומית" ויש גם חשיבות כלכלית, כי שטרסלר לא מבין שהפיתרון שלו (עוד כבישים וכו) מוצה עד הסוף והוא מעודד דווקא ללכת למלחמה שעברה. לגבי הקו הנוכחי כבר אמרתי שצריך לתת אותו לזכיין שיפעיל אותו כקו תיירות לטיולים משולבים של אוטובוסים ורכבות של אופניים וכו וכו בשילוב עם גן החיות. בית שמש ראויה לרכבת פרוורים. כזאת שתצא לת"א ולא לירושלים. כך תהיה התיחסות לעיר חזקה יותר מבחינה כלכלית, דבר שידחוף את העיר הזאת קדימה.
בני הספל, אינך שולט בנתונים !
וחמור מכך, מגישתך עןלה ריח חריף של פטרונות נוסח :אני אקבע לכם תושבי בית שמש לאן תפנו אנה תסעו והיכן תעבדו. אני מזמין אותך לבלות בוקר אחד בבית שמש ע"מ להתרשם מכמותם העצומה של התושבים העולים מדי יום לי"ם בין אם ללימודים , עבודה , סידורים וכיו"ב. אז עם כל חיבתי לעיר הקודש האמיתית, הלא היא ת"א , הנתונים מדברים אחרת. דרישתך לקו תיירות עושה עוול רב לתושביה העניים של בית שמש המכתתים רגליהם כשעתיים ומחצה מדי יום ביומו בממוצע בתח"צ אלטרנטיבית. שהתיירים יחכו לחגים או שישתלבו בקיים !
 
בועז תקשיב

בני הספל, אינך שולט בנתונים !
וחמור מכך, מגישתך עןלה ריח חריף של פטרונות נוסח :אני אקבע לכם תושבי בית שמש לאן תפנו אנה תסעו והיכן תעבדו. אני מזמין אותך לבלות בוקר אחד בבית שמש ע"מ להתרשם מכמותם העצומה של התושבים העולים מדי יום לי"ם בין אם ללימודים , עבודה , סידורים וכיו"ב. אז עם כל חיבתי לעיר הקודש האמיתית, הלא היא ת"א , הנתונים מדברים אחרת. דרישתך לקו תיירות עושה עוול רב לתושביה העניים של בית שמש המכתתים רגליהם כשעתיים ומחצה מדי יום ביומו בממוצע בתח"צ אלטרנטיבית. שהתיירים יחכו לחגים או שישתלבו בקיים !
בועז תקשיב
לא דיברתי על המצב הקיים אלא על מה שיכול לקרות. ולא חעזרו כל דברי הריח שלך. תאזין: לקו ירושלים אין סיכוי אלא כקו תיירות. מצידי שישמש גם את תושבי בית שמש. ואחזור על דברי הפטרונות שלי: בית שמש, בנימינה, פרדס חנה ואפילו קירית גת הופכות בזכות הרכבת לערי שינה של ת"א. שם יש לתושביה העניים של ב"ש יותר סיכויים למצוא עבודה ולצאת מהעוני. זה המצב. פטרון? אז אני פטרון...
 

בועז ל

New member
בני , אתה מתעלם במפגיע מהנתונים.

בועז תקשיב
לא דיברתי על המצב הקיים אלא על מה שיכול לקרות. ולא חעזרו כל דברי הריח שלך. תאזין: לקו ירושלים אין סיכוי אלא כקו תיירות. מצידי שישמש גם את תושבי בית שמש. ואחזור על דברי הפטרונות שלי: בית שמש, בנימינה, פרדס חנה ואפילו קירית גת הופכות בזכות הרכבת לערי שינה של ת"א. שם יש לתושביה העניים של ב"ש יותר סיכויים למצוא עבודה ולצאת מהעוני. זה המצב. פטרון? אז אני פטרון...
בני , אתה מתעלם במפגיע מהנתונים.
כנראה שאינם נוחים לך. כותב כאן האדמ"ור חן מלינג על מספרים נאים בקו הישן על חולשותיו . אני מפרט לך נתונים על המתרחש בבית שמש ועל הקשר המיוחד שלה לירושלים ואתה בשלך . מתעלם מטענתי שלו קו זה היה ברמת קו נוסעים סטנדרטי ,היה הקו הופך לסיפור הצלחה ולעניות דעתי אף מפתיע ביותר. ולידיעתך , שיעור האבטלה בבית שמש נמוך בצורה מפתיעה וזאת הודות לירושלים בעיקר. אז יש צורך בקו איכותי או שגם אתה סבור שתושבי הפריפריה אינם שווים השקעה נוספת, גם כשזו עונה לקריטריונים התחבורתיים שלך?
 
בתשובה לשאלתך

בני , אתה מתעלם במפגיע מהנתונים.
כנראה שאינם נוחים לך. כותב כאן האדמ"ור חן מלינג על מספרים נאים בקו הישן על חולשותיו . אני מפרט לך נתונים על המתרחש בבית שמש ועל הקשר המיוחד שלה לירושלים ואתה בשלך . מתעלם מטענתי שלו קו זה היה ברמת קו נוסעים סטנדרטי ,היה הקו הופך לסיפור הצלחה ולעניות דעתי אף מפתיע ביותר. ולידיעתך , שיעור האבטלה בבית שמש נמוך בצורה מפתיעה וזאת הודות לירושלים בעיקר. אז יש צורך בקו איכותי או שגם אתה סבור שתושבי הפריפריה אינם שווים השקעה נוספת, גם כשזו עונה לקריטריונים התחבורתיים שלך?
בתשובה לשאלתך
אמרת: "שלו קו זה היה ברמת קו נוסעים סטנדרטי" ונגעת בנקודה שאין חולק עליה. הבעיה שהקו הזה הוא לא. וגם לא יהיה. בני (הפטרון)
 

בועז ל

New member
התקדמנו קצת... עכשיו כשאתה מסכים

בתשובה לשאלתך
אמרת: "שלו קו זה היה ברמת קו נוסעים סטנדרטי" ונגעת בנקודה שאין חולק עליה. הבעיה שהקו הזה הוא לא. וגם לא יהיה. בני (הפטרון)
התקדמנו קצת... עכשיו כשאתה מסכים
שלקו בכ"ז יש פוטנציאל "לו רק... " ,מה שנותר זה לבצע השקעה נוספת בקו שלה אתה מתנגד. אני בניגוד לדיעה זו איני מוכן לתת חיים קלים לר"י ולממשלת ההזנחות לדורותיה. לתפיסתי קו נוסעים המשמש אוכלוסיה חלשה ומסייע לשיפור איכות חייה , קודם לקו תיירות שהצלחתו מוטלת בספק , שלא לדבר על העוול החברתי.
 
אז אם אתה רוצה לסייע לאוכולוסיה

התקדמנו קצת... עכשיו כשאתה מסכים
שלקו בכ"ז יש פוטנציאל "לו רק... " ,מה שנותר זה לבצע השקעה נוספת בקו שלה אתה מתנגד. אני בניגוד לדיעה זו איני מוכן לתת חיים קלים לר"י ולממשלת ההזנחות לדורותיה. לתפיסתי קו נוסעים המשמש אוכלוסיה חלשה ומסייע לשיפור איכות חייה , קודם לקו תיירות שהצלחתו מוטלת בספק , שלא לדבר על העוול החברתי.
אז אם אתה רוצה לסייע לאוכולוסיה
חלשה של בית שמש, סדר לה רכבת מהירה של 20 דקות לת"א. במרכז הארץ האפשרויות לעבוד וללמוד גדולות יותר. באשר לרכבת לירושלים, קישור לרכבת המהירה יעשה את המעבר לירושלים יותר מהיר וגם יותר זול.
 

בועז ל

New member
גם וגם בני . ככה מטפלים במקומות

אז אם אתה רוצה לסייע לאוכולוסיה
חלשה של בית שמש, סדר לה רכבת מהירה של 20 דקות לת"א. במרכז הארץ האפשרויות לעבוד וללמוד גדולות יותר. באשר לרכבת לירושלים, קישור לרכבת המהירה יעשה את המעבר לירושלים יותר מהיר וגם יותר זול.
גם וגם בני . ככה מטפלים במקומות
חלשים. מלבד עניין הרכבות המאוחרות מת"א לבית שמש , אין לי תלונות על הקו המוצלח הזה.
 

fireman

New member
לא הצלחה?

קו באר שבע, עם כל הכבוד לחשיבותו...
הוא לא כזה "הצלחה", בטח לא עם איחורים קבועים, אנשים נמעכים ומחיר גבוהה. אני מבטיח לך שהרבה אנשים נוסעים ברכבת בגלל רעש תקשורתי ופרסום, די הרבה אנשים עומדים ברכבת עוד בבאר שבע מרכז (למרות שהיא ריקה מקדימה), או בכלל בשעות שאין פקקים - בהן האוטובוס מהיר מהרכבת, זול, ונוח (אתה לא עומד אם אתה לא רוצה), בנוסף תדירותו גבוהה בהרבה מהרכבת. בנוסף אל תשכח שנפתח קו 995 שעושה את באר שבע - חיפה בשעתיים וחצי (מה שהרכבת לא ממש עושה - אלא אם היא לא מאחרת, שזה נדיר בקו זה). אבל כן, יש שם הרבה חירטוטים במאמר הזה.
לא הצלחה?
עשה לי טובה תפסיק לכתוב דברים על פי ניחושים ותחושות שלך. לידיעתך....אוהד אסטון! קו באר שבע מהווה 13% מנפח הנוסעים הכללי של רכבת ישראל. בשערי תחנת באר שבע מרכז מאז 1/1/2005 עברו 2.2 מיליון נוסעים והשנה עוד לא נגמרה. כמות זו של נוסעים ממקמת את תחנת באר שבע במקום הרביעי אם אינני טועה מבחינת כמות הנוסעים שעוברים בה. אז תעשה לי טובה...בלי המצאות שלופות מהשרוול.
 

mucool2

New member
ושכחתי להזכיר גם

לא הצלחה?
עשה לי טובה תפסיק לכתוב דברים על פי ניחושים ותחושות שלך. לידיעתך....אוהד אסטון! קו באר שבע מהווה 13% מנפח הנוסעים הכללי של רכבת ישראל. בשערי תחנת באר שבע מרכז מאז 1/1/2005 עברו 2.2 מיליון נוסעים והשנה עוד לא נגמרה. כמות זו של נוסעים ממקמת את תחנת באר שבע במקום הרביעי אם אינני טועה מבחינת כמות הנוסעים שעוברים בה. אז תעשה לי טובה...בלי המצאות שלופות מהשרוול.
ושכחתי להזכיר גם
שהקו פועל בקיבולת מלאה. אם היה אפשר להוסיף רכבות, היו עושים את זה מזמן. אני מציע גם לחכות עוד שנה וחצי ולראות מה יקרה כשיסיימו את ההכפלה... הקו הזה צמח בתוך 8 שנים מ-0 למעל 3 מיליון נוסעים בשנה!!
 
גם קו 370 עבד בקיבולת מלאה...

ושכחתי להזכיר גם
שהקו פועל בקיבולת מלאה. אם היה אפשר להוסיף רכבות, היו עושים את זה מזמן. אני מציע גם לחכות עוד שנה וחצי ולראות מה יקרה כשיסיימו את ההכפלה... הקו הזה צמח בתוך 8 שנים מ-0 למעל 3 מיליון נוסעים בשנה!!
גם קו 370 עבד בקיבולת מלאה...
לפני הרכבת, ממה שהבנתי הוא לא היה כזה הצלחה. הייתי אומר אפילו קיבולת מיותרת, לא מלאה.
 
למה אנשים מסתכלים מעוות../images/Emo35.gif

לא הצלחה?
עשה לי טובה תפסיק לכתוב דברים על פי ניחושים ותחושות שלך. לידיעתך....אוהד אסטון! קו באר שבע מהווה 13% מנפח הנוסעים הכללי של רכבת ישראל. בשערי תחנת באר שבע מרכז מאז 1/1/2005 עברו 2.2 מיליון נוסעים והשנה עוד לא נגמרה. כמות זו של נוסעים ממקמת את תחנת באר שבע במקום הרביעי אם אינני טועה מבחינת כמות הנוסעים שעוברים בה. אז תעשה לי טובה...בלי המצאות שלופות מהשרוול.
למה אנשים מסתכלים מעוות

כרגע מבחינתי כל רכבת ישראל היא כשלון אחד גדול, ועזוב אותי, ראה את תגובות הציבור. השוואה פשוטה - אוטובוס
למה ללכת רחוק
למה ללכת לעובדות ססטיסטיות מאשר להסתכל על עובדות פשוטות
תן לי סיבה אחת למה אנשים מעדיפים לעמוד ברכבת בשעות הערב, מאשר לעלות באוטובוס שהוא זול, נוח ומהיר יותר
גם קו 370 היה הזנחה ממה שהבנתי לפני הרכבת, כך שנדפקנו מכל הצדדים. את הנתונים הסטטיסטיים שלך, אתה יכול להמשיך לפרסם, ואולי אנשים מתרשמים מזה, בתור נוסע לא מרוצה בכלל, עלי זה לא משפיע.
 

mucool2

New member
אתה פשוט צר אופקים

למה אנשים מסתכלים מעוות

כרגע מבחינתי כל רכבת ישראל היא כשלון אחד גדול, ועזוב אותי, ראה את תגובות הציבור. השוואה פשוטה - אוטובוס
למה ללכת רחוק
למה ללכת לעובדות ססטיסטיות מאשר להסתכל על עובדות פשוטות
תן לי סיבה אחת למה אנשים מעדיפים לעמוד ברכבת בשעות הערב, מאשר לעלות באוטובוס שהוא זול, נוח ומהיר יותר
גם קו 370 היה הזנחה ממה שהבנתי לפני הרכבת, כך שנדפקנו מכל הצדדים. את הנתונים הסטטיסטיים שלך, אתה יכול להמשיך לפרסם, ואולי אנשים מתרשמים מזה, בתור נוסע לא מרוצה בכלל, עלי זה לא משפיע.
אתה פשוט צר אופקים
לא רואה ומסרב לראות את התמונה הכוללת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה