לדעתי הוא קצת מגזים...

מצב
הנושא נעול.

k 1 1

New member
לדעתי הוא הגזים מאוד

לדעתי הוא קצת מגזים...
נחמיה שטרסלר משתלח ברכבת, מגלה חוסר הבנה לחשיבות הקו המהיר לירושלים
ומתעלם מהצלחת קווים בינעירוניים אחרים (ב"ש, חיפה). אז ... שלא יעבדו עליכם... (גם לא שטרסלר!)
לדעתי הוא הגזים מאוד
 

Golf Bravo

New member
חבל... מאמר המטשטש את הגבולות

לדעתי הוא קצת מגזים...
נחמיה שטרסלר משתלח ברכבת, מגלה חוסר הבנה לחשיבות הקו המהיר לירושלים
ומתעלם מהצלחת קווים בינעירוניים אחרים (ב"ש, חיפה). אז ... שלא יעבדו עליכם... (גם לא שטרסלר!)
חבל... מאמר המטשטש את הגבולות
בין דמגוגיה וחצאי אמיתות, לבין בעיות אמיתיות ונכונות, בבחינת נזרוק את התינוק עם מי האמבטיה. מתאים הרבה יותר לטור הדעות ("אתם הבנתם את זה?") שלו בערוץ 2 מאשר לעיתון "הארץ". עם עורך טוב היה הטור הזה נותר על רצפת המערכת ולא רואה אור בדפוס. לשטרסלר זה כמובן לא יקרה היות והוא אחד מעורכי הארץ...
 

Golf Bravo

New member
תוספת "היסטורית" קטנה לדיון

לדעתי הוא קצת מגזים...
נחמיה שטרסלר משתלח ברכבת, מגלה חוסר הבנה לחשיבות הקו המהיר לירושלים
ומתעלם מהצלחת קווים בינעירוניים אחרים (ב"ש, חיפה). אז ... שלא יעבדו עליכם... (גם לא שטרסלר!)
תוספת "היסטורית" קטנה לדיון
בזכותו של חן, אשר העביר לרשותי אוצר בלום של חוברות "רק רכבת" שלא שמרתי בזמנו, ניתן לראות מה אמר שר התחבורה והתיירות, מר אמנון ליפקין-שחק, בראיון ל"רק רכבת", גליון 7, דצמבר 2000. רק לפני חמש שנים...
 

בועז ל

New member
לליפקין שחף חסר גרוש ללירה.

תוספת "היסטורית" קטנה לדיון
בזכותו של חן, אשר העביר לרשותי אוצר בלום של חוברות "רק רכבת" שלא שמרתי בזמנו, ניתן לראות מה אמר שר התחבורה והתיירות, מר אמנון ליפקין-שחק, בראיון ל"רק רכבת", גליון 7, דצמבר 2000. רק לפני חמש שנים...
לליפקין שחף חסר גרוש ללירה.
לגבי החלק הראשון של הדברים אין ויכוח. האיש צודק. בחלק השני שחק צודק רק במחציתם : אכן הקמת הקו המשודרג באופן שהוגם הינה בזבוז של חצי מיליארד ש"ח (בדיעבד -600 מיליון).שחק , כאחרים מתעלם אף הוא מצרכי תושבי הפריפריה המתגוררים לאורך הקו.
 

Golf Bravo

New member
ועוד תוספת, היסטוריה בת שנתיים...

לדעתי הוא קצת מגזים...
נחמיה שטרסלר משתלח ברכבת, מגלה חוסר הבנה לחשיבות הקו המהיר לירושלים
ומתעלם מהצלחת קווים בינעירוניים אחרים (ב"ש, חיפה). אז ... שלא יעבדו עליכם... (גם לא שטרסלר!)
ועוד תוספת, היסטוריה בת שנתיים...
"רק רכבת", גליון 9, פברואר, 2002, ראיון עם שר התחבורה, אפרים סנה. טילטינג? איפה טילטינג? מדהים עד כמה שאין תכניות עקביות במשרד הזה.
 

mucool2

New member
פשוט בזיון!

ועוד תוספת, היסטוריה בת שנתיים...
"רק רכבת", גליון 9, פברואר, 2002, ראיון עם שר התחבורה, אפרים סנה. טילטינג? איפה טילטינג? מדהים עד כמה שאין תכניות עקביות במשרד הזה.
פשוט בזיון!
תכנון לקוי והתנהלות שערורייתית.
 

wakshlak

New member
הבעייה היא 10 שרים ב - 15 שנה...

ועוד תוספת, היסטוריה בת שנתיים...
"רק רכבת", גליון 9, פברואר, 2002, ראיון עם שר התחבורה, אפרים סנה. טילטינג? איפה טילטינג? מדהים עד כמה שאין תכניות עקביות במשרד הזה.
הבעייה היא 10 שרים ב - 15 שנה...
כשמחליפים שר למשרד מסויימם בממוצע (הטוב) כל שנתיים, דברים כאלו קורים - כל אחד יש לו את הרצונות שלו ואת הדיעות שלו ובסוף יוצא משמש של הכל. (אני לא יודע אם באמת היו 10 שרים ב - 15 שנה האחרונות, אך אני מניח שזה לא מאד רחוק מזה). אני אישית זוכר שרק מהשניים האחרונות את שיטרית, ליברמן, סנה, ליפקין-שחק ועוד רבים אחרים...
 

Golf Bravo

New member
איציק מרדכי

לדעתי הוא קצת מגזים...
נחמיה שטרסלר משתלח ברכבת, מגלה חוסר הבנה לחשיבות הקו המהיר לירושלים
ומתעלם מהצלחת קווים בינעירוניים אחרים (ב"ש, חיפה). אז ... שלא יעבדו עליכם... (גם לא שטרסלר!)
איציק מרדכי
 

mucool2

New member
../images/Emo41.gifהרשימה המלאה:

גם צחי הנגבי היה (לפני ליברמן)
הרשימה המלאה:
(מקור: כל ממשלות ישראל) (לא כולל תקופות שבהן ראש הממשלה כיהן כשר תחבורה או ממלא מקום, משך השירות מעוגל לחודשים) 1. דוד רמז - מ-10.3.1949 עד 1.11.1950 (שנה ו-8 חודשים) 2. דב יוסף - מ-1.11.1950 עד 8.10.1951 (11 חודש) 3. דוד-צבי פנקס - מ-8.10.1951 עד 14.8.1952 (יום פטירתו) (10 חודשים) 4. יוסף סרלין - מ-24.12.1952 עד 29.12.1953 (שנה) 5. יוסף ספיר - מ-29.12.1953 עד 29.6.1955 (שנה וחצי) 6. זלמן ארן - מ-29.6.1955 עד 3.11.1955 (4 חודשים) 7. משה כרמל - מ-3.11.1955 עד 17.12.1959 (4 שנים וחודש) 8. יצחק בן-אהרן - מ-17.12.1959 עד 28.5.1962 (שנתיים ו-5 חודשים) 9. ישראל בר-יהודה - מ-28.5.1962 עד 22.12.1964 (שנתיים ו-7 חודשים) 10. יוסף-אהרן אלמוגי - מ-22.12.1964 עד 23.5.1965 (5 חודשים) -. משה כרמל - מ-30.5.1965 עד 15.12.1969 (כהונה שנייה - 4 שנים ו-7 חודשים. כיהן סה"כ 8 שנים ו-8 חודשים כשר תחבורה) 11. עזר ויצמן - מ-15.12.1969 עד 6.8.1970 (8 חודשים) 12. שמעון פרס - מ-1.9.1970 עד 10.3.1974 (3 וחצי שנים) 13. אהרן יריב - מ-10.3.1974 עד 3.6.1974 (3 חודשים) 14. גד יעקבי - מ-3.6.1974 עד 20.6.1977 (3 שנים וקצת) 15. מאיר עמית - מ-24.10.1977 עד 15.9.1978 (11 חודש) 16. חיים לנדאו - מ-15.1.1979 עד 5.8.1981 (שנתיים ו-7 חודשים) 17. חיים קורפו - מ-5.8.1981 עד 22.12.1988 (7 שנים ו-5 חודשים) 18. משה קצב - מ-22.12.1988 עד 13.7.1992 (3 שנים ו-7 חודשים) 19. ישראל קיסר - מ-13.7.1992 עד 18.6.1996 (3 שנים ו-11 חודש) 20. יצחק לוי - מ-18.6.1996 עד 25.2.1998 (שנה ו-8 חודשים) 21. שאול יהלום - מ-25.2.1998 עד 6.7.1999 (שנה ו-4 חודשים) 22. יצחק מרדכי - מ-6.7.1999 עד 30.5.2000 (11 חודש) 23. אמנון ליפקין-שחק - מ-11.10.2000 עד 7.3.2001 (5 חודשים) 24. אפרים סנה - מ-7.3.2001 עד 2.11.2002 (שנה ו-8 חודשים) 25. צחי הנגבי - מ-15.2.2002 עד 28.2.2003 (שנה) 26. אביגדור ליברמן - מ-28.2.2003 עד 6.6.2004 (שנה ו-3 חודשים) 27. מאיר שטרית - מ-31.8.2004 (שנה וחודשיים עד כה)
 

mucool2

New member
שימו לב:

הרשימה המלאה:
(מקור: כל ממשלות ישראל) (לא כולל תקופות שבהן ראש הממשלה כיהן כשר תחבורה או ממלא מקום, משך השירות מעוגל לחודשים) 1. דוד רמז - מ-10.3.1949 עד 1.11.1950 (שנה ו-8 חודשים) 2. דב יוסף - מ-1.11.1950 עד 8.10.1951 (11 חודש) 3. דוד-צבי פנקס - מ-8.10.1951 עד 14.8.1952 (יום פטירתו) (10 חודשים) 4. יוסף סרלין - מ-24.12.1952 עד 29.12.1953 (שנה) 5. יוסף ספיר - מ-29.12.1953 עד 29.6.1955 (שנה וחצי) 6. זלמן ארן - מ-29.6.1955 עד 3.11.1955 (4 חודשים) 7. משה כרמל - מ-3.11.1955 עד 17.12.1959 (4 שנים וחודש) 8. יצחק בן-אהרן - מ-17.12.1959 עד 28.5.1962 (שנתיים ו-5 חודשים) 9. ישראל בר-יהודה - מ-28.5.1962 עד 22.12.1964 (שנתיים ו-7 חודשים) 10. יוסף-אהרן אלמוגי - מ-22.12.1964 עד 23.5.1965 (5 חודשים) -. משה כרמל - מ-30.5.1965 עד 15.12.1969 (כהונה שנייה - 4 שנים ו-7 חודשים. כיהן סה"כ 8 שנים ו-8 חודשים כשר תחבורה) 11. עזר ויצמן - מ-15.12.1969 עד 6.8.1970 (8 חודשים) 12. שמעון פרס - מ-1.9.1970 עד 10.3.1974 (3 וחצי שנים) 13. אהרן יריב - מ-10.3.1974 עד 3.6.1974 (3 חודשים) 14. גד יעקבי - מ-3.6.1974 עד 20.6.1977 (3 שנים וקצת) 15. מאיר עמית - מ-24.10.1977 עד 15.9.1978 (11 חודש) 16. חיים לנדאו - מ-15.1.1979 עד 5.8.1981 (שנתיים ו-7 חודשים) 17. חיים קורפו - מ-5.8.1981 עד 22.12.1988 (7 שנים ו-5 חודשים) 18. משה קצב - מ-22.12.1988 עד 13.7.1992 (3 שנים ו-7 חודשים) 19. ישראל קיסר - מ-13.7.1992 עד 18.6.1996 (3 שנים ו-11 חודש) 20. יצחק לוי - מ-18.6.1996 עד 25.2.1998 (שנה ו-8 חודשים) 21. שאול יהלום - מ-25.2.1998 עד 6.7.1999 (שנה ו-4 חודשים) 22. יצחק מרדכי - מ-6.7.1999 עד 30.5.2000 (11 חודש) 23. אמנון ליפקין-שחק - מ-11.10.2000 עד 7.3.2001 (5 חודשים) 24. אפרים סנה - מ-7.3.2001 עד 2.11.2002 (שנה ו-8 חודשים) 25. צחי הנגבי - מ-15.2.2002 עד 28.2.2003 (שנה) 26. אביגדור ליברמן - מ-28.2.2003 עד 6.6.2004 (שנה ו-3 חודשים) 27. מאיר שטרית - מ-31.8.2004 (שנה וחודשיים עד כה)
שימו לב:
מאז יוני 1996 (8 שנים ו-5 חודשים) התחלפו 8 שרי תחבורה, כשמשך הכהונה הממוצע הוא שנה וחודשיים.
 

mucool2

New member
תיקון טעות: מיוני 1996 עברו 9 שנים

שימו לב:
מאז יוני 1996 (8 שנים ו-5 חודשים) התחלפו 8 שרי תחבורה, כשמשך הכהונה הממוצע הוא שנה וחודשיים.
תיקון טעות: מיוני 1996 עברו 9 שנים
ו-5 חודשים, לא 8.
 

mucool2

New member
שכחתי...

הרשימה המלאה:
(מקור: כל ממשלות ישראל) (לא כולל תקופות שבהן ראש הממשלה כיהן כשר תחבורה או ממלא מקום, משך השירות מעוגל לחודשים) 1. דוד רמז - מ-10.3.1949 עד 1.11.1950 (שנה ו-8 חודשים) 2. דב יוסף - מ-1.11.1950 עד 8.10.1951 (11 חודש) 3. דוד-צבי פנקס - מ-8.10.1951 עד 14.8.1952 (יום פטירתו) (10 חודשים) 4. יוסף סרלין - מ-24.12.1952 עד 29.12.1953 (שנה) 5. יוסף ספיר - מ-29.12.1953 עד 29.6.1955 (שנה וחצי) 6. זלמן ארן - מ-29.6.1955 עד 3.11.1955 (4 חודשים) 7. משה כרמל - מ-3.11.1955 עד 17.12.1959 (4 שנים וחודש) 8. יצחק בן-אהרן - מ-17.12.1959 עד 28.5.1962 (שנתיים ו-5 חודשים) 9. ישראל בר-יהודה - מ-28.5.1962 עד 22.12.1964 (שנתיים ו-7 חודשים) 10. יוסף-אהרן אלמוגי - מ-22.12.1964 עד 23.5.1965 (5 חודשים) -. משה כרמל - מ-30.5.1965 עד 15.12.1969 (כהונה שנייה - 4 שנים ו-7 חודשים. כיהן סה"כ 8 שנים ו-8 חודשים כשר תחבורה) 11. עזר ויצמן - מ-15.12.1969 עד 6.8.1970 (8 חודשים) 12. שמעון פרס - מ-1.9.1970 עד 10.3.1974 (3 וחצי שנים) 13. אהרן יריב - מ-10.3.1974 עד 3.6.1974 (3 חודשים) 14. גד יעקבי - מ-3.6.1974 עד 20.6.1977 (3 שנים וקצת) 15. מאיר עמית - מ-24.10.1977 עד 15.9.1978 (11 חודש) 16. חיים לנדאו - מ-15.1.1979 עד 5.8.1981 (שנתיים ו-7 חודשים) 17. חיים קורפו - מ-5.8.1981 עד 22.12.1988 (7 שנים ו-5 חודשים) 18. משה קצב - מ-22.12.1988 עד 13.7.1992 (3 שנים ו-7 חודשים) 19. ישראל קיסר - מ-13.7.1992 עד 18.6.1996 (3 שנים ו-11 חודש) 20. יצחק לוי - מ-18.6.1996 עד 25.2.1998 (שנה ו-8 חודשים) 21. שאול יהלום - מ-25.2.1998 עד 6.7.1999 (שנה ו-4 חודשים) 22. יצחק מרדכי - מ-6.7.1999 עד 30.5.2000 (11 חודש) 23. אמנון ליפקין-שחק - מ-11.10.2000 עד 7.3.2001 (5 חודשים) 24. אפרים סנה - מ-7.3.2001 עד 2.11.2002 (שנה ו-8 חודשים) 25. צחי הנגבי - מ-15.2.2002 עד 28.2.2003 (שנה) 26. אביגדור ליברמן - מ-28.2.2003 עד 6.6.2004 (שנה ו-3 חודשים) 27. מאיר שטרית - מ-31.8.2004 (שנה וחודשיים עד כה)
שכחתי...
את הממשלה הזמנית (14.5.1948-10.3.1949) שמוסיפה עוד 8 חודשים לכהונתו של דוד רמז (בסה"כ שנתיים וחצי).
 
אפשר להכניס את הנתונים המענינים

שכחתי...
את הממשלה הזמנית (14.5.1948-10.3.1949) שמוסיפה עוד 8 חודשים לכהונתו של דוד רמז (בסה"כ שנתיים וחצי).
אפשר להכניס את הנתונים המענינים
האלה של שרי התחבורה מקום המדינה עד היום לשאלות הנפוצות וכל פעם לעדכן אולי גם לתת הסבר קצר על כל שר ושר מויקפידיה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה