לדעתי הוא קצת מגזים...

מצב
הנושא נעול.
על מה אתה מקשקש, אגד בכלל...

לא משכנע
לאגד יש לא פחות פרסומות מלרכבת ישראל בכל ערוצי התקשורת. אז למה הפרסומות של הרכבת כן עובדות ושל אגד לא? זה לא יכול להיות חד-צדדי העניין.
על מה אתה מקשקש, אגד בכלל...
לא מפעילה את הקווים ת"א באר שבע למעט אוטובוסים בודדים.
 

raminec

New member
תרגיע את הרוחות, אוהד

על מה אתה מקשקש, אגד בכלל...
לא מפעילה את הקווים ת"א באר שבע למעט אוטובוסים בודדים.
תרגיע את הרוחות, אוהד
אגד בעבר הפעילה גם הפעילה את האוטובוסים בקו ב"ש-ת"א ועדיין היא מפעילה חלק מהאוטובוסים. חוץ מזה, לרכבת יש תדמית יוקרתית עוד הרבה לפני שחידשו את הפעילות בקו ב"ש-ת"א. לא יעזור מה שלא תעשה איתה, זה הרבה יותר נחשב לסע ברכבת מאשר באוטובוס ואנשים מוכנים לשלם על זה יותר.
 

fireman

New member
אני לא בא להרשים אותך

למה אנשים מסתכלים מעוות

כרגע מבחינתי כל רכבת ישראל היא כשלון אחד גדול, ועזוב אותי, ראה את תגובות הציבור. השוואה פשוטה - אוטובוס
למה ללכת רחוק
למה ללכת לעובדות ססטיסטיות מאשר להסתכל על עובדות פשוטות
תן לי סיבה אחת למה אנשים מעדיפים לעמוד ברכבת בשעות הערב, מאשר לעלות באוטובוס שהוא זול, נוח ומהיר יותר
גם קו 370 היה הזנחה ממה שהבנתי לפני הרכבת, כך שנדפקנו מכל הצדדים. את הנתונים הסטטיסטיים שלך, אתה יכול להמשיך לפרסם, ואולי אנשים מתרשמים מזה, בתור נוסע לא מרוצה בכלל, עלי זה לא משפיע.
אני לא בא להרשים אותך
ואתה לא יכול להשוות רכבת לאוטובוס. למה לא ללכת אל המספרים? אל העובדות? אותי לימדו שאין יותר מדוייק מהמתמטיקה והמספרים שאיתם מקבלים פרספקטיבה גם בנושא הזה....מדד הצלחה\תפוסת נוסעים\פילוח הכמויות ביחס לרשת כולה וכוליי וכוליי. אני כבר מזמן אמרתי לך שאתה מוזמן לעבור אל האוטובוס ולוותר על הרכבת, תאמין לי שמהר מאוד יהיה נוסע אחר שימלא את הכסא שאתה לא תשב עליו ברכבת. אבל משום מה אתה חוזר ומצהיר שאתה לא עושה את זה....ואני שואל למה?!?! אתה כל הזמן שב וטוען ומתבכיין ומקטר על זה שהרכבת ככה והרכבת ככה, התנהלות שמה-התנהלות וטוחן לנו את השכל עם נתונים אמוציונליים שאתה שולף מהשרוול אבל עדיין ממשיך לנסוע ברכבת.....ל-מ-ה?! תן לי אתה סיבה למה אתה בכל זאת ממשיך להשתמש ברכבת...? הקווים בין ב"ש לת"א אף פעם לא היו "הזנחה" קווים 370 ו380 מאז ומתמיד עבדו בלי סוף והסיעו בלי סוף נוסעים, בזמן הרכבת וגם הרבה לפניה. זה שאתה לא מרוצה זאת בעיה שלך.....את העובדות הקונקרטיות זה עדיין לא משנה.
 
זה שהציבור מצביע ברגליו...

אני לא בא להרשים אותך
ואתה לא יכול להשוות רכבת לאוטובוס. למה לא ללכת אל המספרים? אל העובדות? אותי לימדו שאין יותר מדוייק מהמתמטיקה והמספרים שאיתם מקבלים פרספקטיבה גם בנושא הזה....מדד הצלחה\תפוסת נוסעים\פילוח הכמויות ביחס לרשת כולה וכוליי וכוליי. אני כבר מזמן אמרתי לך שאתה מוזמן לעבור אל האוטובוס ולוותר על הרכבת, תאמין לי שמהר מאוד יהיה נוסע אחר שימלא את הכסא שאתה לא תשב עליו ברכבת. אבל משום מה אתה חוזר ומצהיר שאתה לא עושה את זה....ואני שואל למה?!?! אתה כל הזמן שב וטוען ומתבכיין ומקטר על זה שהרכבת ככה והרכבת ככה, התנהלות שמה-התנהלות וטוחן לנו את השכל עם נתונים אמוציונליים שאתה שולף מהשרוול אבל עדיין ממשיך לנסוע ברכבת.....ל-מ-ה?! תן לי אתה סיבה למה אתה בכל זאת ממשיך להשתמש ברכבת...? הקווים בין ב"ש לת"א אף פעם לא היו "הזנחה" קווים 370 ו380 מאז ומתמיד עבדו בלי סוף והסיעו בלי סוף נוסעים, בזמן הרכבת וגם הרבה לפניה. זה שאתה לא מרוצה זאת בעיה שלך.....את העובדות הקונקרטיות זה עדיין לא משנה.
זה שהציבור מצביע ברגליו...
לא אומר כלום. הציבור גם בחר במושחתים, והציבור גם מעשן, והציבור גם שם זין על העובדה שאסור לעשן בתחנה מרכזית בתל אביב. אז אם הסטטיסטיקה נכונה, זה לא אומר שהיא טובה, הרי גם לפני הרכבת, ממה שהבנתי (ותקנו אותי כי אין לי ניסיון בשיט), קו 370 היה מפוצץ מאוד, והציבור לא עשה כלום בנידון.
 

euronitzan

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

זה שהציבור מצביע ברגליו...
לא אומר כלום. הציבור גם בחר במושחתים, והציבור גם מעשן, והציבור גם שם זין על העובדה שאסור לעשן בתחנה מרכזית בתל אביב. אז אם הסטטיסטיקה נכונה, זה לא אומר שהיא טובה, הרי גם לפני הרכבת, ממה שהבנתי (ותקנו אותי כי אין לי ניסיון בשיט), קו 370 היה מפוצץ מאוד, והציבור לא עשה כלום בנידון.
 

mucool2

New member
תמשיך להתווכח עם עובדות...

זה שהציבור מצביע ברגליו...
לא אומר כלום. הציבור גם בחר במושחתים, והציבור גם מעשן, והציבור גם שם זין על העובדה שאסור לעשן בתחנה מרכזית בתל אביב. אז אם הסטטיסטיקה נכונה, זה לא אומר שהיא טובה, הרי גם לפני הרכבת, ממה שהבנתי (ותקנו אותי כי אין לי ניסיון בשיט), קו 370 היה מפוצץ מאוד, והציבור לא עשה כלום בנידון.
תמשיך להתווכח עם עובדות...
 
אני התווכחתי עם עובדות../images/Emo35.gif

תמשיך להתווכח עם עובדות...
אני התווכחתי עם עובדות

ואם אילו עובדות הרשה לי לשאול
"הצלחה" זו לא עובדה - זה דבר סובייקטיבי, התווכחתי על כמות הנוסעים
לא, אבל היא מהווה בעיה. האוטובוס "ירד" מהפרק, מבחינתי אם היו מתחשבים בנתיבי התח"צ, המצב היה הרבה יותר טוב, אבל בגלל הרכבת והרעש שלה, זה לא קורה.
 

mucool2

New member
הצלחה אפשר למדוד

אני התווכחתי עם עובדות

ואם אילו עובדות הרשה לי לשאול
"הצלחה" זו לא עובדה - זה דבר סובייקטיבי, התווכחתי על כמות הנוסעים
לא, אבל היא מהווה בעיה. האוטובוס "ירד" מהפרק, מבחינתי אם היו מתחשבים בנתיבי התח"צ, המצב היה הרבה יותר טוב, אבל בגלל הרכבת והרעש שלה, זה לא קורה.
הצלחה אפשר למדוד
אני לא יודע מה ההגדרה שלך למילה "הצלחה". אני חושב שהדברים שערן ואני ניסינו להסביר לך הם די ברורים. אני ממש לא מבין מה הקשר בין התחשבות בנתיבי תח"צ לרכבת ול"רעש שלה". אתה מערבב פה שני דברים שונים בתכלית.
 

fireman

New member
אוהד. המדד להצלחה לא נעשה

אני התווכחתי עם עובדות

ואם אילו עובדות הרשה לי לשאול
"הצלחה" זו לא עובדה - זה דבר סובייקטיבי, התווכחתי על כמות הנוסעים
לא, אבל היא מהווה בעיה. האוטובוס "ירד" מהפרק, מבחינתי אם היו מתחשבים בנתיבי התח"צ, המצב היה הרבה יותר טוב, אבל בגלל הרכבת והרעש שלה, זה לא קורה.
אוהד. המדד להצלחה לא נעשה
בהתאם למצב הרוח הכללי במשק וגם לא בהתאם למצב הרוח שלך והדעה שלך בנוגע לקו כזה או אחר.... הצלחה נמדדת (לצערך) באמצעות נתונים יבשים, מספרים שמדברים בעד עצמם....ולא עפ"י צורת ההתנהלות של רכבת ישראל והאופן בו מחלקת פניות הציבור שלהם זורקת זין על הנוסעים. הקו הוא הצלחה נקודה.
 
טוב, אמרת אמרת...

אוהד. המדד להצלחה לא נעשה
בהתאם למצב הרוח הכללי במשק וגם לא בהתאם למצב הרוח שלך והדעה שלך בנוגע לקו כזה או אחר.... הצלחה נמדדת (לצערך) באמצעות נתונים יבשים, מספרים שמדברים בעד עצמם....ולא עפ"י צורת ההתנהלות של רכבת ישראל והאופן בו מחלקת פניות הציבור שלהם זורקת זין על הנוסעים. הקו הוא הצלחה נקודה.
טוב, אמרת אמרת...
הקו רק מוציא שם רע לרכבת, זה לא נדיר לשמוע אנשים שמדברים על כך שמנהלי תחנות מתחבאים, ומטרטרים אנשים עם חופשי חודשי בכדי לקבל החזר - אני קורא לזה, ההצלחה בהתגלמותה
כמו שמישהי אמרה פה פעם - 97% מהאנשים שמתמשים בתח"צ עושים זאת מחוסר ברירה, ואני מאמין שהנתון הזה נכון. לפי הנתונים גם התח"צ שהיה בבאר שבע לפני מטרודן היה הצלחה
 

fireman

New member
התח"צ בבאר שבע לפני

טוב, אמרת אמרת...
הקו רק מוציא שם רע לרכבת, זה לא נדיר לשמוע אנשים שמדברים על כך שמנהלי תחנות מתחבאים, ומטרטרים אנשים עם חופשי חודשי בכדי לקבל החזר - אני קורא לזה, ההצלחה בהתגלמותה
כמו שמישהי אמרה פה פעם - 97% מהאנשים שמתמשים בתח"צ עושים זאת מחוסר ברירה, ואני מאמין שהנתון הזה נכון. לפי הנתונים גם התח"צ שהיה בבאר שבע לפני מטרודן היה הצלחה
התח"צ בבאר שבע לפני
עידן מטרודן היה הצלחה בכל מה שקשור בעמידה בלו"ז......מעבר לזה....מדובר בכשלון. חברת התח"צ הייתה חברה כושלת שבזבזה את כספי העיריה בגלל ניהול לא נכון, חברה שסיפקה שירות חרא ומוצר סוג ג' ו-ד'. ואם כבר מדברים על עובדות....מהיום שבו חברת התח"צ הפסיקה את פעילותה והקוים הועברו למטרודן חלה עליה של עשרות אחוזים בכמות הנוסעים.
 

mucool2

New member
אתה בטח נהנה מזה...

טוב, אמרת אמרת...
הקו רק מוציא שם רע לרכבת, זה לא נדיר לשמוע אנשים שמדברים על כך שמנהלי תחנות מתחבאים, ומטרטרים אנשים עם חופשי חודשי בכדי לקבל החזר - אני קורא לזה, ההצלחה בהתגלמותה
כמו שמישהי אמרה פה פעם - 97% מהאנשים שמתמשים בתח"צ עושים זאת מחוסר ברירה, ואני מאמין שהנתון הזה נכון. לפי הנתונים גם התח"צ שהיה בבאר שבע לפני מטרודן היה הצלחה
אתה בטח נהנה מזה...
לערבב דברים לא קשורים. אנסה לענות לך על תח"צ ב"ש: הכול תלוי במידה שבה האוטובוסים ענו על הביקושים ומיצו את הפוטנציאל שלהם. אין לי נתונים, אבל ממה ששמעתי, זה ממש לא היה המצב. ברכבת המצב שונה לגמרי. הרכבות מלאות עד אפס מקום, והפוטנציאל (המוגבל מאוד) של הקו ממוצה מעל ומעבר. אם זה לא הצלחה, אז אני לא יודע מה כן.
 

amirv

New member
תסתכל על זה מקצועית

אני התווכחתי עם עובדות

ואם אילו עובדות הרשה לי לשאול
"הצלחה" זו לא עובדה - זה דבר סובייקטיבי, התווכחתי על כמות הנוסעים
לא, אבל היא מהווה בעיה. האוטובוס "ירד" מהפרק, מבחינתי אם היו מתחשבים בנתיבי התח"צ, המצב היה הרבה יותר טוב, אבל בגלל הרכבת והרעש שלה, זה לא קורה.
תסתכל על זה מקצועית
אתה רוצה להסיע אנשים מנקודה A לנקודה B עד X אנשים לשעה תוכל לעשות את זה עם פרייבט או מונית שירות בין X ל10X אנשים לשעה תוכל לעשות את זה עם אוטובוס אחד בין 10X ל-100X לשעה תוכל לעשות את זה עם 1-10 אוטובוסים, עד שאתה מגיע לתדירות של אוטובוס כל 6 דקות בממוצע שזה מאד גבוה. מעל 100X אנשים לשעה רק רכבת תוכל לעשות את העבודה כמו שצריך. בשעות השיא ובעיקר בראשון בבוקר יש לך הרבה יותר מ-100X, עובדה שגם הרכבות הרבות וגם האוטובוסים הרבים מזכירים קופסאות סרדינים ומכאן שיש לקו לב"ש הצדקה מלאה. אבל מרגע שבנית רכבת תפעיל אותה גם בשעות השפל ותאפשר לאנשים אלטרנטיבות רבות יותר, ותשפר את כל שירות התח"צ, גם אם יש לך בהן פחות מ-100X אנשים. ועל ידי ריבוי האלטרנטיבות, השירות הטוב והתחרות אולי, רק אולי תצליח למשוך גם כמה נוסעים מהרכב הפרטי.
 

fireman

New member
אני מבאר שבע לתל אביב ולהיפך

זה שהציבור מצביע ברגליו...
לא אומר כלום. הציבור גם בחר במושחתים, והציבור גם מעשן, והציבור גם שם זין על העובדה שאסור לעשן בתחנה מרכזית בתל אביב. אז אם הסטטיסטיקה נכונה, זה לא אומר שהיא טובה, הרי גם לפני הרכבת, ממה שהבנתי (ותקנו אותי כי אין לי ניסיון בשיט), קו 370 היה מפוצץ מאוד, והציבור לא עשה כלום בנידון.
אני מבאר שבע לתל אביב ולהיפך
נוסע תמיד ברכבת אלא אם הנסיעה שלי היא אחרי שעות הפעילות של הרכבת.... למה?....ככה. אני לא אוהב לנסוע באוטובוס. במהלך 5 שנים שאני עושה שימוש אינטנסיבי ברכבת.....מאז שנפתחה תחנת באר שבע מרכז בשנת 2000 זכורה לי רק נסיעה אחת שישבתי על הרצפה בתקופה שהייתי חייל ובקו פעלו 16 רכבות מידי יום, זה היה ביום ראשון בבוקר, עד היום אני זוכר את זה..... מאז, לא קרה ולו פעם אחת שלא ישבתי על כסא ברכבת....ולפני שתשאל....לא, אף פעם לא קניתי כרטיס עם מקום שמור.
 
גם אני לא...

אני מבאר שבע לתל אביב ולהיפך
נוסע תמיד ברכבת אלא אם הנסיעה שלי היא אחרי שעות הפעילות של הרכבת.... למה?....ככה. אני לא אוהב לנסוע באוטובוס. במהלך 5 שנים שאני עושה שימוש אינטנסיבי ברכבת.....מאז שנפתחה תחנת באר שבע מרכז בשנת 2000 זכורה לי רק נסיעה אחת שישבתי על הרצפה בתקופה שהייתי חייל ובקו פעלו 16 רכבות מידי יום, זה היה ביום ראשון בבוקר, עד היום אני זוכר את זה..... מאז, לא קרה ולו פעם אחת שלא ישבתי על כסא ברכבת....ולפני שתשאל....לא, אף פעם לא קניתי כרטיס עם מקום שמור.
גם אני לא...
וגם לא באוטובוס למעט פעם אחת, ופעם אחת ישבתי ברכבת במקומות השמורים כי לא היה מקום. עדיין הרבה אנשים עומדים, לרוב יש מקומות, כי אנשים מתעקשים לעמוד מאחור בבאר שבע, אבל הרכבת עדיין לא יכולה להכיל את כולם. ובכלל מה שקורה מקריית גת והלאה זה בכלל לא לדבר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה