השקעה אדירה יש רק...
ברכבת ישראל, ראה מה קורה - בגלל שהזניחו את התח"צ עד היום, פיתוח רק"ל נראה כמו השקעה עצומה, פיתוח רק"ל זה לא דבר זול, זה דבר שהיה צריך לבוא מטבעו, אתה חושב שנ.ת.ע מתקדמים כמו שצריך
הרי כל שנה מועד פתיחת הקו האדום נדחה בעוד שנה, כך שמועד הסיום מתרחק ומתרחק והוא בקושי יפגע בתעשיות הרכב. אם יש להם אינטרסים
דווקא כן, התפלא, זה נשמע מוגזם בעליל, והרבה אנשים לא מוכנים לקבל את זה. מה שקורה שם זה עוד קל לעיכול, למרות שגם במצגת יש הגזמה. השאלה שאנחנו צריכים לשאול היא כזאת, היום 97% מהמשתמשים בתח"צ עושים זאת מחוסר ברירה, עוני, אנשים מבוגרים שלא הוציאו רשיון, ותלמידים שטרם הגיע זמנם, אני לא מאמין שהאחוזים האלו ישתנו הרבה בעשר - חמש עשרה שנה הקרובות. לא חסר גם לחברות האוטובוסים מה לשפר, ועד שיהיה קו ראוי בין ב"ש - ת"א, המספרים ימשיכו לגדול, המכוניות ירדו מהכביש באופן יחסי. ואין פה ממש בעיה של ביצה ותרנגולת, כי הציבור לא מבין את החשיבות, המדינה צריכה להכניס להם את זה לראש. כמו שאמרתי - אפילו אנשים שפועלים להפחתת תאונות הדרכים, לא מצליחים לראות את יתרונותיה הרבים של התח"צ