לדעתי הוא קצת מגזים...

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
שחיתויות*

זה לא נכון מוסרית והגיונית
אבל זה עדיין קורה..... עם ישראל ידע ימים יותר קשים וידע לספוג צרות גדולות יותר מאשר שחיטויות בשלטון, אבל עזוב, זה כבר לא קשור לנושא הפורום ואנחנו גולשים לתוך הפוליטיקה מבלי לשים לב.
שחיתויות*
 
בכל אופן לא נכנס לזה.

זה לא נכון מוסרית והגיונית
אבל זה עדיין קורה..... עם ישראל ידע ימים יותר קשים וידע לספוג צרות גדולות יותר מאשר שחיטויות בשלטון, אבל עזוב, זה כבר לא קשור לנושא הפורום ואנחנו גולשים לתוך הפוליטיקה מבלי לשים לב.
בכל אופן לא נכנס לזה.
 

mucool2

New member
כן, גם מדינת ישראל היא הצלחה

נו אז זה טוב לפי מה שאתה אומר
כי אם השלטון מושחת, וממשיכים להצביע לו, כנראה שהעם מרוצה - זה מעולה, הלא כך
כן, גם מדינת ישראל היא הצלחה
וזה לא אומר שלא יכול להיות יותר טוב. (מהבחינה הזאת המדינה היא כמו הקו לבאר שבע...)
 
הצלחה עצומה../images/Emo70.gif

כן, גם מדינת ישראל היא הצלחה
וזה לא אומר שלא יכול להיות יותר טוב. (מהבחינה הזאת המדינה היא כמו הקו לבאר שבע...)
הצלחה עצומה

רק עכשיו נחכה שמורים יעבדו דרך חברות כוח אדם, ויפריטו את בתי הכלא וזהו, אנחנו מסודרים לתמיד
 

fireman

New member
שיפריטו את בתי הכלא....

הצלחה עצומה

רק עכשיו נחכה שמורים יעבדו דרך חברות כוח אדם, ויפריטו את בתי הכלא וזהו, אנחנו מסודרים לתמיד
שיפריטו את בתי הכלא....
תאמין לי שאם עבריין יידע שבכלא הוא לא יקבל סיגריות ושיצמצמו לו את כמויות האוכל הוא יחשוב עוד פעם אם הוא בטוח שהוא רוצה להגיע לשם
 

mucool2

New member
הצלחה היא דבר יחסי

הצלחה עצומה

רק עכשיו נחכה שמורים יעבדו דרך חברות כוח אדם, ויפריטו את בתי הכלא וזהו, אנחנו מסודרים לתמיד
הצלחה היא דבר יחסי
תשווה את הכלכלה הישראלית לזאת של השכנים שלנו - הצלחה אדירה! תשווה את המצב הכלכלי היום לעומת לפני 10-20-30 שנה - הצלחה! שחיתות? מתי לא היתה שחיתות? היום פשוט הדברים יותר גלויים (וטוב שכך), זה הכול.
 
הייתה שחיתות, זה לא סוד...

הצלחה היא דבר יחסי
תשווה את הכלכלה הישראלית לזאת של השכנים שלנו - הצלחה אדירה! תשווה את המצב הכלכלי היום לעומת לפני 10-20-30 שנה - הצלחה! שחיתות? מתי לא היתה שחיתות? היום פשוט הדברים יותר גלויים (וטוב שכך), זה הכול.
הייתה שחיתות, זה לא סוד...
וזה טוב שמגלים אותה אבל היא עדיין גדלה. האמן לי שאתה לא רוצה לדעת מה קורה במערכת המשפט בארץ, אם הכנסת רעלים למים היא הצלחה, אז מצבינו הרבה יותר מרע. כלכלה מתפתחת מטבעה, ראה באוסטרליה - זו הצלחה, אנחנו לא צריכים לחשוב על מה היה לפני ולמה ומי, אלא על מה קורה עכשיו ולמה זה לא טוב יותר.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
למה להתעלם מעובדה פשוטה?

למה אנשים מסתכלים מעוות

כרגע מבחינתי כל רכבת ישראל היא כשלון אחד גדול, ועזוב אותי, ראה את תגובות הציבור. השוואה פשוטה - אוטובוס
למה ללכת רחוק
למה ללכת לעובדות ססטיסטיות מאשר להסתכל על עובדות פשוטות
תן לי סיבה אחת למה אנשים מעדיפים לעמוד ברכבת בשעות הערב, מאשר לעלות באוטובוס שהוא זול, נוח ומהיר יותר
גם קו 370 היה הזנחה ממה שהבנתי לפני הרכבת, כך שנדפקנו מכל הצדדים. את הנתונים הסטטיסטיים שלך, אתה יכול להמשיך לפרסם, ואולי אנשים מתרשמים מזה, בתור נוסע לא מרוצה בכלל, עלי זה לא משפיע.
למה להתעלם מעובדה פשוטה?
ישנה עלייה מתמדת, תלולה ורצופה במספר האנשים שמשתמשים ברכבת מידי יום. אתה חופשי לטעון שהרכבת היא כישלון אבל העובודת בשטח מדברות על הצלחה! נכון, יש קווים פחות טובים, ויש קווים יותר טובים. הרכבת, עם כל הטענות הקשות שלי אליה (ויש הרבה) צועדת בדרך הנכונה והמהירה קדימה.
 
כבר הגבתי על הסוגיה...

למה להתעלם מעובדה פשוטה?
ישנה עלייה מתמדת, תלולה ורצופה במספר האנשים שמשתמשים ברכבת מידי יום. אתה חופשי לטעון שהרכבת היא כישלון אבל העובודת בשטח מדברות על הצלחה! נכון, יש קווים פחות טובים, ויש קווים יותר טובים. הרכבת, עם כל הטענות הקשות שלי אליה (ויש הרבה) צועדת בדרך הנכונה והמהירה קדימה.
כבר הגבתי על הסוגיה...
זה לא מעיד על הצלחה כלל, זה דבר טבעי שלא אמור ממש לרגש אף אחד, רק במדינה שאים בה אנשים זה לא היה קורה. כמו שאמרתי גם הקו האדום של נ.ת.ע הוא הצלחה לפי מה שאתה אומר, כי לא משנה כמה גרוע הוא יהיה וכמה ידחו אותו הוא תמיד יהיה מלא ויעודד עלייה בנסיעה בקו. כך שלפי מה שאתה אומר לא משנה מה יעשו תמיד הקו האדום יהיה הצלחה. זה לא הרכבת, אלו הערים יצרו את הנוסעים ואת הסיבות לנסיעה, וכמויות הנוסעים גודלות מטבען, לא5 בגלל הצלחה. העובדות שלכם מעוותות, אולי נכונות אך לא מעידות על הצלחה, כל העניין היה ברור מראש, זה לא מה ששאפו להשיג אותו.
 

mucool2

New member
אתה פשוט טועה

כבר הגבתי על הסוגיה...
זה לא מעיד על הצלחה כלל, זה דבר טבעי שלא אמור ממש לרגש אף אחד, רק במדינה שאים בה אנשים זה לא היה קורה. כמו שאמרתי גם הקו האדום של נ.ת.ע הוא הצלחה לפי מה שאתה אומר, כי לא משנה כמה גרוע הוא יהיה וכמה ידחו אותו הוא תמיד יהיה מלא ויעודד עלייה בנסיעה בקו. כך שלפי מה שאתה אומר לא משנה מה יעשו תמיד הקו האדום יהיה הצלחה. זה לא הרכבת, אלו הערים יצרו את הנוסעים ואת הסיבות לנסיעה, וכמויות הנוסעים גודלות מטבען, לא5 בגלל הצלחה. העובדות שלכם מעוותות, אולי נכונות אך לא מעידות על הצלחה, כל העניין היה ברור מראש, זה לא מה ששאפו להשיג אותו.
אתה פשוט טועה
כמו שאמרתי: הכול תלוי בציפיות.
 

mucool2

New member
מומחים טועים תמיד

בציפיות או במציאות

את הציפיות שלך שים על הכרית, לפי מה שאתה אומר מומחים טעו ובגדול.
מומחים טועים תמיד
כמו כל אחד, אבל ככה זה עובד. יזם משקיע בפרויקט בציפייה לקבל תמורה. לפעמים זה עובד (הצלחה) ולפעמים לא (כשלון).
 
אם זה המדד שלך, לשירות ציבורי...

מומחים טועים תמיד
כמו כל אחד, אבל ככה זה עובד. יזם משקיע בפרויקט בציפייה לקבל תמורה. לפעמים זה עובד (הצלחה) ולפעמים לא (כשלון).
אם זה המדד שלך, לשירות ציבורי...
אז מצבינו רע, עשה את ההבדל: אתה מפתח מוצר X, אתה חייב להגיע לכמות מסויימת, והמומחים חוזים שתגיע ליותר, אם הגעת זו הצלחה
אתה נותן שירות של המדינה, אתה ממציא איזה מדד שבטוח תעבור אותו, ואתה עובר אותו. גם אם המדד עלוב, זה לא אמור להפריע לך
כי המדינה מממנת
 

mucool2

New member
מה שתגיד....

אם זה המדד שלך, לשירות ציבורי...
אז מצבינו רע, עשה את ההבדל: אתה מפתח מוצר X, אתה חייב להגיע לכמות מסויימת, והמומחים חוזים שתגיע ליותר, אם הגעת זו הצלחה
אתה נותן שירות של המדינה, אתה ממציא איזה מדד שבטוח תעבור אותו, ואתה עובר אותו. גם אם המדד עלוב, זה לא אמור להפריע לך
כי המדינה מממנת
מה שתגיד....
הצלחה=כישלון, לבן=שחור... אתה לא קולט שתחזיות הן רק תחזיות, וגם החכם באדם לא יכול לצפות כל התפתחות? זה לא שמישהו מנסה לעבוד עלינו. אם כבר אז להפך - לרכבת יש דווקא אינטרס לנפח מספרים (כי הכול תדמית). והאמת היא שרוב התחזיות של הרכבת בשנים האחרונות (כמות נסיעות) הן די מדויקות. המדינה זה גם אתה וגם אני (לפחות בתיאוריה
). אם המדינה משקיעה מיליונים ונכשלת, כולנו משלמים (והמקרה של הקו לב"ש הוא בהחלט לא כזה!). זה גם כן מדד להצלחה...
 
ראה, ובוא נעמיד דברים על דיוקם...

מה שתגיד....
הצלחה=כישלון, לבן=שחור... אתה לא קולט שתחזיות הן רק תחזיות, וגם החכם באדם לא יכול לצפות כל התפתחות? זה לא שמישהו מנסה לעבוד עלינו. אם כבר אז להפך - לרכבת יש דווקא אינטרס לנפח מספרים (כי הכול תדמית). והאמת היא שרוב התחזיות של הרכבת בשנים האחרונות (כמות נסיעות) הן די מדויקות. המדינה זה גם אתה וגם אני (לפחות בתיאוריה
). אם המדינה משקיעה מיליונים ונכשלת, כולנו משלמים (והמקרה של הקו לב"ש הוא בהחלט לא כזה!). זה גם כן מדד להצלחה...
ראה, ובוא נעמיד דברים על דיוקם...
אני ואתה משלמים בכדי לקבל מהמדינה שירות שמגיע לנו כאזרחים, ולא להגיע ל"הצלחה" שהיא על פי מדדים שקבעו כמה טועים ותועים לכמויות נוסעים. אני מבטיח לך שהקו ב"ש - ת"א יכול להיות הרבה יותר, במצב הנוכחי ובתקציב הנוכחי. גם הרכבות וגם האוטובוסים וכל מה שמסביב. השאלה היא לא כמה נוסעים היא מביאה, אלא כמה היא מבריחה.
 

mucool2

New member
אתה רואה את ההשקעה הנוכחית ברכבת

ראה, ובוא נעמיד דברים על דיוקם...
אני ואתה משלמים בכדי לקבל מהמדינה שירות שמגיע לנו כאזרחים, ולא להגיע ל"הצלחה" שהיא על פי מדדים שקבעו כמה טועים ותועים לכמויות נוסעים. אני מבטיח לך שהקו ב"ש - ת"א יכול להיות הרבה יותר, במצב הנוכחי ובתקציב הנוכחי. גם הרכבות וגם האוטובוסים וכל מה שמסביב. השאלה היא לא כמה נוסעים היא מביאה, אלא כמה היא מבריחה.
אתה רואה את ההשקעה הנוכחית ברכבת
כדבר מובן מאליו, אבל זה ממש לא המצב (וכאן אני חוזר לתזה המרכזית במאמר של נחמיה שטרסלר, וגם נותן לך רמז לתשובה לשאלה ששאלתי אותך למעלה).
 
נותר לי להפנות אותך

אתה רואה את ההשקעה הנוכחית ברכבת
כדבר מובן מאליו, אבל זה ממש לא המצב (וכאן אני חוזר לתזה המרכזית במאמר של נחמיה שטרסלר, וגם נותן לך רמז לתשובה לשאלה ששאלתי אותך למעלה).
נותר לי להפנות אותך
רק לכאן, מה שיש לי להוסיף זה - קרא עד הסוף.
 
קראת שקבעת../images/Emo35.gif

נו באמת...
אני מדבר איתך על א' ואתה עונה לי על ב'. זה לא מתקדם לשום מקום. לילה טוב!
קראת שקבעת

אולי תבין למה לך זה לא מובן מאליו להשקיע ברכבת, למרות שזה דבר מובן מאליו בכל מדינה מפותחת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה