תודה על הזכות להיות אשת השבוע ../images/Emo13.gif
היי לכולן, שמי מירב, אני בת 34, נשואה לרועי ואמא למיכל בת השנה וחודשיים, גרה בחולון. אני עוסקת בתחום הייעוץ העסקי והאימון האישי כשנתיים. מתמחה בייעוץ לעסקים קטנים ובאימון קריירה. הייחודיות שלי היא בשילוב בין הייעוץ העסקי והאימון בתהליך אחד. הגעתי להבנה שחייב להיות שילוב בין השניים, מתוך ניסיון של כ 15 שנים בתחום העסקי. העבודה עם אנשים - מחייבת אותך להיות מאמנת, לדעת להקשיב, להוביל, לשקף, ללמד דרכי התמודדות חדשות ויצירתיות כשהמטרה היא לא לשנות את האדם מולך אלא, לעזור לו להשתמש בכל המשאבים הנפלאים שלו בצורה המיטבית. העבודה עם עסקים וניהולם - מחייבת עבודה שיטתית, מובנת, תכנון קדימה, ביצוע באופן הטוב ביותר ולאחר מכן, בקרה ע"מ להמשיך להשתפר ולהתקדם. בעיקר בעסקים קטנים, אנחנו חייבות לדעת לפעול בכל החזיתות: שיווק, מכירות, כספים, תכנון, שת"פים, עבודה מול תקציבים ועוד. הכלים הנדרשים הם כלים ניהוליים פרופר ע"מ שאנחנו ננהל את העסק ולא העסק אותנו. ההבדל בין ייעוץ עסקי לאימון אישי/עסקי, נעוץ בכל מה שסיפרתי מעלה. האימון - מטרתו העצמה ותפקיד המאמן/ת לכוון, לשקף, לעזור ללקוח למצוא את התשובות בתוכו כיוון שהוא המומחה לחייו ויודע הכי טוב מה נכון עבורו. במקרה של אימון עסקי, לרוב, למאמן אין את הכישורים והיכולות להוביל את העסק מבחינת כלים ניהוליים כגון בניית תוכניות עבודה, תקציבים, גיוס לקוחות ועוד כיוון שזוהי איננה הכשרתו. הוא עוסק אך ורק בתהליך העצמה. הייעוץ - מטרתו להקנות לעסק ולבעליו כלים ניהוליים לטובת מקסום יכולות העסק: הגעה לרווחיות, הוספת מוצרים חדשים, גיוס לקוחות ועוד. בייעוץ, אני מגיעה כמומחית בתחומי לעסק ועוזרת לו לממש את מלוא הפוטנציאל העסקי הגלום בו. גם כאן, לרוב, ליועץ העסקי אין את ההכשרה של המאמן ע"מ להעצים את האדם/הלקוח ולעזור לו למצוא את הדרכים להשגת מטרותיו על אף ולמרות שיש גם התנהגויות מעכבות לכל אחד. כיוון שכל עסק עוסק באנשים - לטעמי, אי אפשר להפריד בין הייעוץ לאימון. מי כמונו יודעות שלא אחת אנחנו זקוקות לפני הייעוץ העסקי עצמו, חיזוק לבטחון שלנו שאכן אנחנו מסוגלות להיות בעלות עסק, על כל המשמע, צריכות להבין מה בכלל אנחנו רוצות/צריכות והאם זה בא לידי ביטוי בעיסוק המקצועי שלנו? ולכן, בכל תהליך ייעוץ עסקי, אני משלבת גם את האימון, בהתאמה לצורכי הלקוח/העסק. בצורה זו, בעל העסק מקבל את מלוא ההתייחסות גם ברמה העסקית וגם ברמה האישית וממקסם את יכולות העסק ויכולותיו האישיות. לגבי סיפורי לקוחות... וואו.. יש הרבה... אני חושבת שהכי טוב ידברו בעד עצמם הלקוחות עצמם שכתבו את סיפורם והוא פורסם באתר שלי -
לקוחות ממליצים. אשמח לענות על שאלות, תהיות, דילמות עסקיות. שלכם, מירב שטרן