../images/Emo50.gifהזמן הפוליטי-הזדמנות להשפיע
בחירות באתר שתיל "הזמן הפוליטי", שהחל ביום ההחלטה על פיזור הכנסת ויִמשך עד לבחירות ב-28.1.03, מאפשר לארגונים לשינוי חברתי להשפיע על סדר היום הציבורי ולקדם את המטרות שלהם בקרב מקבלי ההחלטות. * הפוליטיקאים - נגישים ומבקשים לרצות קהלים רבים. רגישים לביקורת ולתגובות. *התקשורת - מסקרת בצורה רחבה מהרגיל נושאים חברתיים ואזרחיים מהזווית הפוליטית. *זירת הפעילות - נערכת מחדש, נכנסים שחקנים נוספים לזירה. הפעילות עוברת מהכנסת, לרחוב, לטלוויזיה ולאירועים השונים שמקיימות המפלגות. מה יכולים ארגונים חברתיים להשיג בתקופת בחירות? * להכתיב נושאי דיון שיחייבו מפלגות ויחידים לעמדות כאלה ואחרות: חברי כנסת יתקשו בתקופה זו לתמוך בצעדים, שיציגו אותם באור לא מחמיא כלפי בוחריהם. * ליצור שותפויות ובריתות בין הארגון ובין מועמדים בודדים ומפלגות, תוך זהירות שלא לקשור נושא עם אישיות אחת או מפלגה מסוימת. * לעודד מפלגות וקבוצות פוליטיות רלוונטיות, להציג את עמדת הארגון במצעיהם ובפרסומיהם. * לעשות שימוש נכון בתקשורת, לארגן אירועים תקשורתיים ולהזמין אליהם נציגי מפלגות. נקיטת עמדה לעיני התקשורת מאפשרת במועד מאוחר יותר דרישה "לפירעון השטר". באתר שתיל תמצאו: * השתלמויות וימי עיון לקראת הבחירות * אתרים ומסמכי הדרכה בנושאי פניה לתקשורת וקבלת תשומת לב. לדוגמא, רשימת כל הכתבים הפוליטיים עם כל דרכי ההתקשרות אליהם; טלפונים,פאקסים,ביפרים. * פירסום אירועים והפגנות באתר שתיל * דוגמאות לפעילות ארגונים לקראת הבחירות
בחירות באתר שתיל "הזמן הפוליטי", שהחל ביום ההחלטה על פיזור הכנסת ויִמשך עד לבחירות ב-28.1.03, מאפשר לארגונים לשינוי חברתי להשפיע על סדר היום הציבורי ולקדם את המטרות שלהם בקרב מקבלי ההחלטות. * הפוליטיקאים - נגישים ומבקשים לרצות קהלים רבים. רגישים לביקורת ולתגובות. *התקשורת - מסקרת בצורה רחבה מהרגיל נושאים חברתיים ואזרחיים מהזווית הפוליטית. *זירת הפעילות - נערכת מחדש, נכנסים שחקנים נוספים לזירה. הפעילות עוברת מהכנסת, לרחוב, לטלוויזיה ולאירועים השונים שמקיימות המפלגות. מה יכולים ארגונים חברתיים להשיג בתקופת בחירות? * להכתיב נושאי דיון שיחייבו מפלגות ויחידים לעמדות כאלה ואחרות: חברי כנסת יתקשו בתקופה זו לתמוך בצעדים, שיציגו אותם באור לא מחמיא כלפי בוחריהם. * ליצור שותפויות ובריתות בין הארגון ובין מועמדים בודדים ומפלגות, תוך זהירות שלא לקשור נושא עם אישיות אחת או מפלגה מסוימת. * לעודד מפלגות וקבוצות פוליטיות רלוונטיות, להציג את עמדת הארגון במצעיהם ובפרסומיהם. * לעשות שימוש נכון בתקשורת, לארגן אירועים תקשורתיים ולהזמין אליהם נציגי מפלגות. נקיטת עמדה לעיני התקשורת מאפשרת במועד מאוחר יותר דרישה "לפירעון השטר". באתר שתיל תמצאו: * השתלמויות וימי עיון לקראת הבחירות * אתרים ומסמכי הדרכה בנושאי פניה לתקשורת וקבלת תשומת לב. לדוגמא, רשימת כל הכתבים הפוליטיים עם כל דרכי ההתקשרות אליהם; טלפונים,פאקסים,ביפרים. * פירסום אירועים והפגנות באתר שתיל * דוגמאות לפעילות ארגונים לקראת הבחירות