בשימחה - תיקונים ייתקבלו בברכה.
ל _____________, מנהל\ת מחלקת הפרומואים של קשת. הנדון: פיזור זמן הפרסום בצורה לא נכונה. ראשית, ברצוננו לשבח את התכנית "רק בישראל", ואת תכניות המקור האיכותיות האחרות שמופיעות בלוח השידורים של קשת. ישר כח. ולעניין - אנו, משתתפי פורום רק בישראל תפוז, שמנו לב לתופעה שלדעתנו מפחיתה מאחוזי הצפיה של התכנית. פרסום התכנית בצורה לא יעילה ולא מספיקה. בעונה הקודמת, "רק בישראל" הייתה תכנית מצליחה מאוד (עם __ אחוזי צפיה לתכנית ממוצעת), היא הצליחה לחדור לשיח הציבורי, ולשמח את העם בתקופה הקשה בה שודרה. בעונה הזאת, מסתמנת ירידה באחוזי הצפיה של התכנית, לדעתנו תופעה זו לא נובעת מאיכותה של התכנית, וגם לא מפרסום העזיבה של ארז טל לערוץ 10, אלא מפרסום שגוי ומופחת של התכנית. לפני תחילת שידורי העונה, קשת פרסמה קדימונים לתכנית, ולמרות המקוריות שהופגנה בהם - לדעתנו הם יכלו להיות יותר יעילים. גם עכשיו, לכל תכנית מפורסם קדימון משעשע, ולמרות זאת אנו מרגישים שהיה אפשר לייעל את מערכת זו. אחרי דיון בפורום, הגענו למסקנה שהבעיה בשתי מערכות פרסום אלו, נבעה מ: -פרסום בטלויזיה בלבד. פרסום בעיתונות הכתובה ובשלטי חוצות יכל לייעל את התהליך. -חוסר התייחסות לעונה החדשה. קמפיין גדול יותר בתחילת העונה היה מומלץ. -שינוי זמני השידור במהלך העונה. -אי-התמדה ברעיון פירסומי אחד. גימיק מתמשך יכל להעלות את אחוזי הצפיה. בתקווה שביקורתנו תגיע למישור המעשי, פורום רק בישראל תפוז נ.ב למרות שלדעתי הסיבה לירידה ברייטינג היא העובדה שזו העונה האחרונה, כתבתי את המכתב המחורבן הזה מתוך שיעמום של יום מושלג. סליחה אתי על כך שהארכתי את השרשור, אבל מסתבר שאת לא אוהבת הודעות חדשות.
ל _____________, מנהל\ת מחלקת הפרומואים של קשת. הנדון: פיזור זמן הפרסום בצורה לא נכונה. ראשית, ברצוננו לשבח את התכנית "רק בישראל", ואת תכניות המקור האיכותיות האחרות שמופיעות בלוח השידורים של קשת. ישר כח. ולעניין - אנו, משתתפי פורום רק בישראל תפוז, שמנו לב לתופעה שלדעתנו מפחיתה מאחוזי הצפיה של התכנית. פרסום התכנית בצורה לא יעילה ולא מספיקה. בעונה הקודמת, "רק בישראל" הייתה תכנית מצליחה מאוד (עם __ אחוזי צפיה לתכנית ממוצעת), היא הצליחה לחדור לשיח הציבורי, ולשמח את העם בתקופה הקשה בה שודרה. בעונה הזאת, מסתמנת ירידה באחוזי הצפיה של התכנית, לדעתנו תופעה זו לא נובעת מאיכותה של התכנית, וגם לא מפרסום העזיבה של ארז טל לערוץ 10, אלא מפרסום שגוי ומופחת של התכנית. לפני תחילת שידורי העונה, קשת פרסמה קדימונים לתכנית, ולמרות המקוריות שהופגנה בהם - לדעתנו הם יכלו להיות יותר יעילים. גם עכשיו, לכל תכנית מפורסם קדימון משעשע, ולמרות זאת אנו מרגישים שהיה אפשר לייעל את מערכת זו. אחרי דיון בפורום, הגענו למסקנה שהבעיה בשתי מערכות פרסום אלו, נבעה מ: -פרסום בטלויזיה בלבד. פרסום בעיתונות הכתובה ובשלטי חוצות יכל לייעל את התהליך. -חוסר התייחסות לעונה החדשה. קמפיין גדול יותר בתחילת העונה היה מומלץ. -שינוי זמני השידור במהלך העונה. -אי-התמדה ברעיון פירסומי אחד. גימיק מתמשך יכל להעלות את אחוזי הצפיה. בתקווה שביקורתנו תגיע למישור המעשי, פורום רק בישראל תפוז נ.ב למרות שלדעתי הסיבה לירידה ברייטינג היא העובדה שזו העונה האחרונה, כתבתי את המכתב המחורבן הזה מתוך שיעמום של יום מושלג. סליחה אתי על כך שהארכתי את השרשור, אבל מסתבר שאת לא אוהבת הודעות חדשות.