גלגלי קרבון - לא כבדים מדי?
הרבה קבוצות\רוכבים בוחרים לקטעים המישוריים את גלגלי הקרבון בעלי הפרופיל הגבוה. בדרך כלל מדובר בקוסמיק קרבון של מאביק או ב404 שך זיפ.יש גם את הקרבון NO NAME שאולריך משתמש בהם וראיתי עוד כמה חברות. זוג גלגלי קרבון שוקלים בדרך כלל באיזור ה1.8 קילו ביחד בלי צמיגים וקסטה ויש גלגלים הרבה יותר קלים בשוק,מה גם שהמסלול של אתמול היה מלווה לכל אורכו ברוח חזקה דבר שמבטל בחלקו את האוורודינמיות של הגלגל כשמדובר ברוח צד. בטוח שלא נראה את הגלגלים האלו בקטעים ההרריים ששם חלק מהרוכבים לא רוכבים עם בקבוקים ושמים מעביר קדמי פשוט במקום הSTI על הצינור היורד כדי לחסוך במשקל. השאלה היא האם באמת יש יתרון איתם בקטעים המישוריים אל אף המשקל?(או שזו סתם פרסומת ליצרן הגלגלים..) והאם מדובר בהחלטה קבוצתית או העדפתו של הרוכב? תודה
הרבה קבוצות\רוכבים בוחרים לקטעים המישוריים את גלגלי הקרבון בעלי הפרופיל הגבוה. בדרך כלל מדובר בקוסמיק קרבון של מאביק או ב404 שך זיפ.יש גם את הקרבון NO NAME שאולריך משתמש בהם וראיתי עוד כמה חברות. זוג גלגלי קרבון שוקלים בדרך כלל באיזור ה1.8 קילו ביחד בלי צמיגים וקסטה ויש גלגלים הרבה יותר קלים בשוק,מה גם שהמסלול של אתמול היה מלווה לכל אורכו ברוח חזקה דבר שמבטל בחלקו את האוורודינמיות של הגלגל כשמדובר ברוח צד. בטוח שלא נראה את הגלגלים האלו בקטעים ההרריים ששם חלק מהרוכבים לא רוכבים עם בקבוקים ושמים מעביר קדמי פשוט במקום הSTI על הצינור היורד כדי לחסוך במשקל. השאלה היא האם באמת יש יתרון איתם בקטעים המישוריים אל אף המשקל?(או שזו סתם פרסומת ליצרן הגלגלים..) והאם מדובר בהחלטה קבוצתית או העדפתו של הרוכב? תודה