אכזבות

../images/Emo7.gifאכזבות../images/Emo7.gif

שלום חברים יקרים! יש לי שאלה שתמאימה מאוד לפורום הזה:איך מתמודדים עם אכזבות? זו פעם רביעית שאנחנו מארחים מישהו הקשור לנושא ה-C.P. ונוחלים כישלון. בפעמים הקודמות היו קצת שאלות וכמעט ולא היה יחס של המתארחים. הפעם הסיפור היה שונה, היו הרבה שאלות וקצת תשובות של האורח. האירוח התחיל באיחור של חצי שעה, ועבר זמן עד שהאורח התארגן לתשובות מסודרות, (ניתנו בסה"כ 3 תשובות, והיו הרבה שאלות), אני מודה שקשה לי לכתוב את ההודעה ואני בוכה
, כי למרות שזו פעם רביעית קשה לי להתמודד עם תחושת האכזה הקשה. חשוב לי לקבל עצות איך להתמודד עם האכזבה המרה, ובעיקר לקבל עצות ממנהלים מנוסים יותר בנושא האירוחים. זו הפעם הראשונה שהייתה השתתפות פעילה מצד הגולשים, וזו הנחמה היחידה שלי בערב העצוב הזה לבית שלי, (כך לפחות אני מרגישה). תחושת האכזבה היא ששולטת עכשיו, וכל-כך הייתי רוצה שתחושה אחרת תשלוט, תחושת הניצחון, אך לצערי זה לא קורה, כי אני מרגישה שאיכזבתי את הגולשים, ויעידו על כך ההודעות ששאלו איפה האורח, והביקורת על האירגון. עצובה,
ליאת.
 

Pure SilenCe

New member
ליאתי ../images/Emo24.gif

קראתי עכשיו את שירשור האירוח בפורום, ואת יודעת מה? מתוך דברייך אני למדה שאכן יש ביקוש לאירוח, מאחר והיו שאלות. מתוך קריאת התשובות של ד"ר קופילביץ אני למדה שאכן יש כוונה לסייע. גם אני, כמוך, מצאתי שיש חוסר בתשובות וכי שירשור האירוח לא נראה מסודר. אני חושבת שהאירוח הזה חשוב במיוחד ולא כדאי להתאכזב כעת. כדאי להפיק לקח לפעם הבאה. יש לי שלוש הצעות: 1. על מנת שהשירשור יראה בהתאם לשירשור אירוח, לבקש מיניר [או בעל התפקיד] להאדים את הכינוי המתארח. כך יהיה סדר ותשובות ייבלטו לעין. 2. אם שאלה חזרה על עצמה בידי שני גולשים או יותר, והאורח עונה פעם אחת, כדאי לך, כמנהלת ששמה בולט בפורום, להפנותאת תשומת לבם לתשובת האורח במקום שבו כן התקבלה תשובה באותו נושא. [לא שראיתי שאלות חוזרות אצלך, זו רק הצעה]. 3. אני מנסה להבין מדוע לא כל השאלות נענו ונזכרת, בתפוז התארחו אנשים שהזדקקו למישהו שיקליד בעבורם מאחר והם לא מכירים את ממשק הפורום [עד כמה שהוא נעים למשתמש] וכל הנושא חדש להם. אצלנו בפורום היה אירוח שבו פורסמו שאלות בפורום, המנחה קיבלה אותם מודפסות, הגיבה וחברתה הקלידה אותם לפורום. אני מכירה גם אירוחים שבהם הגיעו האורח ויוזם האירוח למשרדי תפוז ושם היוזם הקליד תשובות בעבור השאלות. מה אני מקשקשת? אולי זו הייתה הסיבה לחוסר התשובות? אני לא בטוחה, אני פשוט מנסה להעלות רעיונות לצורך הבנה. *צריך לזכור שלא כולם רגילים כמונו לממשק הנוח ומסביר הפנים שיש לנו בפורום.* אם זו לא ייתה הבעייה וסתם קישקשתי, Sorry. בכל מקרה, אני באמת מרגישה שזהו אירוח חשוב. אני אישית נכנסת להמון אירוחים בעקבות הפירסומים של מערכת תפוז, אירוחים שאין לי בהם עיניין אישי, פרט ללמידה והבנה של דברים זרים לי. אני מניחה שעוד יש כמוני, וכדאי להמשיך ולהביא אירוחים. ולהתייעץ עם יניר, שמעתי שהוא מאסטר, ארכיבישוף האירוחים
לילה מקסים לך מופלאה.
 

Pure SilenCe

New member
דאמט נעלם לי משפט שלם...

בסעיף 3 צריך להוסיף: שמתי לב שיש מתן תשובות בתחילת השירשור.. האם חוסר הסדר הוא שבלבל, או שמה בעייה אחרת?
 
Pure SilenCe

הרופא היה מאוד עסוק, והבטיח לחזור ולעזור לנו בפעם אחרת, (אנחנו נרענן את השאלות, מה שמקובל לעשות אצלנו), תודה לכם, ליאת.
 
Pure SilenCe יקרה

תודה על כל היחס והעצות, מי יודע? אולי החופשה שאקח החל מיום א' ועד יום ה' בשבוע הבא תעזור לי. תודה רבה על הכל, ליאת.
 

ה מוזה

New member
ליאת ,לא להיות עצובה

כמי שלא העלתה אף אירוח בפורום הרבה עצות מועילות אין לי .. מה שכן אני יכולה להציע לך שיחמם לך את הלב ויסיר את האכזבה .. זה דבר אחד תדפדפי קצת בארכיון שלך .. תראי איזה פלא ואיזה בית חם כמה תמיכה והבנה ואיזו יד מושטת ניתנת שם לגולשים אני בטוחה ששום אירוח מוצלח יותר או מוצלח פחות לא יוכל להשתוות לתמיכה היומיומית שניתנת לכולם תקראי קצת תגובות של גולשים .. אני מקווה שזה יגמד מעט את טעם האכזבה אירוח הוא הוא דבר נהדר הפורום שלך נהדר עוד יותר עבור אלו שזקוקים לכתף .. אין לי ספק שעבורם זה מה שחשוב
 
ה מוזה יקרה../images/Emo24.gif

תודה לך על התמיכה החום והאנושיות, המסעות בארכיון הבית שלי זה דבר שאני עושה אותו כל יום, וכל יום מתרגשת מחדש, ולפעמים מזילה דמעה מרוב התרגשות. עכשיו אחרי שהבנתי קצת יותר את הסיבות לאי הצלחת האירוח האכזבה נעלמה, ואני מתכוננת לחופשה שאקח החל מהיום בערב, (האמת שאני לא יודעת איך אני אעמוד בזה, 5 ימים בלי הבית שלי), אבל אני סומכת ב-100% על השותפה שלי שתמלא את מקומי. תודה לך מוזה,
במילותייך החמות חיממת לי את הלב, ואני בטוחה שהחופשה הזו תעשה לי הרגשה טובה, ואחזור לניהול בכוחות מחודשים כי הגולשים שלי צריכים אותי, וזה מה שהכי חשוב מבחינתי, ליאת.
 

neta s

New member
זה נשמע נורא מאכזב באמת

ביחוד שזו הפעם הרביעית, וכל פעם מתפקשש בגלל משהו אחר. אבל דווקא במקרה הזה יש באמת פתרונות יחסית קלים לביצוע, ואני בטוחה שגם הרופא וגם חברי הפורום ישמחו לאירוח נוסף. אני מציעה שהרופא יגיע לתפוז, ואנחנו נקליד עבורו את התשובות. בניגוד להרגלי בפורום הזה, אני כן אנסה לעודד אותך, כי בעיני יותר מכל דבר אחר, האירוח הזה הוכיח שלא כדאי להרים ידיים, ושאפשר לעשות אירוחים יותר טובים.
 
למעלה