זקוקה להמלצה

../images/Emo92.gifזקוקה להמלצה

אחרי שהדחף לד"ג גובר על התקציב החלטתי לבחור בקטנוע אז ככה על איזה קטנוע אתם ממליצים הדרישות: נוח לזוג, שייתן ביצועים אבל לא הכרחי, רצויי בסגנון של הקטנעי מנהלים הגדולים (125- 250 סמ"ק) התקציב לבונבון הוא סביב 11,000 ש"ח לקטנוע נטו (מיגוני וביטוח יש) המון תודה לעונים
 

fazer

New member
CH 250?

אומנם מיושן למראה ולא סקסי, אבל בתור כלי תחבורה, הוא (לדעתי) הטוב ביותר - וזה הונדה מבחינת איכות. Fazer
 

ixmix

New member
להזכירך - הם זוג.

ככלי תחבורה לזוג לCH מגרעות רבות - חישוקים קטנים, מרווח גחון מצטמצם עוד יותר, כנ"ל טווח פעולת המתלים שממילא אינו טוב במיוחד. יש מספיק מקום, אך בטח לא עודף מקום (ולא עונה על הקריטריונים - רצוי בסגנון קטנועי מנהלים, ועדיף שייתן ביצועים). אני עדיין לטובת הקסגון.
 

fazer

New member
המממ.... כן ולא.

אני חייתי עם ה CH כמעט 3 שנים בתור זוג, כך שאני לא מדבר בתאוריה. החישוקים הקטנים מציקים הן בתור יחיד והן בתור זוג, וכנ"ל מרווח הגחון (ראה את רשימת השיפורים בפרויקט שלי). מבחינת מקום, ה CH מרווח למדי, ומעולם לא נתקלתי בבעיה של מקום. מצד שני, ל CH מנוע חזק ואמין, איכות נפלאה ושמירת ערך טובה מאוד, ובכל ה 4 שנים שהוא איתי לא נתקלתי בשום בעיה שתקעה אותי. אז נכון שהוא לא "בסגנון קטנועי המנהלים" - אבל יש לזה גם יתרונות: הוא קטן מהם בהרבה ויכולת ההשתחלות שלו דומה למדי לקטנועי 125. ושוב, אני לא אומר שהקסגון הוא לא בחירה טובה - אני רק טוען שיש עוד אופציות. Fazer
 
קודם כול תודה על התשובות

הזריזות, יש עוד אופציות, לדוגמא הגראד דינק או בו נגיד בהשקעה טיפה יותר גדולה אפשר למצוא משהו שייתן תמורנ הרבה יותר מורגשת, ההקסגון שמחפשים משומש צריך לשים לב למשהו מיוחד או בכללי פשוט סבלנות ולחפש אחד במצב טוב
 

fazer

New member
לא מכיר את ההקסגון אישית...

אבל הייתי הולך דווקא על הגרנד דינק - ולו בגלל שההקסגון איטלקי (יש לי חוסר סימפטיה אישית לאיכות היצור האיטלקית). באופן כללי, כמו בכל כלי (על 2, 4 או 18 גלגלים) צריך לבדוק טוב טוב לפני שקונים משומש, לחכות לכלי טוב ולא להתפשר על פחות מזה, ולחקת אותו לבדיקה במכון/מוסך מוכר על מנת לקבל הערכת מצב אוביקטיבית לגבי מצבו של הכלי. Fazer
 

alfred

New member
ההקסגון אמנם איטלקי...

אבל מצויד במנוע של הונדה דווקא. אותו מנוע המותקן ב-CN.
 

alfred

New member
דווקא לא. אבל לא נתווכח.

(הצילינדר ה"עומד", ולא השוכב, מכתיבים בשני הקטנועים חלל אכסון אחורי, ולא מתחת למושב, כנהוג). אבל מאידך, תמיד יכול להיות שאלפרד שוב טועה.
 

natla

New member
ענית לעצמך או שאת שואלת?

ראשית דבר, נכון שהגרנד דינק יכול לתת תמורה טובה יותר לדרישותייך אך הוא גם מעל התקציב שלך. דיברת על קטנוע בתקציב של עד 12 וחצי אלף ש"ח,לא? אם אינך מוגבלת בכסף ישנן הרבה הצעות אחרות לא פחות טובות מההצעות שכבר קיבלת. תחליטי כמה את מוכנה להשקיע ואז תקבלי תגובות והצעות בהתאם. שנית,נכון, סבלנות זה חלק מהמשחק אך בכל מקרה, ולא משנה על איזה כלי תחליטי ללכת, בדיקה במוסך מורשה חייבת להעשות. גם אם הקטנוע מלוקק ויש לו שני קילומטרים בודדים על השעון אין לוותר על הבדיקה. לעולם אין לדעת באמת מה באמת עבר הכלי אצל הבעלים הקודמים. בדיקה שווה שקט נפשי,נקודה.
 
לגביי התקציב

כמו כולם השאיפה היא להשקיע כמה שפחות אבל לא להגיע למצב של "מי שקונה בזול משלם ביוקר"
עד אתמול הכוונה היתה לקנות GS 93 אבל בגלל הפחד האחזקה שוטפת יקרה על כלי של 10 שנים החלטנו זמנית ללכת על קטנוע משנתון חדש יותר = מתוך מחשבה שהאחזקה גן תהיה זולה יותר קטנועים אני לא מכירה אם תגידו ש14000 ש"ח אפשר לקנות יצירת פאר שאוכלת בלי מלח את הקסגון או ת'דינק אז יהיה כסף, בוא נגיד שהקסוגן עושה רושם לא רע בנתיים
 

ixmix

New member
אני רוצה לברך על ההחלטה.

כמו שאמרתי לכם בערוצים פרטיים - ההחלטה הנכונה במקרה זה היא דווקא נגד הלב ובעד הארנק. בוכים הבאים לקטנועיסטים!
 

Titanium

New member
בהקסגון, המחירון הוא בקושי "המלצה"

בגלל שהשוק מת. כך שניתן להשיג כלי במצב טוב גם בפחות ממחירון. אם כבר מתיחת תקציב - 2002 כבר מגיע עם דיסק מאחור. ההקסגון אכן מאוד מרווח, אבל מצד שני די גבוה ועלול להיות לא נוח לרוכב/ת מתחת ל 175. לגבי בעיות: עד כמה שאני יודע (פשוט מהסבר שקיבלתי באופנועי הקריה) עד 2001 כולל הייתה צמת חשמל ראשית קצרה מדי בהקסגון וזו השתפשפה בשילדה וגרמה בשלב כלשהו לקצר. אצלי זה קרה בערך ב 10K. לטענת המוסכניק, כל הקסגון שעוד לא עבר תיקון של הצמה (סיפור של ~250 ש"ח) יעבור את זה מתי שהוא. חוץ מזה, לא ידוע לי על בעיות מיוחדות. ולגבי ה"איטלקיות" של ההקסגון, אציין רק שיחידת ההנעה מגיעה מהונדה.
 
למעלה