שלום לכול הא מיניים

Berethor

New member
../images/Emo98.gif../images/Emo48.gifשלום לכול הא מיניים

גם אני מגדיר את עצמי כא מיני, לפחות מאז שגיליתי מה זה, אני מהסוג של אלה שאינם צריכים מין ויכולים לחיות טוב מאוד בלעדיו, לא מהסוג שאנו מסוגל לרגיש שום משיכה או נגעל. בכול אופן אחרי שקראתי חלק מההודעות כאן שמתי לב שיש הרבה חברה כאן שחושבים שזה 'בעיה' או סתם נגעלים. ברצוני לומר שאסקסואליות היא מתנה לא קללה. ואנשים אתם לא מפסידים כלום, חוץ מזה שזה לא מונע ממך לעשות סקס או למצוא בת/בן זוג. זה רק נותן לאדם תבחירה אם, מתיי, איפה ואם מי(אדם חרמן הוא לא כזה בררן) לעשות את זה. אנחנו לא קורבן לרגש חייתי וחסר שליטה ובעלי שליטה טובה יותר על גופנו. בכול אופן זאת דעתי בנושא.
 
ובכן, אתה מאוד טועה.

"חוץ מזה שזה לא מונע ממך לעשות סקס... זה רק נותן לאדם את הבחירה אם, מתי, איפה ועם מי לעשות את זה." זה פשוט לא נכון, סלח לי. כנראה קראת הגדרות של עוד כמה אנשים מבולבלים. א-מיניות מוגדרת כחוסר משיכה מינית. ובד"כ כשחסרה משיכה מינית, גם רצון ליחסי מין אין. הא-מיניות לא נותנת לנו את הבחירה מתי, איפה ועם מי לקיים יחסי מין כי אם מגדירה חוסר של משיכה מינית. זהו. כל א-מיני חש את זה באופן וברמות שונות. חלק מהא-מיניים יהיו מסוגלים לקיים מגע מיני כלשהו עם פרטנר, תלוי במידה בה הם מרגישים בנוח איתו. חלק לא ירגישו בנוח לקיים שום מגע מיני שהוא [כולל נשיקות, למשל]. זו לא בחירה מבחינתם, לא לקיים יחסי מין. זה המחסור בצורך לספק את עצמם באמצעות פרטנר שנובע מהחוסר במשיכה מינית. אני לא לא-אקיים יחסי מין מתוך בחירה, זה ברור לי שלא אקיים יחסי מין כי אין לי ברירה אחרת; כי אני לא יכולה, כי בחיים לא ארגיש בנוח עם זה, כי אני לא נמשכת לאף אחד מהמינים. לכן, אם אתה חש משיכה מינית אבל מחליט לשלוט עליה או לחיות בלי קיום של יחסי מין, זה לא הופך אותך לא-מיני. מן הסתם אתה, כשאר הא-מיניים, אם כן, לא תקיים יחסי מין, אם כך הגדרת לעצמך. אבל זה לא הופך אותך לא-מיני. רק מבהירה טעויות שאני רואה שעולות הרבה בפורום
 

Berethor

New member
לא מסכים

כנראה שלא הבנת את דברי כראוי, מה גם שכפי שציינתי מהבנתי יש כמה סוגים/רמות של א מיניות- 1) אי צורך, חוסר חשיבה רצון אמיתי וכו 2)חוסר משיכה טוטלית("האמתיים" 100%), 3)הגעלות ממין. "א-מיניות מוגדרת כחוסר משיכה מינית. ובד"כ כשחסרה משיכה מינית, גם רצון ליחסי מין אין." לא מסכים, את יוצעת מנקודת הנחה שצריך משיכה מינית. אדם יכול לעשות תבחירה שלו גם בלי דחף פיזי זה או אחר, זה בדיוק כמו אדם שלא ממש רעב/לא רעב אבל בכול זאת לוקח ביס מהסנביץ. מין זה ממש לא רק משיכה זה חלק מקשר עם בן/בת זוג. "הא-מיניות לא נותנת לנו את הבחירה מתי, איפה ועם מי לקיים יחסי מין כי אם מגדירה חוסר של משיכה מינית.". ה'חוסר' הזה שאת מדברת עליו הוא זה הנותן לך תבחירה, צורך זה מה שמגביל בחירה של אדם. "כל א-מיני חש את זה באופן וברמות שונות. חלק מהא-מיניים יהיו מסוגלים לקיים מגע מיני כלשהו עם פרטנר, תלוי במידה בה הם מרגישים בנוח איתו." זה בדיוק מה שדברתי עליו יש רמות/סוגים שונים של זה, וזה גם תלוי בפרטנר. "זו לא בחירה מבחינתם, לא לקיים יחסי מין. זה המחסור בצורך לספק את עצמם באמצעות פרטנר שנובע מהחוסר במשיכה מינית." אני רואה כמה שאת אוכלת את עצמך וכמה שאת מרגישה אומללה. לא בחירה מבחינתם אם לקיים יחסי מין ? נשמע לי שאנשים מנצלים אותך. החוסר בחירה היחיד שלך הוא אם להרגיש משיכה. "אני לא לא-אקיים יחסי מין מתוך בחירה, זה ברור לי שלא אקיים יחסי מין כי אין לי ברירה אחרת; כי אני לא יכולה, כי בחיים לא ארגיש בנוח עם זה, כי אני לא נמשכת לאף אחד מהמינים." אני רואה שאת מינית "אמיתית"(100%) בסדר. אין לך בחירה? רגע מישהו מכריח אותך לקיים יחסי מין ?!. להפך יש לך יותר בחירה מאדם ש'צריך', 'חייב' מין. את יכולה להחליט אם לעשות! יותר בררנית מטבעך(לפחות אמורה להיות).אני יוסיף שאת לא מפסידה כלום, משיכה היא רגש מיותר. "אם אתה חש משיכה מינית אבל מחליט לשלוט עליה או לחיות בלי קיום של יחסי מין, זה לא הופך אותך לא-מיני. מן הסתם אתה, כשאר הא-מיניים, אם כן, לא תקיים יחסי מין, אם כך הגדרת לעצמך. אבל זה לא הופך אותך לא-מיני." יש לך הבחנה מאוד צרה של מזה א מיני, אמרתי שאני מסוגל לחוש משיכה, לא שאני חש אותה כמו אדם "נורמלי", חלק מהסיבה שאני מחליט לשלוט עליה זה חוסר צורך ועניין במין עצמו, החלק השני הוא שאני אדם חכם. אני לא מתכוון להפוך את עצמי לא מיני, זה מה שאני חושב שאני, ברור שאני לא א מיני מהסוג שלך. מאיפה הבאת תמסקנה שאני לא הקיים יחסי מין ? דבר אחרון יש פה כתבה מעניינת על אמיניות בYNET. ויש פה לפחות כמה דוגמאות של שני סוגי הא מיניים שדברנו עלהם. http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2997678,00.html הא מיני ה"אמיתים"(100%) "ג'יי (22) מעולם לא קיים יחסי מין. לא בגלל שהוא לא יכול, הוא פשוט לא רוצה. למגזין 'ניו סאיינטיסט' הוא סיפר שהוא אף פעם לא חווה משיכה מינית כלפי אדם אחר, גבר או אישה, והוא גם לא חושב שזה יקרה לו בעתיד. ג'יי הוא א-מיני, והוא לא היחיד." הסוג השני של א מיניים "הגורמים לחוסר עניין בסקס משתנים מאדם לאדם. ייתכן שלחלק מהא-מיניים פשוט יש דחף מיני נמוך באופן קיצוני. חלקם מסוגלים לחוות עוררות מינית וחלקם מאוננים לשם סיפוק מיני, למרות שאפילו בזמן שהם חווים עוררות, אין להם דחף לעשות משהו מיני עם אדם אחר."
 

p019

New member
ושוב הגדרות

יש כאן אנשים שמתעצבנים כשאני חוזרת וטוענת שההגדרה הנקיה של "א-מיני" הוא אדם שלא נמשך מינית. וכל הבילבול כאן מדגיש את הנקודה הזו. ההגדרות השונות גוררות אפקטים שונים - לכן אני חושבת שצריך להיות להם שמות שונים. אדם א-מיני הוא אדם שאינו חש משיכה מינית - הוא יכול לקיים יחסי מין או לא (עלפי החלטתו) אבל זה אף פעם לא יהיה טיבעי לו. לפעמים הדבר גורר הגעלות ממין, לפעמים לא, טלוי בדברים אחרים בבנדם בנוסף. אדם קווזי -א-מיני (או פסאודו-א-מיניים גם יכול לעבוד)- אדם אשר חש משיכה מינית אבל אין לא צורך במין ובוחר מה לעשות עם זה. מתנזר - אדם שחש משיכה מינית אבל חושב שזה שגוי (סיבותיו שמורות עימו
). בקשר לאנשים שבגלל רטיעה ממין (מכל סיבה שהיא) מרגישים שייכים לקבוצת הא-מינים או הקווזי א-מיניים. זה כבר יותר מסובך וטלוי באדם עצמו - אם לאדם לא טוב אם המצב - כדי שינסה לקבל אזרה ולפתור את הדבר שגורם לו לא לחוש משיכה מינית או רצון לקיים יחסי מין. אם זה מתעים לו - ולא רע לו עם המצב - שיגדיר את עצמו איך שבא לו. לכל מי שלא יודע: פסאודו וקווזי הם מונחים שמשמשים במטמתיקה כאשר רוצים להדגיר דבר חדש שקרוב לדבר המקורי - חלק מהתחונות נשמרות וחלק לא - וכמובן שיש לו גם תחונות חדשות. אם למישהו יש רעיון אחר להגדרות - מוזמנים - אבל אני באמת חושבת שיש צורך להפריד בין המוסגים כדי למנוע את המצבים של התנגשות ביניהם. אדם
 

Xylophone

New member
ואם מישהו

אינו חש משיכה מינית כלל ובנוסף חושב שמין זה מגעיל ואסור, אז מה הוא? כי זה נשמע לי שמי שפתח את הנושא הזה הוא כזה
 

Berethor

New member
זה הסוג השלישי

הסוג השלישי בעצם אפשר לחלק למספר תת סוגים, המשותף לכולם זה שהם נגעלים או שונאים(או גם וגם) מין. הסוג השלישי ברובם הם הסוג הראשון שלא מרגיש משיכה כלל והנאה(100%), פלוס הגועל והשנאה. הם גם יכולים להיות הסוג השני שמסוגל להרגיש משיכה והנאה ברמה נמוכה באופן קיצוני ולא מעניין אותו סקס, לא צריך, יכול לחיות בלעדיו טוב מאוד וכו, פלוס הגועל ושנאה. הם אפילו במקרים נדירים יכולים להיות מיניים ששונאים ונגעלים ממין, וזה בעצם הסיבה היחידה שהם לא עושים אותו(או עושים וסובלים ?). מקווה שזה ברור עכשיו. האסור שהזכרת בהודעתך, לא נראה לי מקושר באיזשהו אופן למיניות או א-מיניות מכול סוג, זה כנראה מסיבה דתית, התנזרות, או כול סיבה שמבחינתם זה לא נכון לעשות מין,תראומה או בני זוג לא מתאימים. אסור זה נפשי/פסיכולוגי בעוד א-מיניות מכול סוג זה גופני. אם גם וגם וגם יבושם לך. הרי כפי שכבר ציינתי מין זה לא צורך קיומי (כמו מים אוכל ושינה) במלא ומי שלא עושה לא מפסיד או מפספס כלום. בחברה המתירנית והמופקרת של ימנו סתם נפחו תנושא, מין במקור זה רק בשביל המשך הדור, בני אדם גם עושים אותו כחלק מקשר זוגי והנאה, חלק קטן ובר מזל גם ממשהו נפשי(כמו אהבה). המיניות היא יצר חייתי. המיניות היא מהשטן. מי שלא צריך הוא בעצם מגיע לדרגה גבוהה מאוד, גם מלאכים וה' הם א-מיניים
 

Xylophone

New member
סיבה דתית

שא-מיניות היא יצר חייתי ומיניות היא מהשטן זוהי הסיבה להתנזרות דתית. לפחות אצל הנוצרים. ואצל הבודהיסטים והיוגים הטיבטים זה כדי להיות טהורים יותר ונאלים יותר. זה באמת תמיד סיקרן אותי. למה הנביאים והקדושים ושליחי האלוהים בתנ"ך תמיד "לבד" ושאר בני האנוש לא. זה כאילו איזה תכונה רק של בני אדם. הרי אם ישו היה מסתובב עם אישה לא היו שמים אליו לב כול כך והוא לא היה נחשב כזה נעלה ושליח אלוהים. ז"א מסקנה: מין סותר את האלוהות למין אין מקום באלוהות לפי הדת וביחד עם זאת הדת דוחקת באנשים להתרבות "פרו ורבו" ואת אדן וחוה סילקו מגן עדן כשהם גילו את המין "פרי הידע" מעניין...
 

Berethor

New member
../images/Emo18.gifבקשר לסיבה הדתית

לא מדוייק, זה הסיבה להתנזרות אצל הנוצרים שבוחרים להיות קרובים יותר לאל ולכן בוחרים להיות כמה שיותר טהורים, אנשים בעלי משרה שקשורה ישירות בדת(כמו כומר למשל), נזירים או סתם אדם פרטי. מין זה לא טבו בנצרות, הכן המין עצמו הוא חייתי ומהשטן(וכפי שאת בטח מבינה אני מסכים עם זה), אבל גם בנצרות(כמו גם ביהדות) המין הוא קודם כול להמשיך הדור, וזה נחשב לרוע הכרחי, עוד סיבה לכך שבחברה תרבותית בעלת ערכים ואמונה, מין לעולם לא היה נושא מנופף, כמו בחברה חילונית ביזרית, חסרת תרבות וחייתית.מין היה למעשה משהו שהוא חלק מזוגיות, וכול אחד שרודף אחרי המין עצמו ובעל "צרכים" מיניים מופקרים, נחשב לסוטה ובשולי החברה. בימנו מה שקרה בעצם במערב(לצערנו), בעקבות החלוניות, ליברליות וחוסר תרבות, שבעוד שהטכנולוגיה הולכת קדימה. החברה הולכה אחורה, לתקופת האבן. פתאום כול הסוטים, חיות,רודפי מין מופקרים הפכו לדבר הכי חם, וא-מיניים הם ה"סטיה". אז שיסבירו לנו איך א-מיניים מפריעים לחברה בדיוק, כי איך סוטים, רודפי מין וחרמנים מטרידים מפריעים לחברה לא צריך לפרט. אגב בקשר לבודוהיסטים זה כמעט אותו הדבר, במקום שטן וחייתיות(שזה הדבר האמיתי או רק הגדרה) זה פשוט נחשב ללא טהור ומפריע לך לשאר נקיא בגוף ובנפש. בקשר לישוע( ישו זה עוות של השם ביהדות), את דווקה טועה( מחוסר ידע אני מניח), ישו לא היה סקסיסט(בניגוד גמור לרוב היהודים והנוצרים הקדומים), עבורו אישה וגבר הם שווים בעני האל(משהו שמוסלמים יהרגו אותך רק על לרמוז). לא רק שאישה כן הסתובבה איתו ברחבי ישראל, היא גם נחשבת לחסידה הכי גדולה שלו(מבין תלמידיו), השם שלה אגב זה מרים המגדלית. והיא אחת משלושת הנשים ליוו את ישוע בדרכו, יחד עם אימו(שגם שמה מרים) ואחותו. יחד עם קבוצת החסידים/תלמידים שלו. יש אפילו חוקרים חילונים סקסיסטיים שטוענים שמרים המגדלית היא בת זוג של ישוע, הרי זה ברור שאישה לא יכולה להיות בקרבת גבר(אפילו אם הוא נזיר וא-מיני, לשם השוואה), מבלי שהם ישכבו. כמובן שאני לא מסכים עם הסוטים האלה. "הרי אם ישו היה מסתובב עם אישה לא היו שמים אליו לב כול כך והוא לא היה נחשב כזה נעלה ושליח אלוהים", אז זהו שזה לא ככה, רק אם הוא היה איתה בקשר זוגי, זה בטח היה מוריד קצת מערכו(בנצרות, למרות שמתחשבים בזוגיות נכונה), על פי יהדות זה בטוח שלא משנה, משה לדוגמה היה נשוי. הכן משיכה,מיניות ורצון מיני כלשהו הם תכונות רק של אדם(וחיות). הכן אם מרים המגדלית הייתה בת זוגתו של ישוע(לא מסתובבת כפי שאמרת), ישוע היה נחשב "רק" לנביא ומשיח, אבל לא למלאך.עוד יש להוסיף שבאמת לא שמו לב לישוע במלא(לא בגלל אישה) בישראל לפחות, ישוע לא בדיוק היה צריך שישימו עליו לב,לא התכוון לפתוח דת חדשה או לפתוח מרד(לא ברבנים ולא ברומאים), דווקה השנאת חינם של הרבנים, ההוצאת דיבה וההלשנה לרומאים תרמו לפרסום שלו. חסידיו(וחסידי חסידיו) אחרי צליבתו בעצם הפיצו תנצרות ברחבי האמפריה הרומית, בעיקר בתקופה של הקיסר קונסטנטינוס. עד כאן ההסבר פלוס ההיסטוריה, שהייתה רק כדי להסביר לך ולאחרים תרקע והטעות במה שאמרת.
עכשיו אני צריך להגיד לך שאני לא מסכים עם ההשקפה הקצת יותר מדיי קיצונית שלך בקשר למין. נכון שמין סותר אלוהות אבל זה לא שמצפים מכולם שהיה מלאכים או קדושים ברמה אלוהית( זה רק החלק המשובך
). רק שהיו בני אדם תרבותיים, לא חיות. הדת לא באמת דוחקת אנשים להתרבות(טוב ביהדות על פי הדוסים דווקה כן), אני מאמין ש"פרו ורבו" זה לא מצווה/חובה, זה בעצם ברכה ואישור של האל. אמירה שאל רוצה שהיו עוד אנשים(המשך של הדור שלהם), ושזה בסדר לאנשים, ושזה גם המטרה העיקרית של מין . וגם לא לשכוח שכאשר זה נאמר היו רק שני אנשים בעולם. הדת לא מחייבת אף אחד לעשות מין ולהביא ילדים לעולם(זה בחירה), ואם כמה דוסים טיפשים ופרימיטים יטענו ככה, תגידי להם שאת לא מאמינה שהאל מאנס אותך לדבר כזה, ועוד נראה מי צדק בעולם הבא, אם תגיעו לשם.
את אדם וחווה לא סילקו בגלל שהם גילו תמין, למעשה זה היה אתם מהרגע הראשון בדיוק כמו לחיות. אחרת איך את מסבירה שאחד העונשים שאישה קבלה זה לידה קשה.
. חוץ מיזה איזה ידע וחוכמה בדיוק צריך בשביל לעשות מין ? 0 זה המספר. כול מה שצריך זה קצת נסיון(במקבלים תוך כדי), רצון ובן/בת זוג. איזה ביג דיל עשיתם מהשיט הזה.(את והתקשורת המודרנית). משוואות אטומיות, כישורי קרב וטקטיקות גרנדיוזיים, היועץ הנודע של הכפר. את אדם וחווה העיפו בגלל שהם הפרו הוראה של ה', הם היו טפשים, נסחפו, לא עמדו בפתויים והקשיבו לנחש הערבי(במקום למי שצריך). החיים הם מבחן, כול יום וכול שעה, האל בדק אותם והם עברו על החוק, בגדו, אכזבו ונכשלו. ככה שהם לא היו ראויים לשאר בגן עדן וגם קבלו עונשים( כי כנראה רק ככה הם לומדים). עץ הדעת זה עץ החוכמה, העץ שמבדיל בין האדם לבהמה, זה הדבר שבכוונה האל שמר לסוף(כי זאת המתנה הכי חשובה). ה' בטוח היה נותן להם את זה בקרוב, אבל הם לקחו את זה בלי לשאול, ומהסיבות הכי לא נכונות שיש.
/
 

Xylophone

New member
אני דווקא מודעת לסיפור של ישו

ומריה המגדלית. בצופן דה וינצ'י הסופר המטומטם דן בראון ניסה לרמוז על כך שהיה בינהם קשר מיני, ואני כשקראתי התעצבנתי נורא
גם אותי מעצבן שאנשים (ועוד הסטוריונים וחוקרים) ישר חושבים שאם גבר מסתובב עם אישה, אז בטוח יש בינהם קשר מיני. אני יודעת את כול הסיפורים האלה, כי תקופה מסויימת התעמקתי בתאוסופיה. "עכשיו אני צריך להגיד לך שאני לא מסכים עם ההשקפה הקצת יותר מדיי קיצונית שלך בקשר למין." זו לא הייתה ההשקפה שלי. זה היה רק ניתוח של השקפות שונות והדעה שלי על הסתירה בין פרו ורבו להתנזרות. אני בכלל לא מאמינה באלוהים ובכול מה שכתוב בתורה (למרות שלדעתי יש הרבה חוכמה וטוהר בדת). אני רק כתבתי על הדעה שלי לגבי המסופר שם. אני רואה את התורה כספר היסטוריה יותר מאשר הכתבה על איך לחיות. "איזה ביג דיל עשיתם מהשיט הזה.(את והתקשורת המודרנית)." אני
ממה בדיוק עשיתי ביג דיל? ממין? או מאדם וחוה? לא נראה שעשיתי ביג דיל מאף אחד מהם.
 

Berethor

New member
זה טוב שאת מודעת

קודם כול טוב שאת מסכימה לגבי אותם אנשים, שחושבים שאם גבר מסתובב עם אישה, אז בטוח יש בינהם קשר מיני. לא בטוח שאפשר להגדיר את זה תיאוסופיה(לגמרי), היא גם מוזכרת בברית החדשה, פשוט לא אוהבים להזכיר אותה ולדבר עליה בגלל אנשים כמו דן בראון כנראה. תראי גם תקישורים למטה אם את רוצה. אני מסכים שיש סתירה. אבל כבר ציינתי תסיבות לדעתי. אם את מאמינה באלוהים או לא זה לא כול כך רלוונטי לנושא, מה שכן הסברתי למה זה בסופר ככה, והיה כמה אי דיוקים מצידך. הכן יש הרבה חוכמה וטוהר בדת, כמובן שזה גם תלוי במי שמפרש אותה, למשל דתי שיגיד לך ש"פרו ורבו" זה בגדר חובה, לא כזה טהור לדעתי. גם אם זה מספר הסטוריה יש הרבה מה ללמוד, על איך לחיות, עם שיכול דעת כמובן. למשל בעשרת הדיברות את מאמינה לא ? זה הביג דיל-"ואת אדם וחוה סילקו מגן עדן כשהם גילו את המין "פרי הידע"". בטח שלא מאדם וחווה. "פרי הידע"("פרי המין" להגדרתך ? חה) גרמת לזה להישמע כאילו מין נובע מידע, זה בדיוק מה שנקרה לעשות ביג דיל, זה מה שגם התקשורת עושה. אין פה שום ידע להפך, זה משהו שהיה להם ולחיות. הידע דווקה הפחית את זה, וגם נתן להם את רגש הכבוד והמודעות העצמית(שהם הכינו בגדים), חוכמה ועוד הרבה דברים. אני לא יודע אם זה בגלל שאת לא מכירה תסיפור או טעות. אבל עדיף שתקראי תתיקון שלי. המשל פה(אם תרצי לקרוא לזה ככה) הוא דווקה הפוך. הידע והחוכמה הפרידה אותם סופית מעולם החיות. מי שמתעסק וחושב רק על דבריים החייתים כול הזמן הוא בהמה.
 

Berethor

New member
../images/Emo64.gifהגדרה נקיה ?

זה לא מתמטיקה פה, ונושא הא-מיניות אפילו לא נחקר לעומק, יש שטוענים שזה לא קיים כלל. ויש אנשים כמוך שטוענים שרק מי שהוא א-מיני מסוג א' (100%) הוא א-מיני, כול השאר משעמם להם ושילכו לפסיכולוג. "קווזי" אומנם חש משיכה אבל מאוד נמוכה ואין לו צורך בזה, רגע את לא בוחרת מה לעשות עם זה ? מעניין. אני לא חושב שצריך הגדרות ציינתי כבר תסוגים, אף אחד לא בא לקחת לך תבכורה. פשוט אפשר להגיד איזה סוג אתה אם זה כול כך מפריע לך. אין צורך בהתנגשיות סך הכול את כולנו מין לא מעניין, אוליי פשוט תקבלו את זה שיש עוד סוגים של א-מיניים. במקום לקרוא להם ניו(זה לא חדש או ישן, זה סוג א' או ב') או וואנבים. אני לא יודע אם שמת לב אבל יש לא מעט סוגים בפורום זה. אוליי כדאי לשים בכותרת לא-מיניים מסוג א' בלבד, כדי שנדע לא לבוא. וגם לך אני המליץ לקרוא תכתבה הזאת בynet ולשים לב לציטוטים משם כתבה על א-מיניות בynet 1)הא-מיני ה"אמיתים"(100%) "ג'יי (22) מעולם לא קיים יחסי מין. לא בגלל שהוא לא יכול, הוא פשוט לא רוצה. למגזין 'ניו סאיינטיסט' הוא סיפר שהוא אף פעם לא חווה משיכה מינית כלפי אדם אחר, גבר או אישה, והוא גם לא חושב שזה יקרה לו בעתיד. ג'יי הוא א-מיני, והוא לא היחיד." 2)הסוג השני של א-מיניים "הגורמים לחוסר עניין בסקס משתנים מאדם לאדם. ייתכן שלחלק מהא-מיניים פשוט יש דחף מיני נמוך באופן קיצוני. חלקם מסוגלים לחוות עוררות מינית וחלקם מאוננים לשם סיפוק מיני, למרות שאפילו בזמן שהם חווים עוררות, אין להם דחף לעשות משהו מיני עם אדם אחר." וגם עוד דוגמה על א-מיניות מויקיפדיה "יש הרבה צורות לא-מיניות. יש תופעה של העדר חשק מיני מוחלט, כולל אי צורך לאוננות. במקרים אחרים יש אוננות בלי פנטזיות מיניות. לפעמים יש פנטזיות מיניות ואפילו משיכה מינית הטרוסקסואלית או הומוסקסואלית או ביסקסואלית. אבל המשיכה המינית היא נמוכה ולא גורמת לאדם לרצות לקיים יחסי מין. גם הצורך בקשר רגשי זוגי משתנה. חלק מהא-מיניים מעוניינים בזוגיות, אצל חלק הצורך נמוך ואצל חלק לא קיים בכלל. נראה שיש יותר נשים שמגדירות עצמן א-מיניות מגברים."
 

p019

New member
זה לא מה שטענתי

ואני לא מדרגת א-מיניות לפי סוג א, ב, וג. וכל העולם זה מטמתיקה - לפחות החלק ששווה לדבר עליו
 

AL212

New member
באיזה זכות את קובעת

שהא-מיניות שלך אותנטית יותר? אולי די עם זה? תעזבי את ה"קווזי" בבקשה, אנחנו לא אובייקטים מתמטיים (עם כל האהבה שלי למתמטיקה). אני נגעל ממין, ולעולם לא עושה\עשיתי סקס בכל חיי. זה שאני נמשך מינית לנשים (ומעט מאד לגברים), לא משנה את העובדה שאני חי בפועל כא-מיני, ושעולם הסקס רחוק ממני שנות אור ולא מעניין אותי. אנשים שלא עושים סקס, לא קרובים לדבר האמיתי, הם א-מיניים בעצמם. די להדרה או לכפיית הגדרות. מי שבא לו להגדיר את עצמו כא-מיני - זכותו. זאת לא פעם ראשונה שאת מנסה לכפות הגדרות, ואת רואה שזה מפריע לאנשים מכאן, שזה גורם להם להרגיש פחות שייכים, ואת ממשיכה לעשות את זה שוב ושוב בחוסר אכפתיות מופגן.
 

p019

New member
חייב/לא חייב

נשמע כאילו אתה תוען שאדם מיני לא יכול לעצור בעד עצמו מלקיים יחסי מין. זה נישמע לי ממש מגוחך ומוותר להם. גם לי לפעמים יש רצון עז לאכול שוקולד - אז? אני לא מסוגלת לשלוט בעצמי? אז מה אם הם מרגישים משיכה מינית? זה לא אומר שהם איבדו כל שליטה עצמית. גם מיני לא חייב לקיים יחסי מין. עוד רגע תתען שאין להעניש אנסים כיוון שהם לא מסוגלים לשלוט בעמצם. זה שאדם הוא מיני אומר שיש לו רצון לקיים יחסי מין והוא כנראה יהנה מזה (אם כי לדעתי זו סוג של בדיחה שלהם
) אבל אף אחד לא חייב כלום. כשמישהו לא מסוגל לשלוט בעצמו - לזה כבר יש הגדרה אחרת - ואת זה אני ממש לא מסוגלת להבין.
 

Berethor

New member
צריך/לא צריך

אני לא מבין איך אחרי שקראת את כול הדברים שכתבתי את יכולה לחשוב שזאת הטענה שלי. לא אמרתי שאדם מיני לא יכול לעצור את עצמו.בואי נגיד שבמטפורה של השוקולד, אם יש לך רצון עז לאכול שוקולד, יש סכוי מסויים שתאכלי שוקולד מקולקל שיש על הארון, או תקחי ממשהו, תקני במחיר מופקע וכו. אדם שאין לו רצון עז/רצון כלל לאכול שוקולד, יש אפשרות שיבחר לאכול שוקולד אם במקרה יש, או שיאכל סנביץ. נכון שאדם מיני צריך אבל לא חייב לקיים יחסי מין, אבל הוא יכול לגרר בגלל צורך שלא בשליטתו+עידוד חברתי ,ואז לאכול תלב. כמובן שצריך לעניש אנסים(מבחינתי גם לסרס), לא טענתי שכול מיני הוא אנס או מופקרת. למרות שלא תראי א-מיני אנס אני מניח. דברתי שם על הבונוסים שיש לא-מיניים לא על החסרונות שיש למיניים. על כך שזה פלוס ולא בעיה, כמו שחלק טענו.
 
ומה עם מי שפשוט לא אוהב שוקולד?

נדיר, אני מודה. [קשה לי להבין בעצמי, שוקוהליסטית שכמותי.] אבל קיים. אנשים שפשוט לא אוהבים שוקולד, מה לעשות. מה הסיכוי שהם יאכלו אותו? כן, יכול להיות שהם ינסו. אבל סביר להניח שזה יהיה ניסיון לא טוב שהם לא יהנו ממנו והם לא יחזרו עליו שוב. אין להם שום אפשרות לאכול שוקולד, כי למה להם? הם יודעים שזה מגעיל אותם והם לא אוהבים. זו כבר דוגמא יותר קרובה למציאות.
 

Berethor

New member
לא אוהב או לא רוצה/צריך ?

או שלושתם. הנה עוד נקודה שאני לא מסכים אתך, אהבה(מכול סוג) מבחינתי היא משהו נפשי לא פיזי. זה לא כול כך נדיר אני יגיד לך, גם אני לא אוהב שוקולד או כול דבר מתוק אחר ויכול שלא לאכול את זה שנים(או בכלל לא לאכול אף פעם), מצד שני אני גם לא שונא את זה, במסוגל להרגיש קצת מהטעם אם השוקולד משובח. עכשיו אני לא יודע מה הסכוי, אבל הוא קיים בהחלט. אם הם ינסו, ממש לא בטוח שהיה להם נסיון לא טוב, נכון שהם לא יהנו ממנו אבל הם גם לא יסבלו ממנו(שוב תלוי בסוג). אם הם יחזרו עליו זה החלטה שלהם כמובן, איך את יכולה לקבוע בשביל כולם ?. אין להם אפשרות לאכול שוקולד ?(אין להם פה ? אימפוטנציה ?), אפשרות תמיד יש להם וזה החלטה של כול אחד ואחד. למה להם באמת למה, אבל למה לא ? כי הם לא יכולים להנות ממשהו שהם אפילו לא יודעים מה זה להנות ממנו ?, כי אחרים אמרו להם שצריך להנות מזה ? כי זה מפריע להם אישית ?. על סמך מה את קובעת שזה מגעיל אותם והם לא אוהבים ? כי הם לא נהנים ?. מי ששוקולד מגעיל אותו זה הסוג השלישי, ביחד עם מי ששונא שוקולד. יש גם תסוג הראשון שפשוט לא אוהב שוקולד ולא שונא ונגעל. ויש תסוג השני שלא צריך רוצה ולא צריך ולא מעניין אותו שוקולד אבל מסוגל טיפה להנות מהטעם של שוקולד טוב. מי ששונא שוקולד ונגעל ממנו שלא יאכל. הוא בעצם מיסר את עצמו. שני הסוגים האחרים יכולים לאכול או לא לאכול לפי בחירתם. מקווה שהנקודה שלי ברורה, והמטפורה שלנו.
 

Berethor

New member
תוספת(למי שעדיין לא מבין)

הסוג הראשון זה מי שלא נהנה משוקולד בכלל(100%) לא מי ששונא ונגעל( בנוסף או רק) שזה סוג שלישי. מקווה שזה ברור. ואני לא ישמע שוב תהכללה הזאת שכול מי שלא נהנה , שונא או נגעל.
 

hineta

New member
../images/Emo45.gif

מצד אחד - ברור לי מאיזה סיבה אסקסואלים רוצים להיות גאים במה שהם. זה כסתירה לבושה שאנשים מיניים גרמו להם, להרגשה שזה פגם, שזה לא טבעי ולא בסדר. מצד שני - יש על מה להתגאות. אני לא יודעת אם הדרך שלנו היא נכונה או טובה יותר, אבל עכשיו כשאתה מציג את זה ככה, אני אישית שמחה להיות אסקסואלית מ"הסוג השני". גם לאנשים שנגעלים ממין וגם לאנשים שצריכים מין אין הרבה בחירה האם לעשות או לא לעשות ואיך לעשות...אבל לאנשים שיכולים לרצות מין אבל לא צריכים את זה יש הרבה בחירה. כשזה לא בא מתוך צורך זה כבר יותר בא מתוך רצון.
 
למעלה