Johnny Cash - The Complete Columbia

modulo1000

New member
יואל תחשוב כמה כסף שרפת על סיגריות ..

זה כסף שהפך לאפר ולזפת
אבל נהנית לפחות חשבת שנהנית.
מה שרציתי לומר זה שרוב הדברים החומריים שיש לנו מיותרים
אנחנו כאן אורחים לרגע הבזק אור בין חושך לחושך
וכאלה שמאמינים בעולם הבא גם הם יודעים שבגן ידן לא שומעים גראג
אז הרציו מכל מה שאני אומר זה אל תשפטו אחרים
כל אחד שיבזבז על מה שבא לו
.כי הרי הכל חסר טעם הבל הבלים
 

modulo1000

New member
מי שרוצה שיהפוך את זה לחתימה :

הבל הבלים הכל הבל , הרי אנחנו כאן אורחים לרגע , הבזק אור בין חושך לחושך
וגם אלה המאמינים בעולם הבא יודעים בסתר ליבם שבגן עדן לא שומעים גראז'
 

LadyG

New member
זה כבר סנדרט חדש

המלצה אישית להפוך משהו שכתבת לחתימה


ואני עדיין מקווה בסתר ליבי, שבגן עדן שומעים גאראג'.
 

modulo1000

New member
כן נכון ואז כולנו נצמיד ראש לחומה

וננסה להקשיב
מבעד לסאונד החזק בו ישמיעו אצלנו את פאבלו דוגס
 

josi5

New member
זו מלחמה מול תחנות הרוח

נועם.. כמה שאני לא מסכים איתך... עם אתה מקליט דיסק ... ואתה מוכר לפרנסתך... ואני בה ומוריד אותו, ולא משלם לך מה שמגיע לך... לא ניראה לי אוגן
אני מכיר את הסיפור שחברות הדיסקוגרפיה לוקחים את רוב הכסף... נכון או לא... הכל תלוי איך הקלטת ובכל זאת.. שאני עובד רוצה מה שמגיע לי.. לא רואה הבדל עם אומן שמשקיע מהיכולות שלו... מיותר ואפילו מגוכך להגיד שגם לו מגיע פיצוי על עבודתו.. לא רק עינין נוסטלגי
 

noamrap

New member
חוסי היקר...

להזכירך, JFLYAWAY ואני הוצאנו שני אלבומים שהשקענו בהם את מיטב זמננו וכספנו והיום אין לי כלל בעיה שיעלו אותם חופשי לרשת. אני אומר את זה בפה מלא - כל מי שרוצה, מוזמן להעלות את האלבומים לרשת ולגרום לאנשים ברחבי העולם להינות מהמוסיקה הזו. אין לי בעיה שכמה שיותר אנשים יכירו את המוסיקה שלי. גם ככה כבר בקושי קונים דיסקים וכשקונים- רוב הכסף לא הולך אל האמן עצמו. האמן בקושי רואה גרוש ממכירות. האמנים מרוויחים בעיקר מהופעות. מיותר ואפילו מגוחך להגיד שהאמן לא מקבל פיצוי על עבודתו גם כשנמכר דיסק שלו. בגלל שמחירי הדיסקים ירדו באופן דראסטי - ככה ירד גם סכום הכסף (שגם ככה היה מינימלי) לאמן.
חוסי, עם כל הכבוד למה שאתה מצין כאן - אין מה לעשות... העולם השתנה לחלוטין. אתה הוא האיש ששם אצבע בחור של הסכר המאיים להתפוצץ. זה קרב אבוד מראש.
מי שמשקיע כסף בדיסקים - יפסיד אותו על בטוח. מי שמשקע בתקליטים שווים - ירוויח כמעט על בטוח
 

KFir R

New member
מי שקונה דיסקים כדי לשמוע אותם לא מפסיד כלום

קודם כל, אני לא מסכים אתכם שאתם עושים הבחנה בין דיסקים לתקליטים ומחליטים שהדיסקים הם פאסה והתקליטים הם הדבר האמיתי. יש מקום גם לפורמט הויניל וגם לפורמט הסידי, אבל ברור שאם יוצאות 2 גירסאות איכותיות של אותו אלבום על דיסק ועל ויניל אני אעדיף את הויניל. השאלה היא לדעתי לא אם להוריד או לא להוריד (כלכלית אין שאלה שעדיף להוריד אבל לא כולם אוהבים לשמוע מקבצים ובלי חוברת או עטיפה), אלא בהנחה שאתה קונה תקליטים או דיסקים, אז בשביל מה אתה קונה את מה שאתה קונה, האם אתה קונה להשקעה עתידית או בשביל לשמוע, ואם אתה קונה בשביל לשמוע אז זה לא משנה אם אתה קונה את זה בסידי (הסאונד של הרימסטרים בשנים האחרונות הוא בסדר גמור) או בויניל. חוץ מזה, ההגדרה של יואל לדבר האמיתי בויניל = ההדפסה המקורית משנות השישים, היא לדעתי רלוונטית רק לאספנים הכבדים באמת שממש חייבים כל אלבום את ההדפסה האורגינלית שלו, כי מבחינתי ה-Value For Money שאתה מקבל מכל הדפסות הראישיו החדשות הוא ענק: גם הדפסה שהיא חדשה ובדר"כ מהמסטרים המקוריים, על תקליט 180 גרם שרוב הסיכויים שהוא ישמע יותר טוב מההדפסה המקורית, עם חוברת ועטיפה נאה במחיר שאני לא אגיד שהוא תמיד שווה לכל נפש אבל בוודאי עשירית המחיר מלמצוא תקליט מקורי משנות השישים במצב Mint.

אגב, לבוקסות צריך לדעת איך לגשת, אי אפשר סתם לעכל אותן במכה אז צריך לקחת פעם דיסק מפה ופעם דיסק משם...הנה השבוע במקרה שמעתי את הדיסק החמישי מהקופסה של סנדי דני, דיסק שמכיל את 2 האלבומים של Fotheringay...יופי של אלבומים...סתם השמיץ אותם ג'ו בויד בספר שלו...
 

noamrap

New member
כפיר.. אל תתבלבל. כשאתה שומע דיסק -

אתה למעשה שומע קבצים שהוטבעו על הפלסטיק. אלה בדיוק אותם קבצים שאני מוריד מהרשת. ובאותה איכות....
הטיעון שלך כאן עדיין לא מסביר מדוע כדאי לקנות דיסקים. הרי כולנו פה יודעים מה יש בדיסקים של רימסטר. אבל היום - כשרוב ההורדות כוללות בתוכן את החוברת סרוקה במלואה - למה לי להוציא עשרות שקלים רק בשביל קופסת הפלסטיק שעוטפת את כל הסיפור ? הרי את המוסיקה יש לי באותה איכות מההורדה. החוברת יש לי במלואה (והידד... אני יכול לקרוא אותה במחשב מבלי להזדקק לזכוכית מגדלת).

דרך אגב, את כל הקופסה של סנדי דני הורדתי במכה אחת (עם כל החוברת) ועכשיו כל הדיסקים מסודרים אצלי על גבי שני דיוידי (עם תפריט קל ונוח שיצרתי שמאפשר גישה מהירה ביותר לכל אלבום ולכל שיר) וככה גם לא הוצאתי שקל וגם יש לי את כל המוסיקה הנהדרת הזו.

שתבין -
אני למשל מנסה למכור את הקופסה של ניל יאנג ARCHIVES VOL 1 (בגירסת הדי וי די) ב-500 ש"ח במצב מעולה. ואף אחד לא קופץ על המציאה. ותחשוב שאנשים שילמו עליה עד לא מזמן אלף ומשהו ש"ח. רק זה בא להסביר לך איפה אנחנו נמצאים. לפני שנתיים - הייתי מוכר את הקופסה הזו גם ב-800 ש"ח.
 

Barmelai

New member
מבחינתי גם הצריבה על די וי די מיותרת.

כונן הצריבה שלי מיותר ומחליד, לא השתמשתי בו שנתיים. כל הספריה שוכנת על הארד דיסק חיצוני, מגובה על ענן (שניים!), מסונכרנת למחשבים בבית ובעבודה וגם להארד דיסק של הסטרימר בסלון. הדי וי די קאפוט, בדיוק כמו ה CD.
 

KFir R

New member
לקרוא את החוברת במחשב ? מילא, אם יש לך איזה

טאבלט נוח שאתה יכול לקרוא את החוברת איפה ומתי שבא לך, אבל להיות דבוק למחשב בשביל זה...לא תודה, לא נוח בשבילי. אין לי ספק שהקבצים, במידה והם Flac או Wav זהים באיכות, אבל מכיוון שאתה צרבת את הקבצים האלה למדיית DVD אז אתה צריך גם מכשיר שקורא DVD שגם מפענח Audio ברמה גבוהה, עם איזה מכשיר אתה עובד ? או שזה רק לגיבוי ואת הכל אתה שומע באייפוד ?
 

modulo1000

New member
בעולם של MP3 אתה כמו מתאבד שיעי עם השאלות שלך

99 אחוז מהנוכחים לא מבינים על מה אתה מדבר
מה ההבדל בין די וי די של 100 ₪ לאחד שעולה 3000
הרי זה מנגן וזה מנגן
מיכה הלכו לו האוזניים בתותחנים אז אין עבורו הבדל
אבל רפפורט יקבל ממני בראש
ואם ירצה יקבל גם הדגמה על ההבדל בין הדי וי די המעפן שלו ל OPPO שלי
ההבדל זה שמיים וארץ
לגבי קובץ המועבר מההארד דיסק דרך סטרימר גם שם שאלה לאיזה חור זה נכנס
והפיענוח הדיגיטלי והמרתו לאנלוגי זה מכריע לגבי הסאונד
וגם אם החיבר בין הדי וי די למגבר הוא דיגיטלי אז ההמרה לאנלוגי ברסיבר
ומי שקונה איזה רסיבר מחורבן ב 1500 ₪ לא יזכה לסאונד איכותי
תשכחו מזה
איפה שהוא בדרך בין האות הדיגיטלי לפיענוח לאנלוגי המועבר לרמקולים
חייב להיות קונוורטור איכותי
מבחינת שמירת המידע הייתי הולך על מדיית בלו ריי
שהיא ניידת אמינה ומכילה כרגע במחיר סביר 25 GB
הצורב 360 שח
http://www.amazon.com/Samsung-SE-50...99001&sr=1-3&keywords=blu+ray+burner+external
מדיה
http://www.amazon.com/Verbatim-9723...8&qid=1367999051&sr=1-3&keywords=blu+ray+25gb
זה 6 ₪ ל 25 GB שזה 25 אגורות לגיגה
שזה בערך מחירו של הארד דרייב - אבל כשהולך ההארד דרייב ואין גיבוי הלך עליכם יאמבה חומר בהנף יד
בעתיד כשמבוססי הפלאש ישלטו זה יהיה הדבר ללא ספק
מבחינת מהירות ואמינות אין עליהם

לגבי הענן והתקשורת הדיגיטלית האם המידע עובר כמו שהוא ללא הורדת איכות
כלומר ייתכן שאתה שמת שם WAV ותקבל WAV מקומפרס לרמת MP3
למישהו יש תשובה ?
 

Barmelai

New member
חוזר בתשובה

האוזניים שלי - הלכו ממוזיקה, לא מתותחים. מהופעות, עיוני, אז תזהר אתה והפרקליט שלך שלא תמצאו את עצמכם תובעים להקת גראז' ישראלית עלומה על נזק בלתי הפיך לשמיעה ועגמת נפש. מאידך, טרם נרשם מקרה של טינטון כתוצאה מהפלצות...

אתה צודק לחלוטין לגבי ההמרה (דיגטל-טו-אנאלוג). הממיר חייב להתעלות לרמת שאר הרכיבים לאורך שרשרת השמע. החוליה החלשה בדרכו של האות הדיגיטלי והאנלוגי מהקובץ לאוזן, היא זו שקובעת את רמת הסאונד.
אצלי החוליה החלשה היא האוזן, כך שאין לי כל בעיה. למרות זאת, אני מחזיק מערכת בעלות של 12K, כולל נגן די וי די / בלו ריי של דנון.
סטרימרים איכותיים מתהדרים בממירים וכרטיסי קול ברמה גבוה בהרבה מהמקובל במחשבים. חיבורים צריכים להיות HDMI מצופים זהב עם שכבת קואקס עבה (1.3, 1.4) או כבל אופטי.

אבל לגבי איכות הקבצים, כאן אני מסתפק ב 320KBS. אין לי מה לרמות את עצמי, האוזניים שלי לא מבדילות בין זה ל FLAC או WAV.

סטרימינג מענן - מאבד איכות. סטרימינג היא דרך טובה לשמוע מהרמקולים של ה PC וגם מהסלולרי - יש אפליקציות אנדרואיד ו IOS לכל ענן. היתרון הגדול של הענן חוץ מגבוי אי שם בחו"ל, הוא בסינכרון: הקבצים נמצאים אצלך על כל מדיה בעלת זכרון מספיק גדול להכיל אותם. ככה אתה מנגן את הקובץ עצמו ולא מזרים דרך הרשת. כל שינוי שתבצע בקובץ או ספריה על מדיה אחת, יבוצע וישתקף בכל המדיות האחרות. בשבילי, זו המהפכה האמיתית.
 

noamrap

New member
מודולו אחי...

אני מוכן להתערב איתך על כוס בירה שרוב הסיכויים שלא תבדיל בין MP3 באיכות 320 לבין WAV. רק אודיופילים יבחינו בהבדל.

אני צורב את החומר שלי על דיוידי מכמה סיבות :

1. אני לא סומך על הארד דיסקים. הם נוטים להתקלקל מהר. ואני לא רואה טעם לקנות שני הארד דיסקים בשביל מטרה אחת (אחד לפעילות רגילה והשני לגיבוי)

2. אני לא סומך על עננים ודרופבוקסים וכאלה. מחשבים - באשר הם - יש להם באגים ואני לא יכול לסמוך על שמירת הנתונים שלי שם במאה אחוז

3. במדיית דיוידי אחת אני שומר הרבה חומר וגם אם חס וחלילה הדיוידי מדיה מתקלקל - אני מיד מוריד את אותו החומר מהרשת וצורב לדיוידי חדש.

דרך אגב - עשיתי מנוי בוואלה מוסיקה ועכשיו בשביל עשרים ש"ח לחודש יש לי גישה למאות אלפי אלבומים מלאים של האמנים שאני הכי אוהב (וגם המון אחרים שלא היכרתי) וכולם באיכות גבוהה. מומלץ ביותר. ניתן לבחור שם מה שאני רוצה ולשמוע ללא הגבלה וללא עלות נוספת. גם אמנים עבריים וגם לועזיים וגם ג'אז וגם רגאיי והמון אחרים...
 

Jflyaway

New member
מודולו צודק 100%

ה DA CONVERTOR זה המפתח
ב 99.9% מנגני ה MP3 ומהקונוורטורים של נגני הדיסק מדובר סזבל אמיתי.
מי שרוצה להתייעץ על סט-אפ חכם ולא נורא יקר שידבר איתי. בשלב זה יש לי כבר דוקטורט בנושא הזה וגם ארבעה מכשירי DAT....אף שכל מה שצריך זה DAT אחד טוב שיעקוף את הקונוורטור של הנגן שלכם (נגן CD או נגן המחשב עצמו) , ויתחבר להגברה

הצעות ל SET UP ע"פ בקשה
ולא לשכוח שכל המתעניין צריך להתחיל בסובייקט:

איזה מגבר יש? איזה חדר יש ? מהו המקור? CD או קבצים כשהמחשב הוא הנגן?
כמה כסף מוכן להשקיע? איזה סאונד אוהב ?
 

KFir R

New member
לא הייתי אומר שהממירים בקומפקט דיסקים הם זבל

סה"כ הממירים מתחילת שנות האלפיים צפונה הם בסדר גמור ואני רוצה להגיד לך שהקומפקט דיסקים מהשנים הממש אחרונות נשמעים מאוד חדים ומדוייקים בצליל שלהם עד כדי כך שכל הגראז' והקקה שאנחנו שומעים פה נשמע בהם בדר"כ רע מאוד...יכול לספר לך שהיה לי קומפקט קמברידג' אודיו דגם 740C שהוא דגם אחד לפני הדגם הכי עליון בסידרה שלהם והבסים שהקומפקט הזה הוציא לי בחדר שהוא די קטן היו פשוט נוראיים...אז "שינמכתי" למרנץ דגם 6000OSE מתחילת שנות האלפיים (שהשגתי יד שנייה אבל במצב דנדש) והפלא ופלא, הסאונד השתפר פלאים, אין את הצורמנות המעצבנת הזו שהייתה לי עם הקומפקט הקודם...

השאלה היותר מעניינת זה איך הרמה של הממירים בתוך כל מזרימי המדיה למיניהם כשאתה עושה שימוש במכשיר כזה בחיבור אנלוגי ישיר למגבר...וזה נכון שהיום אפשר לקנות בנפרד קופסה שמשמשת כממיר נפרד ובכך לעקוף את מנגנון ההמרה בכל מכשירי ה-DVD שעולים 100 ש"ח (במידה ויש להם יציאה דיגיטלית)...אני נשאר עם המערכת שיש לי ומצידי שיקפוץ כל העולם...
 

KFir R

New member
הכוונה היא כמובן לקומפקט דיסקים ולא ל-DVD

שעולה 100 ש"ח בהום סנטר...
 

Jflyaway

New member
כפיר.....אין לאייכות הממירים שום קשר לשנתון

בו הם הומצאו. ממירים מלפני עשר שנים לא פחות טובים מממירים שנוצרו לפני שעתיים. תמיד היו ותמיד יהיו ליגות שונות של ממירים, זה לא כאילו "הטכנולוגייה משתפרת והמממירים נהיים טובים יותר". ממש לא.

קודם כל מה זה ממיר? זה לא מכשיר חשמלי. זה צ'יפ על לוח בגודל של סנטימטר ומטה..

ממירים אייכותיים של BURR & BROWN או של WOLFSON מלפני שמונה שנים ראויים יותר ממירים פשוטים של CIRRUS LOGIC מאתמול ששמים לך בתוך אייפון. (אפילו ש ל CIRRUS LOGIC יש גם ממירים אייכותיים....).

אל תתן ל"הגיון" שלך להטעות אותך. בנושא הממירים: או שלמדת את זה או שלא. ואם לא, שכח מהחוקיות של ההגיון הפנימי שלך.
 
למעלה