נירוונה
להקה שהייתה במקום הנכון בזמן הנכון, ובכלל לא רצתה להיות שם. הם לא כאלה טובים, ועושים מהם מהומה גדולה מלא דבר. קורט קוביין, מלחין ממוצע במקרה הטוב, זמר גרוע, וגיטריסט גרוע אף יותר. יכולים להגיד כמה שרוצים, שכל זה לא חשוב, שהרגש חשוב, ובלה בלה בלה. השירים של נירוונה, זהים לרוב, בלתי ניתנים לשמיעה במקרים אחרים. העובדה בשטח, שהם פשוט להקת punk-rock, שמנסה להיות גראנג´, אבל נכשלת בשל הממוצעות המוחלטת של הנגינה (של קוביין, לפחות). אז יש להם רשימה של להיטים מצליחים שאני כמו כולם, אוהב ומעריך, אבל חלאס. עשו מקורט קוביין המשיח של הרוק או משהו, וכשהוא מת, אנשים רוצים לחשוב שהרוק מת. שטויות במיץ. המופע האקוסטי שלהם, אגב, נטול עיבודים כמעט לחלוטין. בכל מקרה נתון כל מה שכולם עושים זה מנגנים אקורדים, וזה משעמם רצח. אז The man who sold the world יצא טוב. זה שיר טוב, והריף חביב וקליט, אבל באמת, אם הייתי צריך לבחור מה הלהקה הטובה של שנות התשעים, נירוונה - לא.
להקה שהייתה במקום הנכון בזמן הנכון, ובכלל לא רצתה להיות שם. הם לא כאלה טובים, ועושים מהם מהומה גדולה מלא דבר. קורט קוביין, מלחין ממוצע במקרה הטוב, זמר גרוע, וגיטריסט גרוע אף יותר. יכולים להגיד כמה שרוצים, שכל זה לא חשוב, שהרגש חשוב, ובלה בלה בלה. השירים של נירוונה, זהים לרוב, בלתי ניתנים לשמיעה במקרים אחרים. העובדה בשטח, שהם פשוט להקת punk-rock, שמנסה להיות גראנג´, אבל נכשלת בשל הממוצעות המוחלטת של הנגינה (של קוביין, לפחות). אז יש להם רשימה של להיטים מצליחים שאני כמו כולם, אוהב ומעריך, אבל חלאס. עשו מקורט קוביין המשיח של הרוק או משהו, וכשהוא מת, אנשים רוצים לחשוב שהרוק מת. שטויות במיץ. המופע האקוסטי שלהם, אגב, נטול עיבודים כמעט לחלוטין. בכל מקרה נתון כל מה שכולם עושים זה מנגנים אקורדים, וזה משעמם רצח. אז The man who sold the world יצא טוב. זה שיר טוב, והריף חביב וקליט, אבל באמת, אם הייתי צריך לבחור מה הלהקה הטובה של שנות התשעים, נירוונה - לא.