Packet Loss נוראי בנטוויז´ן ?

מעוצבן

New member
Packet Loss נוראי בנטוויז´ן ?

כבר שבועיים...משהו כמו 10%-20% packet loss אפילו לאחד ה hops הראשונים של Netvision . במיוחד בערב ובשבת. מישהו עוד נתקל בזה ? נמאס כבר...ולא שספקים אחרים יותר טובים. שוב צריך להתקשר לתמיכה הטכנית הנוראית שלהם ולנהל את המלחמה מחדש. כבר נמאס לענות על שאלות כמו "חיברת את המחשב לחשמל ?" ו "בוא נבדוק את ההגדרות שלך" כל פעם מחדש. מתי יהיה ספק אינטרנט מקצועי בארץ שבתמיכה הטכנית ידעו מה זה ping וש packet loss זה משהו שחשוב שלא יהיה ? אפילו שזה יעלה עוד 10$ לחודש... האם אני היחיד שעובר את זה ? מעוצבן
 

muskito

New member
חבל שרק עכשיו אתה מעלה את זה...

אריה לדעתי כבר יצא ממשמרת הלילה בפורום...
.. חכה לשעות היום והצף את השאלה מעלה שוב. אם זה לאחד ההופים הראשונים, סביר להניח שהבעיה היא אצלך. כמו-כן, לא ציינת באיזה סוג חיבור מדובר ומה נעשה בנידון כדי לפתור את זה פרט לשיחות עם ה- ISP (הכוונה לשיחות עם ספק התשתית). שא ברכה, היתוש. (שעושה משמרת לילה בפורום...)
 

מעוצבן

New member
הבעיה לא אצלי

אני מחובר ב ADSL זה מתחיל ב: tlv-ge10-0-v101.netvision.net.il הנתב המיידי הראשון אחרי בסדר. וזה לא פעם ראשונה, זה קורה כל כמה שבועות או חודשים. ומעצבן אותי בעיקר היחס שאני מקבל בתמיכה. אני מבין שיכולות להיות בעיות בתשתית. קורה. אבל כשאני מתקשר לברר מה קורה ומה נעשה בנידון, אני עובר שבעת מדורי גהינום ותשובות של חובבנים. גם סבתא שלי יכולה לדקלם "...בוא נפתח את חלון ההגדרות...", אני צריך תשובות רציניות. ולא, restart לא פותר high latency או 20% packet loss , תודה לכם. הגדילה לעשות בחורה חביבה באחת ממשמרות הבוקר כשאמרה: "ping זה ממש לא משנה וגם לא packet loss העיקר שאתה מוריד קבצים מהר...". ובכן, נסי שוב, לי זה משנה !!! ולא בשביל זה אני משלם 50$ בחודש.
 

muskito

New member
לא עוזר לי השם שסיפקת פה...

מכיוון שאני לא מנוי של נטויז´ן, אין לי דרך לדעת אם הוא הראשון או השני בטרייס שלך. בכל אופן, האם כאשר אתה עושה טרייס למקום כלשהוא, ולאחר מכן עושה פינגים רצופים להופ הראשון שעלה לך - האם אתה מקבל פאקט לוס?
 

stamishu

New member
הממ

זה ההופ השני ולי אין שום בעיות פאקט לוס והפינג לא גבוה במיוחד (לפחות בארץ). ע"פ מה שאתה אומר נראה יותר כמו בעיית כיוונים מצדך...
 

מעוצבן

New member
כרגע זה בסדר גמור

עכשיו זה 0% אבל כבר כמעט שלוש בבוקר. בדרך כלל בלילה ובשעות הבוקר המוקדמות הבעיה נעלמת (מה שדי הגיוני). נסה בערב או בשבת, היום ב 10 זה היה בלתי נסבל. זה לא בעיית כיוונים אצלי, תאמין לי, אני יודע מה שאני עושה. ואחרת זה לא היה נעלם כשאין עומס.
 

stamishu

New member
אתה יכול להסתכל גם למטה

בדיקת מהירות ופינגים מחמש נדמה לי. התוצאות לא מזהירות אבל בטח שאין לי פאקט לוס...
 

מעוצבן

New member
אם אתה יכול להגיד לי

איזה כיוונים בדיוק יכולים להשפיע על packet loss כשעושים Ping ל hop השני ואילך ואילו ב hop הראשון הכל בסדר, אני אשמח לשמוע. אני, בכל מקרה, לא מכיר כאילו. במיוחד כשהתופעה חוזרת על עצמה בשעות העומס ונעלמת מאוחר בלילה. וכמו שאמרתי הסיפור הזה חוזר על עצמו מדי כמה שבועות או חודשים בצורה זו או אחרת. הפעם זה ה hop השני, לפני כמה חודשים זאת הייתה בעייה עם הנתב הראשון בחוף המזרחי בארה"ב. רק התמיכה הטכנית של נטוויז´ן ממשיכה לשאול אותי איזו מערכת הפעלה יש לי והאם הדלקתי את המחשב...
 

stamishu

New member
אני לא יכול להגיד לך

מן הסתם בעיות רוטינג באות והולכות (דוגמת החוף המזרחי שלך) ואם כמו שאתה אומר זה בא ולא הולך אתה יכול להאשים חופשי את בזק או לחילופין נטויז´ן (ניסית להתחבר לבזק [אני מניח שאתה מחובר דרכם כי אפילו דרך מי אתה מחובר לא טרחת להגיד] בשעות האלה ולבדוק אם גם אצלם יש לך פאקט לוס?) וחוץ מלהטריד אותם בצורה אובססיבית פשוט אין לך מה לעשות. אני פשוט אומר לך שאצלי זה לא קורה, בוא נגיד את זה ככה- אם זה באמת אצל בזק או נטויז´ן זה לא יפתר בקלות ומנסיון בזק/הספקים לא מקשיבים כשהם יכולים להאשים אחד את השני ולהעביר אותך מצד לצד ויקח לך מספיק זמן עד שתגיע למישהו שיוכל וירצה לעזור לך, מה שמוביל למסקנה שעדיף דבר ראשון לוודא שהבעייה לא מקומית אצלך. ובקשר למערכת הפעלה- ענתיקה כמו 98 לדוגמא יכולה לגרום למספיק בעיות תקשורת... לילה טוף
 

מעוצבן

New member
אני מבין

כמו שאמרתי, ה hop הראשון בסדר הבעיה מתחילה בשני וכל אלה שאחריו. אני מבין שזה לא עוזר לך, לא ציפיתי שהבעיות שלי יפתרו דרך תגובה בפורום. הבעיה היא בנטוויז´ן ורק הם היו יכולים לעזור לי, אילולא השירות הגרוע שהם בד"כ מספקים. לפחות אם היו מודים שיש בכלל בעיה ולא הייתי צריך לחזור אל אותו תסריט מחדש עם כל איש תמיכה שאני מדבר איתו. סתם הוצאתי קיטור ורציתי לשמוע אם משתמשי נטוויז´ן האחרים חווים את אותו הדבר. תודה על התגובות, בכל מקרה.
 

מעוצבן

New member
MTU זאת לא הבעיה

ה MTU שאני עובד איתו (1500 כרגע) לא רלוונטי כי ה packets שאני שולח ב ping הם קטנים ממילא (32 bytes) . ולפני שמישהו אומר ש MTU של 1500 לא עובד עם pptp ADSL אז זה לא תמיד נכון (וגם ניסיתי עם MTU נמוכים יותר כמו 1000 ללא הבדל בתוצאה). וחוץ מזה, ping -f -l 1472 xx.xx.xx.xx עובר ללא בעיות fragmentation.
 

ariev

New member
MTU לא קשור ל-packet loss

בעיקר אם ה-ping הוא סטנדרטי (64 byte)
 

ariev

New member
אנא ספק יותר מידע

בעיקר איך אתה מחובר (אני מניח ADSL אבל אני רוצה להיות בטוח), ומה ה-IP שלך
 

מעוצבן

New member
מסודרת ?

מסודרת כי הייתה בעיה וסודרה או כי עכשיו פשוט אין בעיה ? לצערי, איני יכול לבדוק עכשיו כי בעובדה. בשעות הערב זה המבחן האמיתי. תודה לך בכל מקרה
 

ariev

New member
מה ה-IP שלך? מה ה-user?

אתה יכול לשלוח אלי ישירות, ואני אוכל לבדוק מה הבעיה
 
למעלה