תודה רבה
לפחות נטוויז´ן יודעים שיש תקלה ועושים כדי לתקן אותה. גם אני איש מקצוע ויודע שתקלות מסוג זה קורות, אין לי בעיה אם זה. רק שקצת קשה להגיע עם התמיכה הטכנית אצלכם להכרה שיש באמת בעיה שצריך לטפל בה. היית בטלפון איתם כ 3 שעות נטו ביומיים האחרונים, 8 פעמים רצו שאגדיר חייגן מחדש, 5 פעמים שאלו אותי מה מערכת ההפעלה שלי, 3 פעמים אמרו לי ש packet loss זה לא בעיה בכלל ובשאר הזמן טענו שהבעיה אצלי או בבזק. אני מצפה לתמיכה יותר מקצועית במשתמשי פס רחב, במיוחד שברור לאיש התמיכה שמולו נמצא מישהו שמבין ולא לקוח שצריך להגדיר איתו חייגנים או לנסות למרוח אותו בתשובות מתוך ה handbook לתומך. בכל מקרה, תודה לך.