Packet Loss נוראי בנטוויז´ן ?

ariev

New member
מה ה-IP שלך? מה ה-user?

אתה יכול לשלוח אלי ישירות, ואני אוכל לבדוק מה הבעיה
 

מעוצבן

New member
ADSL

כן, אני מחובר ב ADSL אין לי כרגע את ה IP כי אני בעבודה. הבעיה בד"כ נעלמת לגמרי מאוחר בלילה ובבוקר. בסביבות הערב זה הכי חמור ומגיע עד כדי 20%. הנתב הבעייתי מבחינתי הוא tlv-ge10-0-v101.netvision.net.il אתמול אפילו השגתי פריצת דרך עם התמיכה של נטוויז´ן. הם היו מוכנים להודות שאולי אולי יש בעיה ושיש סיכוי שהיא לא אצלי.
 

מעוצבן

New member
דרך אגב

מי זה אריה ? (ומציף
)
 

tweetym

New member
אז ככה לגבי ה-PACKET LOST

מה שאתה צריך לעשות כדאי לדעת מאיפה הבעיה נובעת בספק אינטרנט שלך או בבזק, תתחבר לבזק ותעשה PING ל- WOW.BEZEQ.CO.IL ותבדוק בחיבור ישיר לבזק האם יש לך איבוד מידע, במידה וגם מול בזק של לך איבוד מידע אתה צריך לפנות לבזק שיבדקו את הקו ושיוסיפו איזה משהו בהגדרות, לא יודעת בדיוק מה אבל זאת הבעיה שלהם
 

מעוצבן

New member
אז ככה

אין שום בעיה ב ping ל wow.bezeq.co.il כשמתחברים ישירות ל bezeq יותר מזה, אין בעיה כשמתחברים כ guest לספק אחר.
 

tweetym

New member
אז זה אומר שהבעיה לא בבזק ולא בספק

אתה צריך לבדוק את הרשת שלך, גם אני מחוברת ברשת בן שני מחשבים שמחוברים ישירות בינהם בלי HUB או ראוטר, אין לי שום איבוד מידע,
 

מעוצבן

New member
מה ?

מי דיבר על רשת ו HUB ? איך הגעת למסקנה הזאת ? יש בעיה של packet loss לנתב ספציפי של נטוויז´ן, אין בעיה בבזק, אין בעיה בספקים אחרים ולפי זה הסקת שהבעיה היא אצלי ?
 

dov98

New member
tweetym , אני וחברי

פורום נוספים כועסים עלייך כאן מאוד: בתשובות שלך את מייצגת את כל השלילי הנמצא אצל ISP ואת תת הרמה של התמיכה. זהו, בכאב גדול אבל אמרתי! זה ההבדל בין אריה לתמיכה והבעיה היא שאריה מעבר לפורום הזה אינו יכול לעזור לכולם. בכל מקרה מה שענית כאן משקף את התמיכה של כל ספק: תמיד הלקוח אשם.
 

ariev

New member
אז ככה

התקלה קצת יותר מורכבת ממה שחשבתי, ולא נפתרה. אני מקווה שנוכל לתקן אותה מחר בבוקר בשיתוף בזק, אבל אני לא בטוח. ייתכן והתקלה "תיסחב" עד יום שני-שלישי הבא
 

ariev

New member
רציתי להוסיף

שהתקלה לא משפיעה על כל לקוחות ה-ADSL של נטוויז´ן, אלא רק על חלק (כשליש), וזה תלוי בגאוגרפיה - כלומר מקום המגורים של הלקוח. מצטער...
 

מעוצבן

New member
תודה רבה

לפחות נטוויז´ן יודעים שיש תקלה ועושים כדי לתקן אותה. גם אני איש מקצוע ויודע שתקלות מסוג זה קורות, אין לי בעיה אם זה. רק שקצת קשה להגיע עם התמיכה הטכנית אצלכם להכרה שיש באמת בעיה שצריך לטפל בה. היית בטלפון איתם כ 3 שעות נטו ביומיים האחרונים, 8 פעמים רצו שאגדיר חייגן מחדש, 5 פעמים שאלו אותי מה מערכת ההפעלה שלי, 3 פעמים אמרו לי ש packet loss זה לא בעיה בכלל ובשאר הזמן טענו שהבעיה אצלי או בבזק. אני מצפה לתמיכה יותר מקצועית במשתמשי פס רחב, במיוחד שברור לאיש התמיכה שמולו נמצא מישהו שמבין ולא לקוח שצריך להגדיר איתו חייגנים או לנסות למרוח אותו בתשובות מתוך ה handbook לתומך. בכל מקרה, תודה לך.
 

dov98

New member
כל הכבוד אריה

אם הכנות והיושר שלך היו נחלת התמיכה של כל ISP , ובנוסף היו מודים, מתנצלים ומפצים המצב היה אחר לחלוטין. הכל היה מתקבל בהבנה. שוב, יישר כח.
 

dov98

New member
אם אריה אמר שיש תקלה

אין מה לפנות לתמיכה יותר, אלא לחכות בסבלנות לגמר.
 
למעלה