InonH
New member
היי שלום לכולם אני מוכר בן חודשיים באייבי, כבר אני בשלב המכירות היומיומיות, אני מוכר מוצרים דיגטלים ואחד הלקוחות התלונן שמישהו קנה את המוצר בלי רשותו,
מהשלב הזה אני חושב כשניסתי שוב לקנות דרך פייפאל (דרך שם אני עובד עם הכספים) קיבלתי את ההודעה הבאה:
מצטערים, לא ניתן להשלים את הקנייה שלך בשלב זה
חזור אל בעל העסק ובחר שיטת תשלום אחרת.
קישרתי את חשבון הבנק שלי לפייפאל, אבל אני עובד עם כרטיס ויזה נטען שלא ניתן לאמת בפייפאל. ולהזכיר שעד עכשיו עבדתי כרגיל עם פייפאל,
וברגעים אלה יש לי הזמנות וכסף של הלקוחות בפייפאל שלא ניתן לשימוש, ואני מאבד זמן יקר לשליחת המוצרים ללקוחות.
איך אני פוטר את הבעיה במהירות הבזק בבקשה ?
מהשלב הזה אני חושב כשניסתי שוב לקנות דרך פייפאל (דרך שם אני עובד עם הכספים) קיבלתי את ההודעה הבאה:
מצטערים, לא ניתן להשלים את הקנייה שלך בשלב זה
חזור אל בעל העסק ובחר שיטת תשלום אחרת.
קישרתי את חשבון הבנק שלי לפייפאל, אבל אני עובד עם כרטיס ויזה נטען שלא ניתן לאמת בפייפאל. ולהזכיר שעד עכשיו עבדתי כרגיל עם פייפאל,
וברגעים אלה יש לי הזמנות וכסף של הלקוחות בפייפאל שלא ניתן לשימוש, ואני מאבד זמן יקר לשליחת המוצרים ללקוחות.
איך אני פוטר את הבעיה במהירות הבזק בבקשה ?