ומה יקרה
אם תהיה תקלה במכונת הכרטוס ברכבת, והיא תחייב אותך מבלי להנפיק כרטיס? הרי גם אז לא תוכל להוכיח שלא הונפק לך כרטיס.
אלא מה - שההסתברות לתקלה טכנית אמורה להיות קטנה מספיק על מנת שתוחלת הסכום שילך לאיבוד תהיה זניחה. ומנסיוני האישי (וגם של רבים אחרים, אני מניח) זה אכן המצב.
בנוסף, אין קשר בין כרטיסי נייר לבין החזרת כל קווי האוטובוס לקואופרטיב אגד, שזה רעיון גרוע בפני עצמו. ועצם העובדה שאתה מציע אותו, מעלה חשד לגבי האינטרסים שלך.
ומה יקרהמספיק לקרוא את התלונות של הגולשים המזדמנים
בפורום על מנת לדעת איזה תקלות עלולות להיות בכרטיס הרב-קו, איזה תקלות אפשר לספוג ולבלוע ואיזה לא.
האפשרות שאולי אתקע באיזה מקום רק בגלל תקלה בכרטיס הרב-קו, היא מסוג התקלות שאני לא מוכן לחוות בשום פנים ואופן.
ובהחלט אפשר להחזיר את הגלגל לאחור ולהחזיר את כל קווי האוטובוס בכל הארץ לקואופרטיב אגד ולהחזיר לשימוש את כרטיסי הנסיעה המעולים והמשובחים מנייר.
ולגבי טענתך: "...ברוב המקרים ניתן לקבל את הכסף חזרה מאוחר יותר..."
טענה זו איננה נכונה מכיוון שעל מנת לקבל את הכסף בחזרה יש להגיע במיוחד אל עמדות השירות ולשלם עבור הנסיעות אליהם וחזרה סכום הגבוה בדרך כלל מהסכום שניתן להזדכות בו. ועוד לא אמרתי מילה אחת על הזמן המבוזבז בלהגיע במיוחד אל עמדות השירות.
אם תהיה תקלה במכונת הכרטוס ברכבת, והיא תחייב אותך מבלי להנפיק כרטיס? הרי גם אז לא תוכל להוכיח שלא הונפק לך כרטיס.
אלא מה - שההסתברות לתקלה טכנית אמורה להיות קטנה מספיק על מנת שתוחלת הסכום שילך לאיבוד תהיה זניחה. ומנסיוני האישי (וגם של רבים אחרים, אני מניח) זה אכן המצב.
בנוסף, אין קשר בין כרטיסי נייר לבין החזרת כל קווי האוטובוס לקואופרטיב אגד, שזה רעיון גרוע בפני עצמו. ועצם העובדה שאתה מציע אותו, מעלה חשד לגבי האינטרסים שלך.