Something else I found

בא אני אנסה להסביר על האורות...

לבטח ביקרת פעם ב"רחוב החלונות האדומים" באמסטרדם,גם שם יש מין אורות כאלה ש"רצים",מסביב לחלונות כאילו הם רודפים אחד אחרי השני,בתזמון נפלא...המטרה,למשוך את עיניך אל עיניה....בשדה תעופה זה אותו דבר,שמים על עמודים פנסים(לא אדומים),מתחילת המסלול והלאה ממנו ,במרחקים מדודים.מביאים "אותה" בהבהובים מתוזמנים,וכך מושכים את המטוס למסלול....כמו אותך לחלונות....
 

ny22

New member
מנהל
תודה, אבל לפי הסרט זה לא רק על

המסלול, זה נראה כאילו שזה על כל העיר?
 

ERJ PILOT

New member
Really quick

Because I am in a hotel and a too many people are waiting for the computer, the lights that u see are guiding the planes for Runway 13L/R, they are pretty much sprad "over" the city to help the pilots to find the runway specially at night, and that way, take a bit of a work out of the controllers. what we have is a visual approach plate:pARKWAY VISYUAL, and on it we can see where the flashing lights are, and the way they will guide us all the way to the runway, a very nice approach I might add. If you look at the movie you will see that its rather hard to find the runways at night when they clear you for the visual 25 miles out.
 

Shacar Shalev

New member
וגם

תשמע, בשדות כמו JFK ואחרים מערכות גישה למסלול (Runway Approach system) מגיעה למרחק של 2500-3000רגל מתחילת המסלול. זה אמור להיות הסימן הויזואלי הראשון שהטייס יראה במידה והוא ניגש למסלול בעננות נמוכה, ערפל ושאר מזיקין או בלילה...
 

DannyJJ

New member
לטייס של ERJ

קודם כל יש לך אחלה תמונות אבל תקרא מה שארז אומר על הסיבות המוזרות שדוחים תמונות. אני ממש לא מבין בזה! זה רק נראה לי ממש מוזר!
 
למעלה