The Iron Dragon

מיכאל ג

New member
The Iron Dragon

סיימתי מידול טיקסטור ופחות או יותר ריג (למרות שמה שיש כאן זה די שונה מריג סטנדרטי). כשיהיה לי כסף למחשב חדש וכל תזוזה ב-VIEWPORT תיקח פחות מעשר שניות אני אתחיל לעבוד על אנימציה :)
 
זה מתחיל להראות ממש מרשים

...מחכה בכליון עיניים לראות טסטים של וידאו ותצוגת תכלית של כלי הנשק
 
וואו!

אפשר יהיה לראות את ה RIG בבקשה? האמת כשאתה חושף ככה לאט לאט את כל הפוזות של הדבר הזה, זה רק הןלך ונהיה יותר ויותר מרשים!
 

eldarinn

New member
מדליק אחושילנג ../images/Emo45.gif

אתה מביא אותה ברינדור אנימציה של פריסת כנפיים?
 
ויש לי הצעה עסקית בשבילך...

...מה דעתך לפנות למשל לחברת צעצועים כמו לגו שיממשו את הדרקון הזה? נראה לי כמו משהו שילדים יכולים להיגנב מלשחק בו
 
תשמע העבודה בהחלט מרשימה

ההשקעה מאוד איכותית,וכמובן שרואים את זה. מספר תיקונים שלפי דעתי יתנו יותר עוצמה לתמונות. 1.התאורה לא נראת ראליסטית,והצל נראה ממש כאיל משכו אותו מהפינות. 2.הדרקון המכני,נראה מרשים אך ישן ,ולדעתי אם תנסה להכניס יותר הרגשה דינמית למודל , זה יכניס המון. 3.כפי שNEBLIS ציין , כמובן שמספר אפקטים תמיד מוסיפים. 4.זה נראה שיש לדגם המון חלקים , גם בגלל הטקסטורה שהכנסת. ולפי דעתי זה ממש יותר מידי , ואם תעדן את זה , למודל שיראה כחדיש יותר ,חזק ובנוי הרבה יותר כדרקוןששנת היצור שלו לא נגמרה לפני 40 שנה,זה יכניס אור שונה לגמרי לתמונה . כעיקרון , יאללה מדהים בנאדם.
 

Nebelis

New member
עבודה מרשימה אין ספק...

תשמע רואים שהעבודה מצויינת. ובכל זאת יש לי כמה הערות: זה דברים שהציקו לי יותר מאשר באמת הערות מקצועיות: 1- העיצוב - לא יודע אם זה שלך או לא אבל קצת "כבד" מידי בשבילי ואני אסביר: הדרקון נראה מאד כבד- כאילו צריך להיות חתיכת כור אטומי להרים אותו מהאדמה. נראה כאילו דרוש ממנו המון מאמץ לעוף ולשנות כיוון- אני יור אוהב עיצובים הרבה יותר sleak...כאלה שאתה רואה זרימה אחת חדה ונקייה- מה שקצת חסר לי כאן בגלל הריבועיות בעיקר באיזור הצוואר ובמבט מלמטה. 2- הקונסי אוויר - מבחינת טקסטורה הם נראים הכי פחות מושקעים הם לבנים כמעט לחלוטין וגם מבחינת המידול לא מושקעים כמעט בכלל חוץ מצורות בסיסיות. 3- טקסטורה כללית- הטקסטורה לא אחידה- בחלק מהמקומות יש הרבה חלודה ושפשוף ובחלקים אחרים זה נראה כאילו יצא הרגע מהמפעל.גם נראה כאילו טבלו את כל הדרקון בשמן וזה ניקה אותו אבל לא לחלוטין...מה שמוסיף ללוק של ברזל במיוחד מלוטש זה bump מאד עדין של פסים ארוכים לשבור את הספקיולר במיני מקומות...החומריות גם מאד חוזרת על עצמה. חלק מזה גם נובע מטקסטורות קצת מטושטשות וחלק בגלל שהרבה טקסטורות לוזרות על עצמן. מי ששוקד על כל פלטה ופלטה וכל חלק וחלק בסוף מוציא תוצאה כללית הרבה יותר מרשימה. 4- רנדר- אם כבר נתת כמה זויות צילום דרמטיות עדיף לתת להם קומפלימנטים עם תאורה יותר "דרמטית"...כמו כן היא יכולה להיות קצת יותר ריאליסטית- אני לא יודע באיזה מנוע רינדור אתה משתמש אבל חלק מהתמונות נותנות לזה להיראות יותר כמו משהו מעיצוב מוצר מאשר חדר תצוגה שבו דרקון - זה כבר תלוי בממה ואיך אתה רוצה להציג אותו. 5- מידול - סה"כ סבבה רק אפשר תמיד להוסיף חוסר סימטריה וקצת שבירות ו dents איפה שצריך. משהו שקשור גם לעיצוב עוד פעם- הזנב לא נראה כאילו יכול לייצב את הדרקון- הכדור בקצה גם קטן והזנב נראה קצת קצר מידי... 6-קצת glow לעיניים לא יזיק. בד"כ אני לא מרבה במילים אבל בעבודות עם המון פוטנציאל אני נהנה לתת פידבק. אני חושב שעם עוד השקעה בטקסטורות הכלליות וקצת מידול(קונסי אוויר)תוכל להשיג תוצאות באמת מדהימות שיפילו לסתות- הרי זה מה שאנחנו מחפשים לא?
 

Nebelis

New member
7- עוד משהו קטנטן

החיווט שם מתחת לפלטות- אם כבר עשית אז הרבה יותר חשמל\אורות\מכניקה\אלקטרוניקה יוסיף המון...
 

Nebelis

New member
עברית שפה לי קשה...

קונסי\כונסי אוייר = לחלק הדמי של המנוע - לזה התכוונתי
 

E r A n 1982

New member
דמי=קדמי?

טוב, זהו, דבר ראשון מחר על הבוקר שולחים אותך לקורס עברית למתחילים :)
 
למעלה