לא בדיוק חחחח
לפחות מהניסיון שלי סם לא בדיוק שותק בפאזלים היה את הפאזל הזה בפרק 9 שאתה צריך לסדר את אלה שצלובים ליד ישו.
אז סם ישר אומר לי "לך תמלא מים בדלי הזה" או כששמתי את הדלי למעלה "יופי זה הפעיל מנגנון בדלת זה אומר שאנחנו צריכים להשאיר את הדלי למעלה" גם אני כיביתי את הרמזים.
כאילו, תירגע אחי חחחח, מבין את ההתלהבות היית בכלא שנים על גבי שנים ואתה רוצה להרגיש האח הגדול שמטיף ומסביר, אבל תן לי לשחק.
לזכותו הוא אמר דברים כל כך ברורים מאליהם שהוא לא באמת גילה לי את אמריקה או משהו.
זה נכון שדרייק אף פעם לא לבד גם במשחקים הקודמים, אבל לא יודע יש משהו שונה פה

הדיאלוגים יותר טובים והדינמיקה בין סם לדרייק משעשעת אותי וזה כתוב יותר טוב, העלילה מרגישה אמיתית יותר.
אם אני חייב לציין דבר אחד קטן שמפריע לי במשחק זה שהייתי רוצה יותר אקשן וקרבות ממה שיש כרגע. כרגע זה לא מפריע לי כי המשחק חדש לי, אבל כשאסיים אותו בפעם השניה זה יותר יפריע לי, כי קטעי חקירה פחות מהנים מקרבות בפעם השניה.
אל תטעה לא הייתי רוצה שהם יורידו שום קטע פלטפורמה אבל שיכניסו גם עוד אקשן, דווקא כי מנוע הקרב כל כך מספק וטוב, וכי החבלים ממש מוסיפים גם לאלמנט הזה של הקרבות.
בנתיים זה נראה שהיחס בין האקשן לחקירה הוא הרבה יותר לטובת החקירה מאשר האקשן ושוב עם מנוע מדהים כזה זה קצת פספוס.
אני עדיין נהנה בטירוף מכל רגע ורק מחכה מתי אוכל לשחק שוב ואני אוהב לחקור כל חלק הכי קטן במשחק וכל אזור הכי קטן ובגלל זה אני גם לוקח לאט
חייב לציין לזכות נוטי דוג שהתחלתי לצפות באנשים משחקים "קוונטום ברייק"
מתוך ידיעה כמעט מוחלטת שלא ייצא לי לשחק בו גם ככה בדור הזה.
ושם הקרבות באמת נדירים ממה שראיתי וחבל.
כן הדירה של דרייק היתה נראת OMG אפילו רובה הצעצוע היה נראה OMG.כולל הקליעים שלו חחח.שעברתי שם במראות וראיתי את ההשתקפות של דרייק נזכרתי שבאורדר הם אפילו לא הצליחו לעשות השתקפות של מראות ונתנו לזה איזה תירוץ עלילתי חחחחחחח.
הבית ספר למפתחים שנוטי דוג הרביצו עם המשחק הזה זה לא יאמן!! אפילו הנהיגה בג'יפ שחשבתי שאשנא את החלקים האלה ממש כייפית לי ואני אוהב לעצור את הנהיגה ולחקור טיפה כמה שאפשר.
אני מת כבר לראות מה הסוף מעורר המחלוקת כל כך
