When Fates Collide - חלק א´
אוקי, קודם כל וואו, דבר שני
וואו, ודבר שלישי
[URL='http://']וואו[/URL]
איזה פרק מדהים!!! מסוג הפרקים האלה שאני צריך אחריהם כמה דקות שתחזור לי הנשימה... הרעיון גאוני, והביצוע... הביצוע עוד יותר... וואו! רגע, שניה, שוב הלכה לי הנשימה.... לנשום... לשאוף, לנשוף... לשאוף לנשוף.... זה יספיק בינתיים. אוקי. לעניין. ניפ, תסלחי לי שאני מאמץ את שיטת הסעיפים שלך.... היא די יעילה (רק שאני אשתמש בה בצורה נקודתית יותר)
(נ.ב. תנו לי רק להצהיר כאן ועכשיו שמה שאני כותב פה הוא לא הצגת עובדות או משהו כזה, לא חשוב איך זה מנוסח, אלא ההתרשמות האישית והפרטית שלי מהפרק ומהמשמעויות שלו, לא חשוב אם אפשר להסיק מכמה ניסוחים אחרת, הכוונה שלי היא בכל מקרה שמה שכתוב בהודעה הזאת זאת דעתי האישית ואין לי שום כוונה לעשות הכללות של דעותי לעובדות או לקבוע שכל דעה אחרת שגויה. לאן הגענו שצריך להצהיר על דברים כאלה, הא?) I) אז כשהפרק התחיל כבר פחדתי "מה, עוד קליפ-שואו?" (פרק של סיכום פרקים מהעבר). לא, זה לא היה קליפ-שואו, האמת, לא היה בזה מספיק קטעים מפרקים עברו, לא במספיק סדר ולא במספיק קונטקסט או אורך בשביל שזה יחשב קליפ שואו. רוב הפרק עמד בפני עצמו, וטוב שכך. מה אני אגיד... הקטעים באו בדיוק במקום, כי הם נתנו לנו השוואה של בעולם האמיתי, לעומת העולם שיצר קיסר. ארחיב על כך בהמשך... II) קיסר... אוך, כמה התגעגעתי אליו. קארל אורבן פשוט.... וואו. קיסר. ואז כמובן, הכניסה של זינה... וואו, זה היה..... כניסה כמו שזינה יודעת לעשות. צעקות, בלגאנים, וכל זה לתוך הארמון
שלה!. III) ברגע שקיסר הזכיר "מחזה מאתונה" ישר ידעתי שכאן תגיעה גבריאל! זה הרי היה ברור שהיא תגיע למשהו כזה אלמלא זינה. שימו לב שבניגוד לעולם
בלי זינה לוחמת כמו שראינו ב- "Remember Nothing", בעולם שבו זינה קיימת אבל הולכת עם קיסר, גבריאל לא משתעבדת אלא נהיית כותבת מצליחה. ולמה לא, בעצם? הרי מה שגרם לשעבוד של גבריאל היה פשוט שזינה לא עצרה את הוורלורד שתקף לה את הכפר. במציאות של קיסר, זינה עשתה את זה, והביסה את אותו וורלורד, ומנעה ממנו בכך גם לשעבד את פוטדיאה לאחר מכן. IV) הכניסה של אלטי... וואו! היא כלכך רעה, אין שום דבר אחר להגיד עליה

V) המחזה... ידעתי שהמשפט שנאמר שם מוכר לי... "The love we have is stronger than the Elysian Fields or Tartarus" "We´re gonna be together for eternity" זה לקוח מהפרק "מלאכים נופלים" (5x01): "The love we have is stronger than Heaven or Hell" וכו´. לא ידעתי בדיוק מאיפה זה מוכר לי, עד שהם אמרו "הרשו לי להציג בפניכם את הכותבת של ´מלאכים נופלים´...". וואו! ואז כמובן כשזינה אומרת: "במערכה השלישית, הגיבור שלך זרק את עצמו מהצוק מבלי פחד למות, רק בשבילה", כמובן גם קטע מהפרק בו זינה זורקת את עצמה מעבר לצוק בשביל ללכת אחרי גבריאל. זה היה פשוט קטע חזק! (הקטע בפרק היום שהכניסו את ´מלאכים נופלים´, ז"א. טוב, האמת, גם הקטע ב´מלאכים נופלים´). הם לקחו פרק של זינה, והפכו אותו למחזה בתוך פרק של זינה ביקום חלופי... מגניב ביותר!
VI) בחזרה למחזה, כשגבריאל עלתה על הבמה, זינה נתנה לה מבט עמוק, כאילו היא מכירה אותה מאיפשהו. היא היתה פשוט מוקסמת ממנה, ומהמחזה בכלל, נראה. המבט הזה נתן לי צביטה בלב. מבט כלכך תמים, מבט של "זאת פעם ראשונה שאני רואה אותה, אבל היא כלכך מוכרת לי, כאילו אנחנו מכירות כבר המון זמן". מבט מבולבל כזה. אח.... (מזכיר לעצמו לנשום). אז היה את הקטע שזינה, הקיסרית, מדברת עם גבריאל, המחזאית המפורסמת, במה שנראה כמו מסיבה-קיסרית לכל דבר... שמלות, כוס יין, לגמרי מסיבת קוקטיילים... זה פשוט היה מעניין. אין מה להגיד, זה הדבר הכי מעניין בפרק. איך כולם פתאום... אחרים, אבל לא. איך זינה וגבריאל דיברו אחת עם השניה, פלרטטו אחת עם השניה אפילו, בשיחת חולין של מסיבת קוקטיילים.... והמשחק כמובן היה מעולה פה, לוסי עם המראה האימפריאלי והמלכותי, רנה עם המראה המתהדר אבל פשוט, כאילו היא יודעת שהיא לא ברמה שלהם, אבל היא מכבדת את המעמד בשמלה הכי יפה שהיא הצליחה להשכיר ובתלבושת שיער שעבדו עליה שעות על גבי שעות, רק כדי לכבד את המעמד... פשוט עולם אחר. פשוט מרתק. VII) סצינת המרפסת היתה פשוט מרתקת... המבטים בין זינה לגבריאל כשזינה יצאה למרפסת היו פשוט מדהימים. אי אפשר לתאר במילים את המבטים האלה. אין מה להגיד, פשוט אין. איך זינה הסמיקה וחזרה אחורנית בהתרגשות, ואז שוב הסתכלה עליה... איך גבריאל הסמיקה קלות... נתנה קידה קלה וחזרה פנימה לדירה שלה... המבטים, האהבה... תסלחו לי שניה... (נאנח, שוכח לנשום ונזכר שוב). העיניים שלהן פשוט זהרו, ובאור העמום של הלילה הן שתיהן נראו מקסימות... מלכותיות... אח... הסצינה נורא הזכירה לי סצינה אחרת מסרט אחר, לא זוכר איזה, שבו גם, המאהב, אני חושב שגם היה מלך כלשהו, יושב במרפסת, ורואה במרפסת אחרת את פשוטת העם, כביכול, שבה הוא מתאהב, והיא יוצאת, מסמיקה, חולקת לו קידה של כבוד וחוזרת פנימה. לא זוכר מאיפה זה, אבל בהחלט על זה היתה מבוססת הסצינה, והיא היתה מדהימה לדעתי, בקונטקסט הזה, ובכלל... ואז כמובן אלטי היתה חייבת לקלקל, כשהיא תפסה את זינה "על חם" נותנת מבטים של אהבה למישהו\י מלבד קיסר... וכמובן יש לה גם מה להגיד על זה, אבל לזינה אין כח אליה. אלטי מתקיפה אותה, קיסר מפריד בניהן, ונותן לה חיבוק אוהד. ובדיוק אז, כמובן גבריאל יוצאת שוב למרפסת, רואה את זינה בזרועותיו של קיסר... ומבט של אכזבה ניכר בבהירות על פניה כשהיא חוזרת פנימה אל דירתה. הפעם גם קיסר תפס אותה... VIII) המבט של זינה כשקיסר מספר לה שעוצרים את גבריאל היה מבט "אני מנסה להראות כאילו לא אכפת לי" טיפוסי של זינה. היה ברור שלא היה לה טוב עם זה שעוצרים את גבריאל, כי אני לא חושב שאחרי השיחה שלהן זינה האמינה שגבריאל מסוגלת לפגוע במישהו. גם קיסר לא נראה כלכך עצוב מזה שכולאים את גבריאל, אני חושב שהוא חשד במשהו, בעזרתה של אלטי כמובן שדירבנה אותו לכך עוד במסיבת קוקטיילים. IX) ג´וקסר!!! אלים אדירים!!! ג´וקסר!!!! אההה!!!! ג´וקסר!!!! התגעגעתי אליו כלכך!!!! אה!!!!! (לשאוף, לנשוף, לנשוף, לשאוף, לנשוף! לש... רגע, התבלבלתי בסדר. זה בסדר, גם כשראיתי את ג´וקסר לא נשמתי הכי סדיר בעולם). הוא כזה.... חמוד, אבל לא, רגע, הוא כזה.... שומר, אימפריאלי... הוא כזה רציני ובוגר... וואו! תחשבו על זה... עם ג´וקסר לא היה מתחבר עם זינה וגבריאל, הוא היה הופך לרציני ובוגר, ועוד שומר קיסרי... לא בלתי אפשרי, אתם יודעים, זינה וגבריאל נתנו לג´וקסר להיות ילדותי וטפשון קטן כי הן נהנו מזה, הן לא עשו שום דבר כדי לשנות את זה, אבל הגנו עליו בכל זאת כל הזמן. אולי אם ג´וקסר לא היה פוגש אותן הוא היה צריך להגן על עצמו, ולומד בדרך הקשה להיות רציני. נקודה מעניינת למחשבה, הלא כן?