WIP

LiorInDaMix

New member
אני מתבייש...

אני מתבייש לשאול... אבל מה זה הSSS הזה??? אני שומע על זה הרבה ועד עכשיו לא הנתי מה זה..
 

Voxel

New member
SSS

Sub Surface Scattering, זה מודל פיזיקלי של שבירת אור בתוך משטחים. ההנחה של המודל היא שכאשר האור פוגע בחומר, הוא לא מוחזר ממנו מיד אלא חודר לתוכו, נשבר ומתפזר ומוחזר מתוך החומר. כך שאור שמאיר עור לדוגמא, יחדור לתוך האור יישבר ויתפזר חזרה החוצה כך שגם אדום מתוך כלי הדם ייראה וכך מקבלים את הגוון הורדרד של העור. אני מצרף לינק מצויין שמתאר ומסביר את הנושא. http://www.lamrug.org/resources/skintips.html
 

Druyanizem

New member
הבאמפ לדעתי

נראה בסדר, למרות שממרחק כזה לא אמורים ממש לראות אותו אלא רק "להרגיש אותו" ובהחלט מרגישים אותו. בכל מקרה אני חושב שהבאמפ של הפנים מוגזם מדי. ובגלל שהמודל הוא כזה קריקטורי, כל הסטריליות הזו לא מחמיאה לו. שיערות גוף, לכלוך, כלי דם וורידים - כל זה יעשו לו רק טוב. וכמובן שלחק עם השיידר שיראה פחות "שיש"
 

Voxel

New member
קונספט

מבחינת קונספט, הוא פקיד נורא חכם ומתוסכל ולכן יש לו ראש כזה גדול. כרגע הוא אחרי מכון כושר מטורף, ואני רוצה להראות לפני ואחרי המכון כושר. בגדול, לפני שנה התחלתי להתעסק בתלת מימד, והוא הפרוייקט המתמשך שלי. עליו אני לומד ומיישם כל פיסת מידע חדשה.
 

RaNNdomal

New member
עוד

התאורה בתוך האף לא הגיונית כל כך, וכמו שאמרו העור צריך קצת טיפול, אבל בהחלט מידול מצוין, שמחייב המון עבודת RIGGING במקרה והדמות הזו הולכת לקבל חיים. אני חייב להגיד שהעבודה שלך גרמה לי לפתוח את הקובץ שוב ושוב. מצויין
 

Voxel

New member
תודה רבה

אני לא תופס את ה rigging כמשהו מורכב מדי עבורו. בסה"כ עוד שבוע אינטנסיבי. הבעיה העיקרית שלי היא זמן. בכל מקרה תודה, אני אשתדל לתקן לפי הפידבק.
 

Voxel

New member
מקצה שיפורים ראשון

שיפרתי את השפתיים את עצמות העיניים ואת הבטן הכנסתי קצת פנימה..
 
למעלה