´הדבר-הבא´ - ממלכות

´הדבר-הבא´ - ממלכות

זהו המקום לפרסום ודיונים על ממלכות במשחק. ממלכות שפורסמו בעץ המקורי כללים מנחים לממלכות במשחק
 
פירית´-אננון (אנגלית+עברית)

ממומלץ לקרוא את שניהם, עקב שינויים בהטבטאות בשפה יצא שהם משלימים זה את זה Many legends far and across the world speak of the city of Firith-Annûn, the wonderful city where anyone could be anything their hearts desired. It is said that all the gods loved the city and blessed it, and with the blessing, the city grew evermore in fame, fortune, and happiness. It is said that it did not matter what your race or occupation were; you could always find a home in Firith-Annûn. Some say that magic is what brought the town to existence, and all the dwellers had magical blood running though their veins, whether they were born there, or moved there at a later point in their lives. Bards, warriors, magicians; all wished to serve under the name of the great city where even greatest enemies became the best of friends, at least for a short while. Every spring, the King and Queen of Firith-Annûn would hold a fabulous festival to honor the gods who allowed their city to come to existence. All the inhabitants would return home that week, and feast together in delight. The happiness was not bound to last, though. About 2 centuries ago, the King and Queen decided to throw a festival bigger then anyone they had ever had before. Messengers dressed in pure silver and gold were sent to every corner of the world with a great mission: to invite anyone they could find. At the very same time, a small group of locals (of different races and occupations) left the city to a nearby forest to rehearse the ending show for the festival- a show which was to have beautiful acting, amazing fireworks, colors, laughter, sadness, and anything else that the creatures could understand. Their show was scheduled to be the last of that year´s festival, and everyone anticipated it. But the show never roused. While the city celebrated with their guests and the band was out of the city rehearsing, the before last sunset of the festival went down. With it, the city did as well. There are no records or memories or signs of those who were in the city when it happened. The band split up, and each member continued to live on in other parts of the world, never revealing to anyone their true origin but to their children. Those children are called the Firith´s, the fading, for their number lessens with each generation as the blood of their ancestors mixes with other blood. The Firith´s can be anything; an elf, a dwarf, a human. They excel in the craft they do, whether they are a warrior, a wizard, a bard, or anything else. No matter where they go, they will always stand out. They know their history, and they can recognize their own kind from afar, and it is said that when they are all ready, they will join together and find a way to bring Firith-Annûn back to existence. Until then, they are wanderers, they have no permanent home, and less and less of them choose to have children to carry the blood forward. אגדות רבות מספרות על העיר פירית´-אננון, עיר מדהימה בה כל אחד יכול היה להיות כל אחד. יש האמרים כי כל האלוהים אהבו את העיר וברכו אותה, ואם הברכות, העיר גדלה עוד יותר האושר ועושר. אומרים כי לא היה משנה מה הייתה ומה עשית- תמיד הייתה יכול למצוא את ביתך הפירית´-אננון. יש האמרים כי קסם יצר את העיר, וכל התושבים בה, עבר קסם מדמם, בין אם נולדו שם או הגרו לשם בשלב מאוחר יותר בחיהים. בארדים, לוחמים, קוסמים, כולם רתו להיות חלק מהעיר שבה אפילו אויבים גדולים נעשו חברים. בכל אביב היו המלך והמלכה עורכים חגיגיות וכבוד כל האלים שיצרו את העיר הקסומה. כל התושבים היו חוזרים האותו השהוע הבייתה, וחוגגים ידחיו. אך השמחה לא נמשכה לנצח. לפניי כ-2 מאות, המלך והמלכה החליטו לזרוק חגיגה גדולה מכל אלה שבשנים שעברו לה. שליחים בכסף וזהב טהור משלחו לכל רחבי העולם להשמין את כל מי שראו בדרכם. לכבוד החגיגה התקבצו יחדיו מחוץ לעיר קבוצה של תושבים ממקצועות וגזעים שונים בכדי לעזות חזרות למופע הסיום באותו הערב אשר הם היו אחראים עליו. המופע שלהם תוכנן למופע הסיום של הפסטיבל כולו. הם מעולם לא האלו את ההצגה. בזמן שהקבוצה עשתה חזרות והעיר חגגה היום הלפני אחרון של החגיגיות, החלה השמש להעלם ברקיע. ואיתה נעלמה העיר. אין זכר לאנשים והאורחים שהיו העיר ביום שנעלמה. הקבוצה התפצלה, וכל אחד ממנה עזב לחלק אחר של העולם, לעולם לא סיפרו לאיש את מוצאם- פרט לילדיהם וצאציהם. הצאצאים נקראים הפירית´, those who fade, מפני שמספרם קטן מדור לדור ודמם מתחיל להתערב עם דם של אחרים. יש האמרים כי יום אחד יתחברו כל הפירית´ יחדיו וימצאו דרך להחזיר את פירית´-אננון. עד אז, הם הינם נודדים, ללא בית קבוע. ============================================== נקודות על הפירית´ - הם נודדים, אין להם בית משלהם - הם מעולים במקצועם באופן יוצא מהכלל, למרות שהם אינם ידועים בעולם עקב זאת - פירית´ יכול להיות מכל גזע ולעסוק בכל דבר שהשחקן חפץ בה - רק פירית´ מסוגל לזהות פירית´ אחר כאשר הוא רואה אחד, אך שום פירית´ ל יודע בוודאות כמה מסוגו נשארו
 
גדול! כל הכבוד. מה לגבי הסיבה?

מה ידוע לגבי הסיבה להעלמות העיר? תוכלי להרחיב על גיבורי-תרבות מפירת´-אננון?
 
תשובות

הסיבות לא ידועות. העיר פשוט.. vanquished in this air ואני עדיין עובדת על גיבורי תרבות
 
גיבורי התרבות של פירית´ אננון!!!

אני אפרסם כאן רשימה של כל אל שארשום אם משהו רוצה לספר על סבא של הסבא סבא של הסבא סבא של הסבא סבא של הסבא סבא של הסבא שמספרים במשפחתו כי הוא נעלם עם העיר מוזמן לעשות כך אם מדובר במשהו שהיה "חשוב" (רוזן, אחיין של המלך, ...) אשמח אם קודם כל יתאמו כמה פרטים קטנים איתי בהודות אישיות, אי סי קיו (30110198) או אי מייל ([email protected])
 
Edhel (אנגלית+עברית)

Edhel, youngest of all messengers who was sent from Firith-Annûn to invite people to the last feast. His hood was coloured in gold for the event and had a silver feather in it. Some say he was also the quikest, and that he reached the most far-off hidden underground mines of dwarves. אדהל, הצעיר מבין כל השליחים שנשלחו מפירית´-אננון ע"מ להזמים אורחים לחגיגיה האחרונה. במשימה נצבע כובעו זהב והונחה נוצת כסף בקצהו. יש האומרים שהוא גם היה המהיר ביותר, והספיק להגיע למכרות הכי רחוקות ונדחות של הגמדים ולחזור בשמן לחגיגיה.
 
The Royal family

הסיבה שהשמות רשומים האנגלית הם פשוט כי ככה יותר קל להבין כיצד להגות אותם The King: Merenatto The Queen: Mamilonona The Princess: Tasarfinde The Prince: Vanyalindo
 

Varkong

New member
מועצת הקסם האפורה.

*בעודך הולך בעיר, אתה רואה מספר סיפורים זקן. אינך יודע להסביר למה, אך הזקן נראה לך מיוחד משום מה. אתה מודע לעובדה שהקשבה לחסר בית עלולה לסכן את מעמדך בקרב האצולה, אך בכל זאת אתה מכלית לקחת את הסיכון. בעודך מתקרב עליו, אתה שם לב שקולו הוא הקול הכי מוזר ששמעת בחייך. אתה בטוח רק בדבר אחד לגבי קוקו – הוא צרוד.* "מידי פעם נשמע פיצוץ בעיר, צווחה של חיה לא מזוהה ולפעמים אף צווחה חדה של בני אדם. בכל עיר אחרת, אלול הדבר להראות מוזר אך אנשי העיר שסיפורי נוגע לה, כבר רגילים לצלילים שהיו גורמים לנו לרעוד ימים בלא שליטה. בכל עיר רגילה יש אזור שהאנשים הרגילים מעדיפים לא להיכנס לשם – בעיר הזו, אף אדם לא נכנס לאזור הזה. בכל עיר יש מבנה גבוהה הבולט ממרחקים, אבל בעיר הזו, יש מגדל . . . אף אדם לא יודע מה הוא גודלו של המגדל כי אף אחד לא רואה מעבר לשמיים. אף אחד לא יכול להעריך את גודלו, כי הוא גדול וקטן גם יחד. לבן ושחור, מאיים ומושך. האנשים של עירנו, כבר למדו לא להסתכל עליו – משום שהסכנה בדבר גדולה ממה שאדם רגיל יעדיף לקחת על עצמו. שם, במקום היחיד בכל היבשת שלא ניתן להגיעה אליו אלא אם כן הוזמנת עליו, רוקמים הקוסמים שיקויים, משכתבים מגילות, עושים ניסויים ושם ניתן לראות דברים שאף מוח של אדם מעוות לא יכולה להעלות על עצמה. דברים שיכולים לגרום אושר עילי לכל אדם, ודברים שיכולים להפוך את חייו לסיוט ברגע אחד . . . * המספר הזקן מביט בכל מי שנעמד מסביבו, מחייך חיוך שהוא נעים אך זדוני בה זמנית לוחש מילה יחידה שכאשר אתה מנסה לחזור עליה, היא בורחת מראשך, ונעלם.*
 

Varkong

New member
מועצת הקסם האפורה - Out Play

לשוקלים להצתרף: --------------------- לא הרבה ידוע על מועצת הקוסמים הזו, ולא אפרסם לגביה שום דבר.... אני יכול להבטיח שמי שיצתרף אליה, יהנה ממשחק מעניין, אתגרי בלי הרבה מכות אלה הרבה RP. אם מה שאתם מחפשים במשחק הוא RP, לראות עולם, לגלם דמות דיי חשובה, ובמיוחד קונספירציות ופוליטיקה - המגדל האפור הוא המקום! כולם מוזמנים להצתרף אך רמתכם במגדל תקבע לפי רמת ה RP שלכם. לקפטנים של הקבוצות: --------------------- המגדל, אמור להיות בתוך עיר מסוימת. העיר עוד לא נקבעה ולכן אשמח אם קפטן כלשהוא יביעה רצון לארח את המגדל... כמובן שזה יתלווה במתן הטבות מסוימות לעירו. בנוגע לארגון --------------------- אני מניח שעוד לא הבהרתי את זה, אך אני לא אנהל את הקבוצה Out Play. את זה יעשה או הקפטן של העיר אליה נצתרף או, סביר יותר המתנדב הראשון שירצה. אני ינהל את הקבוצה רק במקרה הקיצוני ביותר שאף אחר לא יקח על עצמו את היוזמה.
 
אם אתם לא מתכננים לפעול כגוף מדיני

אם אתם לא מתכננים לפעול כגוף מדיני - לא כדאי להגדיר את זה כמקצוע? גילדה מקצועית היא גוף רב-עצמה, ורבים המקרים בהם גילדה מקצועית היא המניע בארץ כל שהיא. בה במידה - אין היא חייבת להתעסק עם דברים שמחוייבים על גופים מדיניים, והחובות שלה הם בגדר הדברים הטבעיים שהיא עושה. מועצת הקסם - גילדה לקוסמים?
 

Varkong

New member
לא אמרתי שלא נפעל בתחום המדיני.

המגדל הוא גוף עצמאי, הפועל לפי האינטרסים שלו, ושל כל העולם. אנשים לרב כסילים מידי בכדי לארגן את חייהם לעצמם, ולטובתם האישית, המגדל עוזר להם. המגדל הוא מקור הקסם בעולם. המגדל הוא המקום ללמוד ולהעריץ את הקסם, המגדל הוא מקום ללמוד ולפתח את המוח במקום הגוף. המגדל הוא המקום שהחלשים הולכים אליו, והמקום שהרועה בא אליו... סך הכל, התכנון הוא משהוא הרבה יותר רחב מגילדה... תחשבו על מועצת הקוסמים ברומח הדרקון... זה לא זה, אבל יש דמיון מבחינת הפעילות.
 
הבנתי. אבל תצטרך תמיכה בפועל

הבנתי. אבל תצטרך תמיכה בפועל מכל השחקנים או הקוסמים לפחות, שיכירו במגדל האפור כמוקד הקסם. קח בחשבון שיהיו שחקנים שלא יתאים להם לעבוד איתך. הדבר מותיר לי שתי ברירות: 1. לגבות אותך בזכות ראשונים. 2. לאפשר לשחקנים אחרים ליצור מוקדי קסם משלהם. אם תרצה ´מונופול´ על הקסם, תצטרך לכתוב את כל גלוגלי הסטוריית הקסם בעולם, כול דמויות ראשיות וגיבורי-תרבות ברמת פירוט מספקת ומשכנעת שתבסס את המגדל כמרכז-קסם, ותסביר למה הוא באמת כזה. אם רוב השחקנים ילכו על זה - סבבה. בכל מקרה, גם אם לא ילכו איתך כולם, ממש כמו התפלגות אנשים לקבוצות מנהיגות עצמאיות ושונות הזוכות ליתרון אימפריליסטי על בסיס התמיכה שהן מגיסות - אלה שיצליחו לאסוף לעצמם מספיק ´לקוחות´ בכדי לעסוק בקסמים באופן עצמאי יצטרכו לעבור את היקיף הפעילות של המגדל האפור על מנת להתעלות על היכולות שתצליח ליצור בו, ואיסופם לגילדה יהיה עבורך מטרה, שתתוגמל קבוצתך עם השגתה. בנוגע לפעילות מדינית - זו בהכרח פעילות טריטוריאלית ומיליטריסטית. האם בכך אתה מתכוון לעסוק? קח בחשבון שגם גוף מקצועי יכול להיות גורם פוליטי בעל השפעה. לדוגמא: חברות האיסטרי(הקוסמים) במועצה הלבנה(ב-W4R).
 

Varkong

New member
נו באמת.. אתה מכיר אותי!!!

כמובן שאני מוכן לכתוב את כל ההיסטוריה של הקסם בעולם.. בשמחה רבה - כל מה שאני צריך זה אישור ממך על זכות ראשונים, במקרה ואני יעשה כך, ואני מתחיל לעבוד על זה. בנוגע לכך שלא כולם ירצו להיות בגילדה - המגדל האפור רואה באצמו מרכז קסם עולמי.. כל מה שלו עובר דרכו, הם קוסמים בוגדים, אשר למדו לרב בכוחות עצמם או בדרכים מחתרתיות. כמובן שיהיו שחקנים שירצו לגלם אותם - זה אפילו יהייה מעינין מאוד בשבילם - אבל עדיף להם לספר את העובדה שהם קוסמים רק לאנשים שהם ממש סומכים עליהם. והמבים יבין. בנוגע לטרטוריה - אני לא ממש מסכים איתך שפעולה מדינית צריכה להיות דווקה טרטוריאלית, אלה אם כן אלו הם חוקי המשחק. אני לא אתאר את דרך הפעולה שלנו בפורום, אך ארמוז שזה אכן יהייה דומה למועצה הלבנה בשר הטבעות, או לConalave ב DragonLance.
 

semfur

New member
משהו כאן מריח...

מישהו אמר "צריחי הכישוף הנעלה" ולא קיבל? רומח הדרקון ורייסטלין פשוט צועקים מתוך הפסקה הקודמת. אולי זה הזמן להיות מקורי יותר? אני מציע בזאת אירגון מקביל: "סטונהנג´ ארבע הרוחות" - מבנה אבן שנמצא במרכזו של העולם העתיק, ממנו נפוצו בתחילה כל כוחות הקסם בעולם. לכיוון צפון נשבו כוחות הקסם התוהני; לכיוון דרום זרמו כוחות של טבע ואלמנטים; למזרח עלו הרים של כוח זמן ומחשבה; ולמערב התנקזו כוחות הריפוי והידע העל טיבעי. פעם בשנה נערך טקס רב משמעות בסטונהנג´- מכל קצוות תבל מתרכזים אל הגיבעה הקדושה מכשפים, מכשפות, דרואידים ומרפאים, כשבפי כולם בשורת הקסם עלי אדמות. הם לא כופים את דעתם על שאר הבריות בעולם. הם לא תאבי בצע וכוח. הם אנשים ככל האנשים. חלקם טובים, חלקם לא. ולגבי חריגות - תמיד נמצא את המכשף הרשע שמשקיף מהצריח וזומם מזימות. תחשוב אופטימי והרמוני - לא חד גוני ומקובע. זה ממש מטריד לראות את התבניות האלו שחוזרות על עצמן. אולי לשם שינוי המכשפים לא יהיו "מנופחים ומלאי חשיבות עצמית" כפי שתוארו בספר לשליט המבוך של מוד"מ?! גיוון, אחי!!!!!!!!!!
 

Varkong

New member
לא - זה נקרה התחלה גרועה.

שמע, ני מכיר רק מספר אנשים שיודעים לקרוא בין השורות... אני אישית דיברתי אם חלק מהם, והם אמרו לי שהם אינם מבינים מה הם היסודות, הכוונות, והסיפור מאחורי המגדל. אני מניח שאתה הרבה יותר טוב מהם. נתתי את רומח הדרקון כדוגמה והבהרתי שזה לא יהייה כמו זה... את לוקן, אתה לא מכיר אך ישנם אנשים שכן... תשאל אותם אם יש קשר בינו לבין רייסטלין. בקשר למקוריות שאתה מדבר עליה - אני משחק משחקי תפקידים למאלה מ 5 שנים, ויכול להגיד לך שזה לא מבוסס על מבוכים ודרקונים. ובנוגע למה שאתה מקים, ראיתי את זה ב MUD ושמו DSL. אני לא יודע מאיפה הם לקחו את זה, אבל אני מניח שזה אותו מקור. בכל מקרה, בהנחה ואני לא מקבל את זכות הראשונים, כפי שאומר רדגסט: הזכז את צפורני ה RP שלך ותידאג לכך שהן יהיו ממש חדות.
 

dianno

New member
אפילו לא קצת

במקרה יצא לי להיתקל בלוקן וסימכו עלי ידידי - זה לא רייסטלין - רייסטלין הוא חיקוי עלוב...
 

semfur

New member
תגובה - כמתבקש

אני פשוט חייב להגיב. 1. אין לי שמץ של מושג על איזה MUD אתה מדבר. את מה שכתבתי בתגובה הראשונה שלפתי מהמותן, רק כדי להדגים כמה פשוט להיות מקורי. ייתכן, אני לא אומר שלא, שאין קשר ולו קטן בין המגדל שלך לבין הצריח הזכור לשמצה מרומח הדרקון. לא היתה לי כוונה לערער על כוונתך, לבוא נגדך או להשמיץ אותך, ואני מתנצל אם כך זה יצא. מה שכן רציתי לעשות, זה להביא לאויר את הכח שטמון בלהמציא מחדש: למה לקחת משהו קיים אם אפשר לבנות הכל מחדש?! אלוהים יודע שבכל מקרה תידרש הרבה עבודה, אז קח בחשבון שאם אתה ממציא הכל מחדש לא תצטרך להגמיש אף אחד ל"זוויות" שלך - אתה כבר תתאים בדיוק!! 2. לגבי נסיון במשחק - הרי אין לכך קשר מהותי למה שקורה כאן. אחרי 10 שנים של משחק (מהן 6 כשליט מבוך ברומח הדרקון, אגב), זכיתי לראות כל כך הרבה עולמות, כל כך הרבה אלים, דתות, תיאוריות קסומות. אם אתה ממש נעול על עניין המגדל - אני האחרון שיעמוד בדרכך. להפך. אם תרצה, אשמח לתרום מהידע שלי (ולו ע"מ להוסיף עוד קומה למגדל). רק זכור! מיסוד שכזה למקצוע הקסם יכול להיות מאוד שלילי. בייחוד לאור העובדה שכל מי שלא שייך לאירגון - הוא מחוץ לחוק. אם בא לך לשוחח - שלח לי הודעה פרטית. רועי
 
ובכך - המשחק נפתח גם ל-RolePlay

ובכן, אם אתה מציע גוף נוסף, אני מציע גם שתקפוץ לתוך דמות ותביע אי-אלו טענות In-Play בפני ראש המגדל האפור שתובע לעצמו את העולם. הוא כבר שם, והוא הולך ומבסס מעמדו. (ולזה התכונתי באומרי ´זכות-רשונים´, ולא יותר). מונופול זה מוביל אותי להרחבה עקרונית בנוגע ל´מונופול´ על מקצוע: בהנחה שתרוצו שניכם על המכרז (וארמוז שמתבשלים גם עוד גופים נוספים שאני מחכה להודעתם), זה לשיקולכם לגמרי כשחקנים באותה המערכה איפה תקבלו יתרון אימפריליסטי גדול יותר: מאוחדים ביחד בגילדת-על, או כל אחד בניפרד. עד כאן המדריך ל-Power-Player. מצד שני, האם באמת ראש המגדל האפור ידבר איתך? איך תוכל לגשת אליו? מה יש לך לחדש לאותו אדם שחושב שהוא המציא את הקסם בעולם? ...המממ... (טיפ - אם יעמוד מאחוריך סיפור יפה תוכל להוכיח לו אחרת.) מי יהיה באמת זה אשר יצליח לאחד את כל הקוסמים בעולם? איזה שיטת הנהגה הוא ינחיל תחתיו? כמה יציבה היא תהייה? או-הו-הו... זהו קרטוב קליל מהמדריך ל-Role-Player... או במילים אחרות לשניכם - צריכה להיות לכם Damn-Good Reason על מנת שאני אוותר על פוטנציאל המשחק האדיר הזה, ואכריז על אחד מכם כבעל זכויות יחיד.
 
למעלה