זה מה יש
כי אם נדמה לך שאפשר לשנות את המסורת האקדמית, הפדגוגית, שבסך הכל מבטאת את המוסכמה שנוחה ומתאימה לרוב האנשים, לפחות בינתיים ועד עתה, דרך שכנוע אז באמת שאין לך מושג וכנראה שגם לא באמת ניסית.
נ"ט באמת לא מבינים למה אנשים ש"לא משתפים פעולה" עם פעילות קבוצתית פועלים ממניעים חיוניים ולגיטימיים, זה בדיוק כמו שאתה תמיד קובע נחרצות שכל מי שחושב שונה ממך או מרגיש אחרת כנראה פועל ממניעים גחמתיים וללא שיקול דעת, אנשים באמת לא מבינים שרגישות חושית אינה לקות אלא להפך, שלבחירות שמנסות לבטא את מה שנכון לאוטיסטים יש משמעות, טעם, ואפילו עתיד. ואני מספיק רגיש בשביל לחוש איך מבטלים ומנפנפים אותי גם כשאני מנסה להסביר, זה פילוסופי מדי, מופשט מדי, לא פרגמטי, צריך להכין ילדים לעתיד ולדעת משרד החינוך העתיד זהה לגמרי לעבר, ככה זה כחניות, חוץ מעוד מכה על הראש לא תרוויח מהנסיון לשוחח איתה דבר.
אז בוודאי, אדם שפוי, שיודע לקרוא את השטח, לומד ללכת על הקווים , להסתתר, אחרת הוא יסיים בבית משוגעים, מסומם, הרוס ללא תקנה, הרי לאכזריות הנורמטיבית אין גבול ולא ניתן לעצור אותה, מטומטם לנסות בכלל
כי אם נדמה לך שאפשר לשנות את המסורת האקדמית, הפדגוגית, שבסך הכל מבטאת את המוסכמה שנוחה ומתאימה לרוב האנשים, לפחות בינתיים ועד עתה, דרך שכנוע אז באמת שאין לך מושג וכנראה שגם לא באמת ניסית.
נ"ט באמת לא מבינים למה אנשים ש"לא משתפים פעולה" עם פעילות קבוצתית פועלים ממניעים חיוניים ולגיטימיים, זה בדיוק כמו שאתה תמיד קובע נחרצות שכל מי שחושב שונה ממך או מרגיש אחרת כנראה פועל ממניעים גחמתיים וללא שיקול דעת, אנשים באמת לא מבינים שרגישות חושית אינה לקות אלא להפך, שלבחירות שמנסות לבטא את מה שנכון לאוטיסטים יש משמעות, טעם, ואפילו עתיד. ואני מספיק רגיש בשביל לחוש איך מבטלים ומנפנפים אותי גם כשאני מנסה להסביר, זה פילוסופי מדי, מופשט מדי, לא פרגמטי, צריך להכין ילדים לעתיד ולדעת משרד החינוך העתיד זהה לגמרי לעבר, ככה זה כחניות, חוץ מעוד מכה על הראש לא תרוויח מהנסיון לשוחח איתה דבר.
אז בוודאי, אדם שפוי, שיודע לקרוא את השטח, לומד ללכת על הקווים , להסתתר, אחרת הוא יסיים בבית משוגעים, מסומם, הרוס ללא תקנה, הרי לאכזריות הנורמטיבית אין גבול ולא ניתן לעצור אותה, מטומטם לנסות בכלל