אבי לוזון: "לא צריך את בן שושן ותמוז באנדורה"

נו באמת

כדי לקחת שחקן ש"מביא נסיון" ועל הדרך מביא עוד 7-8 שערים , עמיר תורג'מן מספיק. גם אורן נסים. ומן הסתם שחקנים לא באים כדי להיות על ספסל , זה דבר יותר מברור .השאלה היא האם הם מניה בטוחה או כמעט בטוחה כי אם הבאת שחקן וזרקת אותו אחרי חודש - מה בעצם עשית ?
 
ההתלבטות הבאה, אינשאללה ב- 2008

אני מקווה שהויכוח הבא בין קשטן לגיא לוי יהיה בקיץ 2008: האם עמית וטוטו ישחקו עם הנבחרת הלאומית באליפות אירופה ב שוויץ ואוסטריה, או עם הנבחרת הצעירה באולימפיאדה בביג'ין... וגם אז כמו עכשיו הפתרון צריך להיות- בשניהם. אם זה הצליח מול רוסיה וצרפת זה יצליח גם הלאה, הם שחקנים צעירים שיכולים לעמוד בעומס.
 
זה לא כל כך פשוט. האולימפיאדה

מתחילה ב-8 באוגוסט, מן הסתם מאמן נבחרת רוצה את השחקנים שלו ביחד לפחות שבועיים-שלושה לפני הטורניר. תוסיף למשוואה את אליפות אירופה, וכמה זמן למנוחה נשאר לך בין לבין?
 

hanaorb9999

New member
אני עם לוזון פה

בלאומית זר אחד. בליגת העל, כמה זרים שרק רוצים כדי לא לפגוע בגדולות שרוצות להצליח באירופה, על המגרש לא יותר מ3 זרחם בו זמנית.
 
אז למה לא ללכת עוד יותר רחוק ????

אפשר ישר לקבוע שלא תהיה הגבלת זרים רק על קבוצות שמשתתפות באירופה... אתה באמת רוצה להפוך את הקבוצה שלך לנטולת שחקנים ישראלים?
 
בד``כ הוא מדבר רק שטויות

אבל הפעם יש משהו בדבריו הייתי מתקנ את זה מכמות בלתי מוגבלת של זרים ל 5 או 6 זרים ואז זה נשמע יותר טוב
 

hanaorb9999

New member
לא שירשמו כמה זרים שבא להם

בטופס המשחק שרשמו גג 4 ולא יותר מ3 על המגרש עצמו. אם יהיו לביתר 7 זרים שיעשו רוטציה, ובאירופה ביתר תשחק עם כולם (ואני חושב שבאירופה אין הגבלה על מספר זרים, אבל אולי אני טועה). ככה ישראלים יקבלו יותר דקות בליגה והחוזק של הקבוצה לא ישתנה לאירופה.
 

dylan

New member
בד"כ קבוצות מצליחות

לא משנות את ההרכב שלהם בכל משחק (אלא אם יש אילוצים) ויכול להווצר מצב ששחקן זר ישחק פחות מעשרה משחקים כל העונה.. אני לא חושב שיש שחקן זר ברמה גבוהה שיסכים לזה..
 
ואני לא חושב שיש

קבוצה שתחתים שחקן זר בשביל זה אולי בית``ר ולא חושב שבלי הגבלה זה טוב סה``כ המטרה שגם באירופה הישראלים ישחקו
 

hanaorb9999

New member
המטרה באירופה זה לייצג בכבוד

ככה ישראלים ישחקו הרבה יותר בליגה, ובאירופה הם ישחקו אם הם יהיו טובים, וחוכיחו את עצמם. לצערי עם 3 זרים אין הרבה לכדורגל הישראלי מה למכור מול קבוצות מדרג בינוני באירופה. וככה גם קבוצות כמו מכבי חיפה לא יפגעו ויסכימו להצביע בעד. בכדורסל זה עובד אין סיבה שלא יעבוד בכדורגל.
 
בכדורסל זה עובד

אבל אתה תסלח לי על זה שאני לא מתחבר לקבוצה של 3 אמריקאים 2 אירופאים 2 מתאזרחימ וישראלי וחצי מה לעשות לא מרגיש שזה מייצג את ישראל
 

dylan

New member
לא התייחסת לבעיה שהעליתי..

ואל תשכח שבכדורסל יש למכבי ת"א הרבה יותר משחקים באירופה מאשר לקבוצות כדורגל בד"כ.. פלוס זה שמדובר באחת הקבוצות הטובות באירופה ככה ששחקנים ירצו לשחק שם.. ולמרות כל זה, עד כמה שזכור לי (אני לא ממש מתעניין בכדורסל), היה למכבי ת"א רק שחקן אחד ששיחק באירופה ולא בארץ.
 

hanaorb9999

New member
למה שישחק 10 משחקים?

אם יש למכבי חיפה לדוגמא זר כמו אנדרסון עד כמה שידוע לי הוא לא ישחק כל העונה. אז משחק אחד הוא ישחק, במשחק הבא ישחק דירסאו. גם בביתר יש 5 זרים שמירוסביץ כרגע לא משחק הרבה, וארדילס כבר הראה שהוא לא פוחד להכניס את בן שושן דקה 45 במקום פינטו. אם יתאמנו נגיד 6 זרים בביתר ומכבי חיפה ובטופס ירשמו רק 5 ולא יכול להיות יותר מ4 זרים על המגרש באותו הזמן, שתי הקבוצות שרוצות אירופה ומתמודדות על התואר בארץ לא יפגעו בהתמודדות באירופה ויהיה יותר מעניין בליגה. רוצה ללכת יותר רחוק? מצידי שקבוצות יקבלו בונוס על שיתוף שחקני בית צעירים, למכביחיפה וביתר הבונוס לא ישפיע אבל קבוצה כמו מכבי ת"א אולי זה יכול לגרום לה להעדיף ישראלי צעיר על פני זר סוג ג' שבינואר יביאו אחד אחר במקומו וישלמו כאילו זה זר סוג א'.
 

dylan

New member
קודם כתבת על 3 זרים במגרש

ו4 בטופס.. ונתת דוגמה שלבית"ר יהיו 7 זרים.. אני לא יודע כמה אתה רואה כדורגל אבל קבוצות לא נותות להחליף את השחקן שמחזיק להן את הקישור כל משחק.. ברגע שיש לך הרכב טוב שרץ אתה לא תעשה שינויים כל משחק בעמדות מפתח רק כדי שכל השחקנים בסגל ישחקו.. 5 זרים, כשכולם יכולים לשחק ביחד זה מצב סביר לדעתי (אפשר אפילו להוסיף עוד אחד או שניים).. כמו שצויין פה כבר, בליגות באירופה ההגבלה על מספר הזרים הרבה פחות משמעותית כי אין בגבלה על שחקנים מהאיחוד האירופי ובכל זאת לא נראה לי שהצעירים שם נפגעים כ"כ.. אסור לשכוח גם שסביר להניח שהצעירים הישראלים הבאמת מוכשרים יצאו לאירופה בשלב די מוקדם בקריירה שלהם (בטח עכשיו, עם ההצלחה של הנבחרת הצעירה)..
 
למעלה