אהע ישראל באתר של טקויו הוטל בגרמניה אהעעעעעע

crazysapir

New member
אהע ישראל באתר של טקויו הוטל בגרמניה אהעעעעעע

http://tokiohotel.pop24.de/tokiohotel2/index2_de.php הכתבה שהייתה לטוקיו הוטל בישראל ראש1 מופיעה באתר הרשמי בגרמניה.אהעהע רואאים את השער שלהם...עאההעעהע בעברית!! אתם קולטים וכתוב ישראל ובלה בלה אני לא במינה גרמנית!! אבל שיראל מופיעים באתר השרמי!! תראו כתבה ראשונה!!
 
חחחח

n Europe already are Tokyo hotel successful and celebrated, international skirt volume. But made itself meanwhile “by the monsoon” also on the journey after Jerusalem! “Monsoon” the Israeli radio hit, the number 1 in playlist large Israeli transmitters! German skirt volume are star in Israel - never there that was! “ROSH E´HAD” the largest and most important, young music and trend magazine of Israel takes for the first time in its history German skirt volume on the title and in the roads Jerusalems takes place large fan meetings. The Israeli fans are mobilized and to that volume a Petition with far over 5.000 signatures sent, them demand “come please to Israel and play a concert for us!”. However this happened not somehow but it the completely official way selected. The Israeli message informed the four Magdeburger about the fan call and is very agitated the volume over the many fan letters. A spokeswoman of the Israeli message communicated Tokyo hotel now that the Israelichen young person here-longs itself “… on the most intimate an appearance the volumes Tokyo hotel in our country”! מה שזה אומר בקיצור ולעניין שהם כותבים על כך שטוקיו הוטל מפורסמת גם באירופה ובלהלה מונסון הוא מס' 1 בפלייליסט של הרדיו הישראלי בלהלה הם הופיעו על השער של המגזין ראש אחד בלהלה עשו עצומה ישראלית לטוקיו הוטל שחתמו עלייה יותר מ5,000 מעריצים שאומרת שטוקיו יבואו לישראל כי אנחנו רוצים אותם בלהלהלה הם מקבלים הרבה מכתבים בלהלהלה זה מה שכתבו בקיצור
 
עוד משהו...

אם תרדו למטה ותראו 4 דגלים תלחצו על הדגל של בריטניה [נראלי שזה של בריטניה
] ותראו ת'כתבה It's Official - TH Are The World's Best Band! More than half a million people from over 150 countries have been voting like crazy for their favourite band or artist of all time in a survey conducted by Jabra Music.
 

crazysapir

New member
עזרה!!

on the journey after Jerusalem! במסע אחר ירושלים הם ז"א מתכוונים לבוא לפה או משהו..??
 

crazysapir

New member
פה הפירוש של הכתבה בעברית

ממ נלקח מהבלוג שיש קישור למטה אליו^^ הנה תרגום למה שכתוב באתר: [תרגום מקורי שלי עם אתם מעתיקים שימו קישור לבלוג!] באירופה טוקיו הוטל כבר חוגגים את ההצלחה הבין לאומית שלהם, בינתיים "Durch den Monsun" הוא על הגל בירושלים! השיר "MONSOON" הוא הלהיט במקום ראשון בתחנת הרדיו הכי נחשבת בישראל! להקת רוק גרמנית כוכבים בישראל- אף פעם לא קרה דבר כזה!. "ראש1" העיתון נוער הכי נחשב- של מוזיקה ואופנה בישראל, להקת רוק גרמנית תופסת את הכותרת ברחובות ירושלים בפעם הראשונה, בנוסף מפגש גדול של מעריצים התקיים.] המעריצים הישראלים נחושים ונותנים(הכוונה שלחו) ללהקה מעצומה עם יותר מ5,000 אלף חתימות, הם דורשים מהלהקה "בואו לישראל ונגנו לנו הופעה!" חוץ מזה כל זה(הכוונה הפירסום שיש מעריצים בישראל) לא קרה סתם לבד, המעריצים בחרו בדרך הרישמית! השגרירות בישראל אפילו סיפרה לשגרירות ב"Magdeburger"(בגרמניה) על הטלפונים שהם מקבלים ממעריצים. והלהקה די מוצפת מכמות המכתבים ממעריצים(הישראלים! ^.^) השגריר עצמו תיקשר עם טוקיו הוטל בגלל הצעירים בישראל ודיבר איתם על " העמיקות וההשפעה של הלהקה טוקיו הוטל בארץ" (הכוונה שהשגריר הישראלי אמר ללהקה שהם מאוד נחשבים ואהובים בישראל!)
 

Im shit

New member
../images/Emo6.gif

"ראש1" העיתון נוער הכי נחשב- של מוזיקה ואופנה בישראל" קרעו אותי עכשיו XDDD
 

crazysapir

New member
זה באמת נכון^^

של הנוער!! לא של המבוגרים.. ראש1 הוא עיתוןהנוערהכי נחשב:)
 

YuviR

New member
אני מאושרת D:D:D:

אין אין אין אנחנו גדולים והם יותר, כפרעליהם~~~!!!
 
למעלה