"אול סטאר העולם" נגד האמריקאים

מנחם לס

New member
אזרחות גרמנית בגלל הסבא של הסבא!

הוא בחייו לא היה בגרמניה, לא יודע גרמנית, ואולי אפילו לא יודע היכן היא נמצאת. זה ממש TRAVERSTY שארצות יכולות לקחת שחקנים עם שורשים מהעבר ולעשות מהם "אזרחים". אתה יודע שבאולימפיאדת החורף האחרונה איטליה הופיעה עם נבחרת הוקי-קרח שהיתה 100% אמריקאית? היי, הכל התחיל עם אברהם אבינו. אולי נביא את קווין גארנט ("חם"? "ישמעאל"?) לשחק עבור ישראל? בכל מקרה, הדגשתי "ללא אזרחות אמריקאית"!
 

מנחם לס

New member
"אול סטאר העולם" נגד האמריקאים

במאמר האגדות השבוע (יופיע ביום ששי - על קרל מלון ששלח יותר שחקני נבא לבתי מחולים מכל שחקן אחר), האתגר השבועי הוא: התמנית למאמן "נבחרת שאר העולם" נגד "נבחרת ארה"ב". כל מי שאינו אזרח אמריקאי יכול לשחק. הרכב חמישייה ו-7 שחקני ספסל. הניקוד נעשה ככה: אחרי שאני מקבל התשובות, אני סופר את מי בחרתם לחמישייה ואת מי בחרתם לספסל. ואז אני לוקח תשובה תשובה. על כל שחקן חמישייה שהרוב בחר ואתה בחרת, אתה מקבל 10 נק'. אם שחקן החמישייה שלך ניבחר רק לחמישייה השנייה ע"י הרוב אתה מקבל 5 נק'. ואותו דבר עם הספסל: על כל שחקן ספסל שבחרת וניבחר ע"י הרוב, תקבל 10 נק'. אם הרוב בחר בו לחמישייה - תקבל עבורו 5. תוכלו לענות כאן עד יום ג' בחצות (אבל אז כל אחד יכול לקרוא את מי בחרת, אבל אם אתה גאה בבחירתך, מה איכפת לך מה האחרים בחרו?) או לשלוח את בחירותיכם עד ים ג' ל- [email protected] ולבונוס של 3 נק': את מי היית בוחר לעוזר המאמן שלך?
 

עומר ד

New member
נבחרת שאר העולם שלי..

התכוונת רק לשחקנים פעילים? אם גם שחקנים שאינם פעילים (או פעילים כעת לקראת סוף קריירה ולקחת אותם בשיאם), אז: גארדים - פטרוביץ' וסטיב נאש. פורוורדים - ג'ינובילי ונוביצקי. בסנטר - יאו מינג (אולג'ואן כמובן אם הוא נחשב ניגרי). בספסל - קוקוץ', דיבאץ', פג'ה סטויאקוביץ', טוני פארקר, שרונס מרצ'ולניוס, פאו גאסול, מוטומבו (סאבוניס אם אי אפשר להחזיר את דיקמבה לשנות התשעים). רק פעילים: גארדים - נאש, בן גורדון (אנגלי). פורוורדים - ג'ינובילי ונוביצקי. סנטר - יאו מינג. בספסל - פג'ה סטויאקוביץ', טוני פארקר, כריס קאמאן (גרמני כרגע..:)), פאו גאסול, קלדרון, לאנדרו ברבוסה,לואל דנג (אנגלי). עומר. עוזר המאמן שלי - אם מותר אמריקאי, אז: גרג פופוביץ' בלי שום ספק. ואם מותר רק חו"לניק, אז : אטורה מסינה. אוברדוביץ' לא יסתדר עם כל הכישרון הזה.
 

מנחם לס

New member
עומר! החלף את קאמאן. אזרחות אמריקאית

הכניסו רק שחקנים פעילים. החלף את קמאן כי הדגשתי "כאלה שאינם אזרחים אמריקאים"! אגב, בחירה מצויינת לדעתי! בחירתי לא היתה רחוקה משלך!
 

Orenseg

New member
שלי:

PG: נאש, קלדרון SG: ברבוסה, רודי פרננדז
, אזובוקי SF:טורקוגלו, דנג PF: נוביצקי, קירילנקו, סקולה C: מינג, קיימן
 

Orenseg

New member
כי הוא Spur.

ואני שונא אותו. (והוא בעט לאמארה בביצים). http://www.youtube.com/watch?v=lKMv9LrgF6M
 

tristan79

New member
נבחרת העולם שלי

נתחיל מהסוף - שאלת על עוזר מאמן, מה? זה לא ברור? דיוויד בלאט... חמישיה: PG: סטיב נאש SG: מאנו ג'ינובלי SF: אנדרי קירילנקו PF: דירק נוביצקי C: יאו מינג ספסל: גארדים: חוזה קלדרון, לאונרדו ברבוסה, טאבו ספלושה פורוורדים: לואל דנג, היידו טורקוגלו גבוהים: פאו גאסול, אנדרו בוגוט הדרך היעילה להצליח במשחק שלך היא לנסות לנחש במי הרוב יבחרו, אני קצת ויתרתי על זה והלכתי על הסגל שבאמת הייתי מזמין ומרכיב. בגלל זה קירילנקו בחמישייה (כי ליד נוביצקי ומינג צריך מישהו שיעשה הגנה ולא נקודות, מה שמוריד את דנג וטורקוגלו לספסל), בגלל זה טוני פארקר לא זומן לנבחרת אלא ספלושה - צריך סטופר הגנתי לעמדות הגארד (וגם כי טוני פארקר הוא צרפתי מנייאק!!!!) ובגלל זה אנדרו בוגוט הועדף בקטנה על פני לואיס סקולה (כי רציתי נציג מהיבשת דאון אנדר... חיפשתי גם נציג אפריקאי, אבל כרגע אין להם מישהו באמת ברמה של "נבחרת כל העולם"...)
 
שלי

פרקר/נאש/קלדרון ג'יונבילי/ברבוסה דנג/קירילנקו/דיאו גאסול/נוביצקי מינג/בוגוט
 

the mnm factor

New member
אחלה משחק. יש לי כמה שאלות

בהנחה שזהו הסיבוב הראשון של המשחק, יהיה לו המשך? כלומר נניח וארוויח 90 נקודות, יהיה לי איזה בנק להפקיד אותם עד הסיבוב הבא? ולא היה עדיף אילו היינו שולחים לך את הבחירות במסר פרטי? כי כעת אני יכול פשוט לראות מה רב האנשים בחרו ולבחור בכך בעצמי... או שמספר ההצבעות בפורום זניח לעומת זה שבהופס? בכל אופן לוקח לי קצת זמן לחשוב על בחירות וזו משימה קשה- אז אעשה זאת מאוחר יותר.
 

מנחם לס

New member
בחרו מי שאתם מעדיפים, לא מה שהרוב רוצה

כל העניין פה הוא לראות מי היא "נבחרת שאר העולם של הופס"! אז אנא בחרו את מי שאתם הייתם באמת לוקחים, ולא מה שאתם חושבים שאחרים ייבחרו. האתגר הזה הוא אתגר של ד-ע-ת-ך ולא אתגר פופולריות!!!
 

מנחם לס

New member
ואיפה כספי? וקטש בניקס!

למה איש לא בוחר בו? אני לא רוצה להתחיל שרשור חדש, אבל כל מה ששמעתי מישראל לפני חודשיים שהוא ייבחר "בסיבוב הראשון"! אני עזבתי את מעריב בשנת 2000 בגלל שהם העירו אותי כשהייתי בארץ ב-6 בבוקר לומר לי שהניקס החתימה (או נתנה חוזה) לקטש. אני ידעתי שכל מה שהניקס עשתה היה להזמין אותו למחנה האימון. צלצלתי מיד לסטודנט לשעבר שלי שעבק במחלקת יחסי הציבור של הניקס - פרסקוט (שכחתי את שמו הפרטי. הוא היה שנה אחת הג'נרל מנג'ר של הוויזרדס), והוא הבטיח לי שלא חתמו ולא הבטיחו לקטש מאומה. אמרתי זאת לעורך הספורט. הוא היפנה אותי לעורך העתון, ולמחרת אני רואה מאמר "קטש לניקס". אמרתי להם 'שלום על ישראל' ומאז אין לי קשר עם איש מהם, מלבד ערן סורוקה שלפני 10 שנים היה כמו אחד מכם, ענה לחידונים, עד שסידרתי לו ג'וב במעריב לפני שאני עזבתי!
 

STEVE NASH

New member
הנבחרת שלי

PG- סטיב נאש, טוני פארקר, חוזה קלדרון SG- מאנו ג'ינובילי, לאנדרו ברבוסה SF- אנדריי קירילנקו, הידו טורקוגלו, לואל דנג PF- דירק נוביצקי, פאו גאסול C- יאו מינג, אנדרו בוגוט
 

The WizardMan

New member
מאמץ את הבחירה שלך , אולי אולי הייתי שוקל

להחליף את אחד ה SF (טורקו או דנג) בסטויאקוביץ' , כדי להוסיף כוח אש. טורקוגלו לא מביא משהו שלדנג אין (קליעה , אבל את זה פג'ה יספקת, אולי הוא גם קצת חכם יותר)
 
למעלה