"אול סטאר העולם" נגד האמריקאים

הכפפה

New member
טים אוף דה וורלד

חמישיה: סטיב נאש מאנו ג'ינובילי אנדריי קירילנקו דירק נוביצקי יאו מינג מחליפים: פז'ה סטויאקוביץ', פאו גאסול, טוני פארקר, הידו טורקוגלו, לואל דנג, לואיס סקולה, בן גורדון. מקווה שלא פרח מזכרוני מישהו... עוזר מאמן: אם אני המאמן - אבא שלי, איזו שאלה!
 

the mnm factor

New member
אוקיי

חמישיה: PG- נאש SG- מאנו SF- דאנג PF- נוביצקי C- מינג הבחירה ה"מקורית" שעשיתי היא דנג בחמישיה- הייתי חייב סווינגמן אתלט שיודע לשמור לא רע און דה בול (אני צריך מישהו שידע לשמור על שחקן כמו לברון) ויודע גם לאיים בקליעה מחצי מרחק. ספסל: גארדים: פארקר, ברבוסה, גורדון פורוורדים: גאסול, קירילנקו, סטויקוביץ' סנטרים: בוגוט לדעתי קאמאן גם צריך להשתתף למרות שלא הייתי בוחר אותו בכל מקרה. עוזר המאמן: אטורה מסינה. ומכיוון שאני יודע שלשם אתה מוביל אני אסכים איתך- לקבוצה זו אין סיכוי מול הנבחרת האמריקאית הראשונה: כריס פול קובי בריאנט לברון ג'יימס קווין גארנט דוויאט הווארד דווין וויד, כרלמו אנתוני, אמרה סטאדומייר, טים דאנקן, דרון וויליאמס, כריס בוש ופול פירס. זה לא הסגל שאני הייתי בוחר אבל זה בערך סגל השחקנים הראשון מבחינת כשרון בארצות הברית? אין לנבחרת העולם סיכוי. אבל לדעתי כן יש לה סיכוי מול נבחרת האמריקאים השניה: ג'ייסון קיד אלן אייברסון שון מריון קרלוס בוזר אל ג'פרסון צ'אנסי בילאפס, בארון דייויס, ג'ו ג'ונסון, קארון באטלר, טרייסי מקגריידי, דייויד ווסט, מרקוס קמבי. זה בערך הסגל השני מבחנת כשרון אצל האמריקאים כשאת איגי, ארטסט, רד, בראנד, ארינאס, ראשיד, ריפ, ריי אלן, ג'וש סמית' ורוי החלטתי להשאיר בחוץ אבל כל אחד מהם יכול להכנס ועדיין נבחרת העולם ברמת הנבחרת השניה האמריקאית לדעתי.
 

tristan79

New member
אין להם סיכוי

רק גם בלי הסיכוי - זה מה שקרה בפועל... פעמיים. להזכירך לפני שנתיים נבחרת אמריקאית לא כל כך שונה מזו שאתה הצעת (שבעה שחקנים מהנבחרת הראשונה שלך הופיעו בנבחרת ארה"ב 2006 - כריס פול, לברון ג'יימס, דוויט האוורד, כרמלו אנתוני, כריס בוש, דווין וויד ואמארה סטודמאייר) ולא בטוח שפחות טובה הפסידה בחצי גמר אליפות העולם לנבחרת יוונית שאפילו את הפאפאלוקאס היחיד שיש לה אף אחד מאיתנו לא טרח לשלב בנבחרת העולם שלו. שנתיים קודם לכן נבחרת ארה"ב לאולימפיאדה הפסידה בחצי הגמר לארגנטינה, שהנציגות שלה בנבחרת העולמית מסתכמת בג'ינובלי ואולי סקולה. אולי פה הטעות שלנו במענה לאתגר של מנחם לס - אנחנו מנסים לבנות נבחרת שאר העולם שתכלול את השחקנים המוצלחים ביותר שלא באים עם אזרחות אמריקאית. אם רוצים להעמיד קבוצה שתאיים על נבחרת ארה"ב אולי עדיף פשוט לתת לנבחרות יוון, ארגנטינה, ספרד או רוסיה לשחק עם הסגל הלא נוצץ והדליל בכוכבים שלהן, אבל עם שיטה וחוכמת משחק והכרות שנובעת משנים של משחק יחדיו במסגרות הלאומיות. אני לא אתווכח איתך לגבי כך שארה"ב מסוגלת להעמיד אוסף שחקנים איכותי יותר מכל שאר העולם יחדיו, אבל קבוצה\נבחרת? לגבי זה אני לא בטוח...
 

עומר ד

New member
לא ברור ליע למה אין להם סיכוי.

נוביצקי נאש מינג גינובילי פארקר וכו'.... בהחלט יכולים נצח כל קבוצה אולסטאר אמריקאית. זו נבחרת חלומות בפני עצמה!
 

Oxycodone

New member
אין להם פיזיות ואתלטיות לנצח

הם דיי חלשים פיזית ואתלטית לעומת קבוצה אמריקאית
 

עומר ד

New member
ספר זאת לג'ינובילי

דנג גורדון מרצ'ולניוס גאסול, פארקר ברבוסה וחבריהם...
 

Oxycodone

New member
אוקיי,

דנד וגורדון חזקים פיזית וגם ברבוסה..אבל יש אמריקאיים שישמרו עליהם טוב. ראינו מה גאסול עשה מול בוסטון שעשו עליו הגנה פיזית..ומה ג'ינובלי יכול לעשות אם שמים עליו שומר כמו טיישון פרינס או רון ארטסט או ג'וש סמית , או קווין גארנט ? קשה לי להאמין שסגל כזה ינצח סגל אמריקאי
 

הכפפה

New member
קלעת בדיוק לנקודה הנכונה

אוסף שחקנים אירופאי כנראה יפסיד לאוסף שחקנים אמריקאי, ואפשר לומר שאחד על אחד כל שחקן בסגל האמריקאי הנוכחי הוא כנראה הטוב בעמדה שלו בהשוואה לכל השחקנים מכל הנבחרות האחרות. אך היתרון של הנבחרות הלא-אמריקאיות הוא היציבות בסגל, האימונים המשותפים, האפשרות לשחק 3-4 טורנירים ומוקדמות של טורנירים ביחד וכו'. לכן קולאנג'לו גיבש את התוכנית שגיבש, לפיה אותו סגל פחות או יותר ירוץ כמה שנים ביחד. נראה אם זה יעבוד. אגב, אפשר גם לבוא בכיוון ההפוך ולטעון, שאם ניקח את יוון או ארגנטינה נגד קבוצה אמריקאית, נניח בוסטון, אשר לה סגל אמריקאי, היא כנראה תפסיד גם כן.
 
../images/Emo45.gif בטוח תפסיד לדעתי

מעניין איך יהיה משחק בין בוסטון (בהרכב האליפות) לנבחרת ארה"ב... בארצות הברית כמובן שיש יותר כשרון אבל בוסטון הרבה יותר מנוסים ביחד...
 

the mnm factor

New member
מסכים איתך לגמרי

אבל התבקשנו לבחור את אוסף השחקנים שיהווה את נבחרת העולם וזו במטרה לבחון אותה מול האמריקאים... ולכן כולנו בחרנו באסופת השחקנים המוכשרת ביותר. אני אישית יצאתי מהבועה שלי וכעת אני משוכנע שנבחרות כמו ארגנטינה, יוון וספרד יכולות לנצח כמעט כל אסופה של שחקנים אמריקאים. אבל אני עדיין לא משוכנע שהם יכולים לנצח קבוצה כמו בוסטון או דטרויט. בוא נגיד שאם ארה"ב תפסיד גם באולימפיאדה הזו אני אצטרך לצאת מהדעה שלי שהכדורסל האמריקאי הוא הטוב בעולם.
 
מה שכולכם כל הזמן שוכחים הוא

שב-2006 - כריס פול, לברון ג'יימס, דוויטר האוורד, כרמלו אנתוני, כריס בוש דווין ווייד ואמארה סטודמאייר, כמעט כולם היו הרבה פחות טובים או קצת פחות טובים מהיום. חוץ מאולי ווייד, וברוב העמדות היה איזה בינלאומי שהיה טוב כמוהם אם לא יותר. וב-2006, לא היה לארה"ב אף סנטר דומיננטי (הווארד עוד לא היה מה שהוא היום) ושאקיל שעוד היה יכול לתת הרבה מאוד נעדר. ושהשחקן שהוא כנראה הטוב מכולם לא הופיע. כן, הנבחרת של 2008 כן שונה מ-4 הנבחרות האחרונות וכנראה שהיא כן תנצח.
 

ikrmr

New member
נבחרת שאר העולם

בס"ד חמישייה: נאש, ג'ינובילי, קירלינקו, נוביצקי, מינג. ספסל: ט' פארקר, בארבוסה, סטוקוביץ', גאסול, דיאו, דנג, טורקגולו.
 

ikrmr

New member
עוזר מאמן: אטורה מסינה -

בס"ד באותו מידה יכול להיות גם אובראדוביץ' ויש לויותר תארים בגביע האלופות והיורוליג מאשר מסינה, אך עדיין מסינה הוא מגדולי המאמנים האירופאיים וברמה של אובראדוביץ', והשם שלו יותר מוצא חן בעיני, וגם מאמנים כמו גרשון ובלאט הם אפשרויות טובות מאוד.
 

EizoTop

New member
ךךףף,,

טוני פרקר ג'ינובלי קירילנקו נוביצקי יאו מינג ספסל: נאש גורדון סטויקוביץ' ברבוסה גאסול דאנג בוגוט
 

סלים וארזה

New member
מנהל
BEEN THERE DONE THAT במאמר על דה-בושר מופיעות הבחירות שלי. התחלת למחזר אתגרים? חמישיה: נאש ג'ינובילי נוביצקי גאסול מינג ספסל: טוני פארקר ברבוסה דנג טורקוגלו קירילנקו בוגוט אילגאוסקאס נוביצקי יכול לשחק 3/4, אבל בעמדה 3 הוא מיסמאץ´ לכל הליגה. מינג וג´ינובילי יתנו הגנה, נאש ינווט. גאסול מספיק טוב כדי לעזור לקובי להגיע לגמר המערב והוא הרבה יותר אפקטיבי בעמדה 4. על הספסל טוני פארקר וברבוסה הם שני השחקנים הכי מהירים ב-NBA. ברבוסה הוא אינסטנט אופנס אדיר שיכול לשחק בעמדות 1-2. העדפתי אותו על בן גורדון (סקורר בלי הגנה) וקלדרון (רכז שהסטטיסטיקה שלו טובה מהיכולת). דנג נותן הגנה והוא אולאראונדר טוב הרבה יותר מסטויאקוביץ´ טורקוגלו הוא הדבק המחבר את כולם. אילגאוסקאס ובוגוט הם הסנטרים שלי על הספסל. אוקור משחק רחוק מדי מהסל ואין לי צורך בעוד קלעי שלוש. ביג Z נותן עונה טובה ובוגוט סביר. עמדה 4 העל הספסל היא הבעייתית ביותר מבחינתי. במקור בחרתי את נוצ'יוני (סקולה עדיין לא ממש פורח וקירילנקו ירד חזק), אבל במחשבה שניה נוצ'יוני יותר 3 מ-4 ולכן בלית ברירה אבחר ב-AK47. מעניין איך ארגנטינאי וברזילאי יסתדרו על הספסל.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
שכחתי עוזר מאמן אטורה מסינה שבעצם אמור להיות המאמן האמיתי בזמן שאני בולס לאפות בשיפודיה של חסן הגדול
 

Orenseg

New member
לגורדון אין הגנה ולברבוסה יש?

ממתי לברבוסה יש הגנה?! זה הדבר שהכי מתסכל בו, שחקן אתלט עם מוטת ידיים של 2.08 נחשב לשומר הכי גרוע בקבוצה שהשחקנים המרכזיים בה שומרים רע. זו הסיבה שהסאנס רוצים לשלוח אותו בטרייד - הוא לא רכז שיכול להחליף את נאש, וכשהוא משחק שוטינג גארד ליד נאש ההגנה פרוצה לגמרי מהקו האחורי.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
ברבוסה עדיף על בן גורדון אם אתה לוקח שחקן עם יכולות התקפיות כמו של בן גורדון לסגל, אז צריך להיות לו משהו הגנתי. אצל ברבוסה יכולת ההתפוצצות גדולה הרבה יותר. מה גם שברבוסה מסוגל לשחק 1-2 וגורדון רק 2.
 

Orenseg

New member
ברבוסה לא מסוגל לשחק רכז.

יש לו basketball IQ נמוך מאוד, ואם הוא היה מסוגל לרכז הסאנס לא היו מתפרקים ב97% מהמקרים שנאש יורד לנוח.
 
למעלה