לדעתי, אח'לה שרשור,
ענה על הרבה שאלות, קצת נכנסתי בך בשרשור הקודם, אולי שלא לצורך. כמה שאלות שנשארו אם אפשר, איפה אתה בוחן מרווח בשסתומי היניקה? בתצלום, קשה לראות את הנקודה הספציפית. 2. מסתבר לפי ההסבר שלך שכל שסתום עם שימס במידה שונה וכיוונונו מעט שונה, זה באמת כך? 3. למה שמת גריז נחושת על הברגת הפלאג? 4. למה הונדה יצרו מבנה כזה (או שזה מבנה סטנדרטי) לראש מנוע עם נדנד אחד בלבד, ללא נדנד לשסתומי יניקה, מה שמחייב הורדת גל הגל זיזים בשביל כיוון שסתומים? שאלה קצת יותר מורכבת, אם אתה לא יודע, זה בסדר.