הנה, אני מתערב
אני מאלו התומכים בחשמול ויפה שעה אחת קודם.
בנוסף, אני כמובן גם בעד שיקוע הרכבת, אבל לא מנהור שלה בתוואי הכרמל במקביל למנהרות הכרמל, מהסיבה הפשוטה שזה לא כדאי כלכלית. ברכבת הזו לא ייסעו נוסעים מעבר לאלו הנוסעים מיישובים צפוניים מחיפה לת"א וההיפך. בעצם כך, מנהור בתוואי הכרמל יהרוג סופית את חיפה כמטרופילין.
השיקוע הוא חשוב, אבל פחות או יותר בתוואי הקיים. הרכבת צריכה לעבור בעיר התחתית, בבת גלים ובחוף הכרמל. אם ניתן בעתיד בזמן שיעשו את השיקוע להוסיף תחנות לקו - מה טוב. אבל לא בתוואי עוקף חיפה שיהרוג סופית את העיר (אבל אז לפחות יהיה לה חוף פתוח.........).
לגבי קליש-רותם... ישו שלנו מעריץ אותה כמו שהעריצו את לפיד לפני הבחירות הנוכחיות. האמת המרה היא, שהיא כמו אחרון הפוליטיקאים. משיחות אישיות שיצאו לי איתה התרשמתי ממנה לרעה, וחבל - כי דווקא על פניו נראה היה שהיא מתמודדת ראויה לראשות העיר. אני לא טוען אגב, שיהב טוב יותר; אני טוען שקליש-רותם היא כמו כל פוליטיקאי אחר שמשקר לציבור כדי לעלות מעט למעלה בסולם.
תראה כמה זה קל... אם תבחרו בי, הדר תהייה שוב מרכז העיר, פארקים ירוקים יצוצו בכל פינה, גני הילדים בעיר יהיו מושא להערצה לשאר ערי הארץ, מחנכים מכל העולם יבואו לראות את בתי הספר בעיר, הנמל הצבאי יגורש עוד בשנה הראשונה של הקדנציה ובתי זיקוק יעברו לנגב. איך אני אעשה את כל זה? תבחר בי ותראה.
לגבי הירוקים - הם גוף מושחת שמנוהל, כמובן, על ידי אינטרסנטים כלכליים. אם לא יוצא להם מזה כסף הם מתנגדים לזה... הם לא אנשי מקצוע, הם לא חוקרים את הבעיות לעומק, אין להם שום הבנה על ההשלכות של מעשיהם והם לרוב פוגעים בפרוייקטים שדווקא בהם הם היו אמורים לתמוך, כמו חשמול הרכבת, כמו יישור כביש החוף בין נתניה לחדרה וכמו התנגדות לבניית מגדלים...