אז בואו באמת נציג את עצמנו

R-E-L

New member
ואני...

שם: אהוב (שם בדוי, בגלל נטייתי המינית היוצאת דופן) איזור מגורים: מאיזור חיפה גיל: 17.5 נטייה מינית: פדופיל נסיון מיני: בגיל 6 עם חברה שלי נסיון מיני עדכני יותר: אין, ומקווה שגם לא יהיה. אם יהיו תוספות - אני אוסיף ביי
 

SHRIMPINION

New member
תכירו אותי! ../images/Emo34.gif

אני בן 17 מאזור טבריה ועמק הירדן. אני הומוסקסואל בארון. אני יודע על עצמי מגיל 11 בערך ומקבל את עצמי מ15/16. מחר לפני חודש סיפרתי בפעם הראשונה בחיים שלי למישהו שאני הומוסקסואל. סיפרתי לחבר הכי טוב שלי ולמזלי הוא קיבל את זה טוב! אני אוהב לגלוש ברשת. אוהב לראות yes+. אוהב לשמוע מוזיקה כמו קווין ואלאניס מוריסט!
וגם אני חושב שהגיע הזמן שיפתח פורום זהות מינית בתפוז. בכל מקרה....אני שרימפיניון. תרגישו חופשי לקרוא לי שרימפ. ואני כותב פה. נעים להכיר!
 
היי

אני אלעד בן 15 אני גם חולבה על אלניס מוריסט וקווין ואני גם בארון... עשיתי מספיק... והייתי שמח להכיר אותך... שלח לי אי מייל... מאיפה אתה?
 

דרור22

New member
כן..כן...כן...

צעקתי צווחתי והצעתי שנציג את עצמנו- וטיפשון שכמותי שכחתי בכלל להציג את אני- עצמי... שמי דרור אני עוד מעט בן 19 (22 זה סתם מספר) ואני מאיזור הצפון- מנהריה (הקטנה והמרוחקת)... יש לי חוש הומור מוזר במקצת, אני מתעב שקרים, שומע רוק קל, אהה כן כמעט שכחתי, אני הומוסקסואל - ותאמינו לי זה אחד הדברים היותר טובים שקראו לי בחיים, אני בתוך הארון בערך כלומר יש מספר קטן של אנשים שיודעים... שלכם דרור דרך אגב? מאר ג´יד מהיא הזהות שלך? (ואיזו שאלה נוקבת היא זו?)
 

Mar Jade

New member
אני מהלא מוגדרים ../images/Emo13.gif

הייתי אומר סטרייט, עם נטיות ביסקסואליות מדי פעם. אבל אני ממש לא אוהב להגדיר דברים
 

my self

New member
ואני

אני בן 18, הייתי אומר הומו עם נטיות ביסקסואליות מידי פעם
. עוד לא היו לי קשרים עם מי מהמינים, ולא סיפרתי על נטייתי המינית לאף אחד. ואני חושב שהגדרות באופן כללי הם דבר מאוד חשוב, אבל במקרה של נטייה מינית הייתי מייחל להגדרה גמישה יותר, שבה אתה אוהב את מי שאתה אוהב.
 

i love u

New member
../images/Emo26.gifלדרוריייי שלייייי../images/Emo36.gif ../images/Emo8.gif

איזה כבוד יש לי להיות בין רשימת האנשים המצומצמת... כרגע חזרתי מאורן... אני מבטיחה להרים אליך
מחר כי לא היה לי זמן היום
אוהבת אותך עד השמיים ואחרי הכוכבים, יפעת
 

דרור22

New member
נשמה שלי....

אני מת עלייך - אהבתי את התמונה? את חושבת שזה יתאים בתור תמונה לסלון???? :) כשהתקשרת הייתי בדיוק באמצע אחרוחת ערב... (לא נורא) וגם אני אוהב אותך עד השמיים ואחרי הכוכבים ועוד קצת.... שלך תמיד, וגם זמין בטלפון... דרור, שעבר עליו יום מצויין, 22 ולכולכם שבוע טוב עם המון המון גאווה
 

Another Brick

New member
תורי

אני Another Brick, בת 16 מהצפון הרחוק אוהבת מוזיקה, מוטוריקה, ת´מחשב שלי (של אחרים אני לא אוהבת בכלל), את המיטה שלי, האוזניות שלי, הדיסקמן שלי, האח שלי, חברה שלי, השלט של הטלוויזיה שלי, האייקונים של תפוז ואת שלי (זה שם)
אני לא אוהבת אנשים טיפשים, אנשים חכמים שמחשקים אותה טיפשים, אנשים טיפשים שמשחקים אותה חכמים, מזרחית, מכוניות מתחת למודל 93´, צבע ורוד, מורים למתמטיקה, יום לימודים ארוך, אנשים שלא שואלים שאלות, וחום- אני שונאת חום!
באהבה, מור
אמרתי כבר שאני אוהבת את האייקונים של תפוז? (חוצמזה, תודו שתמיד רציתם שיהיה מישו שיכניס את כל האייקונים להודעה אחת. מה, לא?)
 

17hila

New member
עכשיו אני כי ההוא הלך...

שלום שלום לכולם! אני הילה, גם כן מהצפון הרחוק (ושמתי לב שיש עוד כמה אנשים מהצפון, הידד!) אני בכיתה י"ב, ולומדת בבי"ס פתוח,וזה פשוט אחלה. (וזה גם שיטת הלימוד הכי טובה לדעתי) אני ממש לא בטוחה לגבי נטיותי. אין לי גם יותר מידי ניסיון, אז זה לא עוזר...
התאהבתי פעם בבן, ולא יצא לי עוד להתאהב בבת, אבל כל התחום הזה מאוד...מסקרן אותי. ואולי אני סתם סקרנית ותו לא... חוץ מזה, אני במגמת אומנות ותאטרון, שני דברים שאהובים עלי מאוד. אני גם אוהבת לשיר. וחוץ מזה תמשיכו לכתוב על עצמכם כי זה מעניין, והייתי רוצה להכיר אנשים פה... חוץ מזה דרור, האמת היא שאני גרה די קרוב אליך...(במרחקים של הצפון) זהו, רק בריאות ואהבה!
ותכירו את חבקוק הכלבלב!
הילהלה
 

דרור22

New member
עכשיו אני כי הייתי מוכרח....

תמיד ניסיתי להאמין שהצפון הוא אינו בועה .... (ואכן צדקתי..) נעים לי מאוד להכיר אותך... לגבי ניטיתיך המיניות, זה בסדר לכל אחד לוקח זמן אחר בכדי להגיע להחלטותיו, ואני בטוח שגם זה יגיע.... ואני מאוד שמח שאת גרה קרוב (במונחים של הצפון) שלך דרור....
 
טוב..אני גם מצטרפת......./images/Emo6.gif

נעים מאוד.. אני לבינתיים "אני לא חכמה" אני בעיקרון מהצפון בת 18 וחצי ועושה שירות לאומי חילוני בהרצליה יש לי חברה שאני מאוד אוהבת!! ו..מספר קטן של חברות שיודע שיש לי חברה בניגוד ל"נורמליזציה" אז....נעים מאוד
 
שלום לכולם.

אני נצח, בן 19 וגיי. עברתי בו בדרך לפורום "בנים-בלבד" וקפצתי להגיד שלום. אין לי הרבה מה לספר על עצמי, חוץ מזה שאני חושב שבזמן האחרון גיל היציאה מהארון ירד פלאים, ובצורה מסוכנת. ילדים בני 16 חושבים שסקס זה הכל בחיים, וזה לא! אז שתהיה לכם שבת שלום!
 
למעלה