אז מה אתן עושות כדי להגשים פנטזיות?

rss21

New member
רק מדברת אותן?

מה בדבר לעשות?? אני בעד להגשים... תמיד תבוא פנטזיה חדשה (-:
 
גם אני בעד להגשים ככה מתפנה מקום

לפטזיות חדשות - את יודעת. תראי, ישבתי מול השאלה הזו דקות ארוכות וחשבתי עליה. איך ממשים פנטזיה. הרי פנטזיה זה משהו שנמצא בראש ויש איזשהי חסימה ובגלל זה היא לא מתקיימת נכון? (פנטזיה - משהו שנתפס כלא אמיתי.. פרי דמיון) כדי ליצור אותה למשהו אמיתי, כדי לעבור את הנק' שחוסמת - שלב ראשון זה לשחרר אותה החוצה מבפנים אל מחוץ לבית הצלעות שככה שומר על הכל... יצא לך להגשים פנטזיה מיוזמתך?
 

rss21

New member
בהחלט!

אני חושבת שזה מאוד תלוי באופי, זה שהשתמשת בפועל "מדברת" זה כבר צעד אחד קדימה כי כש"פרי הדמיון" הזה מקבל כבר משמעות מילולית הוא כבר מתקדם צעד אחד קדימה ממה שהוא היה בדמיון שלנו. אני אוהבת שיש את התחושות המעורבות האלה כשמגשימים פנטזיה... קצת חשש לקראת משהו שלא ניסיתי ואני עדיין לא מכירה וקצת- הרבה גירויי כי פרי הדמיון הזה הוא השתקפות של המאווים שלנו... ניסיתי בהחלט ויזמתי... והיה לי כיף, כל פנטזיה שהגשמתי היה לי כיף... כמובן שיש עוד כמה בראש אבל לאט לאט אני אגשים את הכל!! (-: מה איתך? הגשמת?
 
לגמרי..

יש פנטזיות שיזמתי להגשמתן שלצידן היה המון חשש והתרגשות. יש פנטזיות שאני אומרת לעצמי : נו לחישה, לא כל פנטזיה נועדה להגשים אותה.. ויש פנטזיות שהוגשמו מבלי שאתאמץ במיוחד - מה שנאמר התדפקו על דלתי . עכשיו שאני חושבת על זה בדיעבד זה אפילו יותר מרגש לא?
 

rss21

New member
ללא ספק

גם הרבה יותר נח.. זה קל שההזדמנות פשוט נרקמת מאליה ואת מצידך רק צריכה להיות שם...
 
אני בכלל בעד

שהדברים יגיעו אליי.. כלומר לעשות פעולות, להתכוונן ולראות איך זה מוגש אליי בצורה מדוייקת..
 
:- ידעתי!!D../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

ממש לא.. הכוונה היא בלדבר את הדברים זה לשלוח את הלאה.. לעשות פעולות, להתכוונן במציאות בהתאמה למי שאני ולראות איך הדברים קורים מעצמם.. יותר בהיר? אחח לאןלאן
 
את ענקית!!! את יודעת??

אם זה משהו שאני רוצה אז שהדברים יגיעו אליי = לראות איך הדברים קורים מעצמם ק ר צ י ה...
 

לאןלאן

New member
את חרטטנית!!! את יודעת??

כן אני יודעת שאני ענקית לא השתכנעתי , לראות איך הדברים קורים מעצמם - משמע את לא נוטלת חלק בעשיה.. זה קורה מעצמו..
 
יש שיגידו שזה חרטטנות

אני מאמינה בלהזמין מציאות לוקחת בחשבון שלא לכולם זה עובד.. וזה בסדר גם לא מנסה לשכנע.. ולקרוא לי חרטטנית פתאום עשה אותך לפחות ענקית - ואני שואלת יחסינו לאן?
 

rss21

New member
איזה חמודות אתן

לחישה יקרה, אפילו שזה נוח ורוצים שהכל יבוא עד אלייך צריך לדעת לנווט בין מתיי להיות פאסבית ולחכות שהדברים יגיעו אלייך לבין להיות היוזמת והעושה והמגשימה.. אז לגביי יחסייך עם לאןלאן, לא רוצה להתערב אבל אוליי כדאי שתעשי משהו כדיי שהיחסים לא ילכו לאבדון לדבריה של לאןלאן... תהנו חמודות (-: בהצלחה שבת חמימה ונעימה לכולן
 
למעלה