אז מה אתן עושות כדי להגשים פנטזיות?

rss21

New member
לא נורא

אם לא אז לא בכח, היא יודעת ומבינה את העמדה שלך... אולי לאט לאט. זה קצת פלצני להגיד אבל אני באמת באמת מאמינה שלכל דבר יש סיבה... אולי ירקם שם משהו.. .בעיתו. (-: אצלי הכל בסדר גמור..... מה שלומך את?
 

לאןלאן

New member
הכל בסדר

בדיוק עושה לי דיסק חדש , באוירה חורפית יותר.. בקיצור מקבץ שירי דכאון יפים כאלה שקטים מרגיעים.... שיהיה לי לאוטו בסבבה כי בא לי כבר להקיא מהדיסק הקודם.. חוצמזה קפואה מקור..
 

rss21

New member
דיסק חורף (-:

זה מעולה. אני ממש אוהבת את הדיסק שלי.. כבר מהגשם הראשון אני מתחילה לחרוש עליו (-: קפואה? באסה.. האמת שאני ירושלמית ודי חמים לי בבית.. אני עם גופיה.. מאיזה איזור את שכל כך קר לך?
 

לאןלאן

New member
את מירושלים...

ירושלים לא קפואה לגמרייי..?? טוב, ככל הנראה אצלך יותר קר.. לא ברור לי איך עם גופיה אלא אם כן את צמודה למזגן/רדיטור/מפזר חום / או למישהי.. או למישהו... אני מהמרכז.. פשוט קפואה, לא ברור, עם מאה שכבות עלי דחוף כוס תה ועוד אמורה לצאת היום לאיזה מסיבה.. אין לי מושג איך אני אזיז את עצמי אז מה העניינים בירושלים? עושה משהו הערב? או בערב ביתי?
 

rss21

New member
מצחקה...

ירושלים אכן קפואה... אם אני צמודה למשהו? לא, לא, לא, לא, לא ולא... כל הזין לי (איזה ביטויי לא קשור לפורום הזה) אולי זה סתם בגלל שיצאתי מהמקלחת עכשיו ועדיין חם לי מהמים הרותחים... בטח עוד מט הגוף שלי יצרוך איזה סווצ'ר (-: אני הכנתי לי שוקו חמים ומתוק... אני היום... בטח אצא עם חברות, לשתות ולרקוד כמו כל יום שישי טיפוסי ומהנה.... תצאי למסיבה.... תמצאי כוחות אל תדאגי... תחשבי שאם תזוזי שם אז תתחממי אולי זה יעודד אותך ללכת (-: בכל מקרה אני מקווה שתהני לך
 

rss21

New member
אולי..

אם אני אהיה בהכרה אחריי ליל האלכוהול הבא עלינו לטובה (-:
 
תתחדשי על הדיסק החדש..

תמיד נחמד שיש משהו שמנעים את הדרך.. במיוחד שקר;
 
כמה נחמד..

רוצות לדבר על משהו? אני כאן... אז מה שלומכן? ** יודעת שהיתי אמורה לעבור להרי י-ם? בסוף כנראה שיש לי עוד כמה דברים לעשות כאן במרכז.. כל כך רוצה את האויר של ההרים.. ** מילה טובה ממני? תמיד.. רק מילים טובות ואם אין לי מילים אז אני לא אומרת - פשוט! לרוב יש לי מילים.. והן טובות אז מה? מסיבה?
 
למעלה