אז מסתבר שערכים ועקרונות עולים ביוקר.

StriX Starlight

New member
אז מסתבר שערכים ועקרונות עולים ביוקר.

פעם אחת דדי חטא בעמידה על העקרונות שלו, וביי ביי.

משהו אומר לי שגם אם הוא היה מצליח להביא את עצמו לקפוץ במשימת הפלוטאג, זה לא היה עוזר לו מרגע שסירב לקח חלק במשימה המזעזעת הזאת.
זה היה מחריד לראות כיצד תופסים את העכברים האומללים בזנב שלהם. עשה לי חשק עז לתפוס את הפוסטמה שעשתה את זה ולגרור אותה לאורך כביש אספלט שרק נסלל, בשיערות.. שתרגיש איך זה כשמפעילים לחץ על חלק בגוף שלא אמור לשאת משקל.

הקטע היפה בכל מסע השכנועים לפני המשימה, שג'ולי באמת חזרה ושאלה אותו "אולי בכל זאת ננסה?" כאילו עקרונות זה ג'לי ומשהו אמור להשתנות בפעם השלישית או הרביעית שהיא תשאל... אני רק שמחה שהוא עמד חזק מולה, כי אני בטוחה שהיה עליו הרבה מאוד לחץ.

ואני יכולה רק להחזיק אצבעות שצער בעלי חיים תארגן להפקה תביעה עסיסית על ההתעללות הזאת בחסרי ישע בשביל בידור.
כי משעשע זה לא היה, בשום צורה!!
 

NosferatuHelge

New member
ליידיעתך...

היו עוד 2 זוגות שסירבו להשתתף במשימת הזואולוגיה, ככה שתיעון שלך לא תקף...

למה דדי וג'ולי עפו? כי דדי יצא סמרטוט במשימה השניה באופן פרטני ודפק את בת זוגו בצורה הכי מגעילה שיש (זאת לאחר שהוא הבטיח לה לעשות הכל במשימה הזאת), זאת בנוסף לעובדה שדדי לא התחבר לבנים כי הוא פשוט עציץ לא זורם וג'ולי
לא התחברה לבנות עם כל ההיסטריות ומזימות בגרוש שלה. לא ירד לכם האסימון למה כולם שולחים אותם לניפוי על ימין ועל שמאל? אז זאת הסיבה. אני כבר לא אומר שדדי בעצמו כל פעם אמר שהוא לא יודע מה הוא עושה כאן בכלל.

המסימה של זואולוגיה כולם קיבלו בהבנה, הבעיה היא שאין שום הצדקה למה שקרא במשימה שניה, לדוגמה יבגני ושחר במיוחד ממש רעדו ולא רצו לעשות את זה, אבל בסוף התעלו על עצמם ועשו את זה בשביל לנצח, להתקדם, והכי חשוב בשביל בת
הזוג שלהם, בזמן שדדי פשוט נכשל וגרר איתו הבן אדם היחיד שהוא יכל לסמוך עליו בכל המקום הזה ואין שום טיעון או טיאוריה יפה כאן. זה פשוט מעשה של פחדן אגואיסט ולא מגיע לאנשים כאלה להתקדם סנטימטר.

ממש לא נראה לי שלזוג במצב כזה בכלל יש זכות להגיע למייקובר, אתם יכולים לאהוב אותם כמה שאתם רוצים, אבל שורה תחתונה היא שמה שהתרחש כאן זה הדבר הכי צודק שרק יכל להיות במצב הזה.

וכן, דדי ממש מכעיס אותי כאן, אחת המחשבות העיקריות שמניעות את רוב הזוגות שם זה "אני חייב לעשות הכל בשביל בן/בת הזוג שלי, אני אצה טמבל, מפגר, מובך ומבוהל, אבל אני עושה את זה בשביל הפרטנר שלי!" ולו פשוט לא היה את זה ברגע
האמת, דקה לפני המייקובר.

ערכים עלאק... הנה הערך שלי - אני אעשה הכל כדי לנצח כי יש מישהו שתלוי בי!
 
כנראה שאתה צודק שהגיע להם ללכת בגלל דדי אבל

אני לא שופט את דדי ולא הייתי מצפה ממנו להיות כמו שאתה היית מתנהג.

לענ"ד דדי מתמודד עם קשיים קשים בכמה רמות יותר מכל השאר וזה היה גדול עליו.

לדעתי דווקא במשימה של הבעלי חיים היה לו סיכוי למצוא אפיק שהיה מאפשר להם לבצע אותה

אבל בשני המקרים הזמן שיחק לרעתו כי הוא צריך הרבה מאד זמן כדי לעבד ולפרק את המחסומים שהוא מערים על עצמו ונתקל בהם.

אני חושב שג'ולי כל כך התאמצה להגיע אל עולמו של דדי ובגלל שעולמו הוא פנימי ולא חיצוני והוא מבוסס על הרבה תוכן חשיבה ומלל

לכן היא הייתה במצב צבירה אחר שגרם לה להיות מנותקת כמו דדי מההוואי והדינימקה של שאר הקבוצה

אולי אתם צודקים ויש בה קצת משהו מרוחק מעין מעט סנוביזם/קרירות אבל אני חושב שזה עדיין בא במידה סבירה ובהקשרים חיוביים ולא מזיקים.

אני מאד מעריך מאד את היכולת שלה להכיל את דדי כמו גם את יכולתה להרגיש שהיא לומדת ממנו הרבה מאד.

למעשה אפשר לומר שג'ולי הייתה לבד ללא זוג כי לדדי לא היה את הכוח להיות גם כן צד שנותן ומחזק.

ולכן לא היה להם סיכוי.
 

NosferatuHelge

New member
המשפט הלפני האחרון זה בדיוק מה שקרה.

זאת כל הנקודה בסופו של דבר למה אני רותח מכעס על דדי בכל הסיפור הזה. אני אמרתי לו את זה לפני המשימה השניה, דיברנו הרבה, ג׳ולי ממש הייתה בהלם מכל מה שהתרחש במהלך מספר הימים האחרונים, היו עוד כמה דברים שלא ראיתם שבהם דדי אכזב אותה כל פעם מחדש עם מה שאני יכול לקראו לו רק במילה אחת - אטימות וממש על דברים לא עקרוניים כלל ברמה שזה גרם לי פשוט להרים גבה.

ואז הגיעו המשימות ומה שקרה בין המשימות, דברים שממש לא ראיתם. לקראת טקס ההחלטה כבר לא היה שום זוג יותר בפועל. למה? כי אדון דדי לא עשה חצי צעד לקראת ג׳ולי שנתנה לו מיליון הזדמנויות להשלים.
 

StriX Starlight

New member
לא כולם יכולים להיות יבגני, אתה יודע.

זה שיש לך העונה כמה דוגמאות מאלפות למסירות ותמיכה נפשית וכל הבלה בלה בלה הזה, לא אומר שמי שאין לו את זה הוא חלאת המין האנושי.
 

קרקלה

New member
מאחר ודדי לא פה

ולא יכול להגן על עצמו אל מול ההאשמות האלה, המיני-הכפשה הזאת מאד לא הוגנת. זה דבר אחד להיות גולש לא מעורב בפורום היפה והחנון ולהעלות ספקולציות ע"פ מה שכולנו צפינו בו בטלויזיה, ודבר אחר לגמרי לומר "הייתי שם, הוא זבל, פשוט חלק לא ראיתם, תאמינו לי".

לא לענין.
 

NosferatuHelge

New member
לא הוגן?

לא הוגן? ממש סליחה, באמת! וזה שאתם ממש בפורום הזה ממציאים סיפורים הזויים ומדביקים אותות קין על המתמודדים בלי שום קשר למציאות ובלי שום אפשרות מצדם להגיב זה הוגן?

או שאולי זה הוגן כשאני רואה תגובות "אוווי מתוק/חמוד/נסיך/מלכה" על מתמודד/ת X בזמן שליד זה יש "וואי איזה אפס/טמבל/יצור/סתומה"
על מתמודד/ת Y וזאת כשבפועל המציאות הייתה שונה לחלוטין?

תעשו לי טובה, כולם פה פתאום משחקים אותה חמודים וצחים כשלג כשנוח להם (הרי אבוי לנו פגעתי בנסיך הלבבות המסכן שלנו, איך ייתכן דבר כזה!?). משום מה לא ראיתי רגישות כזאת כשכולם כאן רקדו על גופה של סיון שממש לא מגיע לה היחס שהיא קיבלה מהקהילה. למה אז לא שמעתי צעקות "לא הוגן"? הרי זה שיא של לא הוגן שיכול להיות.

ואגב, זה הוגן לשלול אותי מזכות להביע את דעתי בגלל הסיבה המתוארת?

אין צורך להגיב, באמת דיון לא לעניין כרגע.
 

stagadish2

New member
אתה ויקטור?


רק הוא כל כך מפחד ממנה שהוא ימשיך להגן עליה גם בפורום באינטרנט מחשש שהיא קוראת בו (היא לא).
 

stagadish2

New member
אולי מהאלטר-אגו שלו

במחשבה שנייה... בטח האלטר אגו שלו מפחד מאלטר האגו של סיוון.
 

DDN

New member
לדעתי זה אולג. הכינוי שלו זה נוספרטו ועוד משה

-ו. . .

ואם כן, אולג, אתה מלך!
 

קרקלה

New member
כי אנחנו מוגבלים למסגרת הטלויזיונית

אתה שוכח שאנחנו כצופים מוגבלים למה שבוחרים להראות לנו בטלויזיה. ברור מאליו שיש לנו פערי אינפורמציה, איך לא יהיו? ברור שמפעילים עלינו שלל מניפולציות. אנחנו לא באמת "ממציאים סיפורים הזויים ומדביקים אותות קין על המתמודדים בלי שום קשר למציאות" - אנחנו עושים את זה בקשר ישיר לחוקי המשחק של *תכניות* מציאות!
כן, יכול להיות שסיוון, או בכינויה בפורום, "הוד מעלתה", זכתה ליחס שלא הגיע לה ע"פ התנהלותה ב"מציאות". אבל כך היא יוצגה בסדרה, כאישיות מתעללת; יכול להיות שדדי לא היה נסיך הלבבות המסכן, אבל הוא הוצג בסדרה באור מחמיא ביותר, ובהתאמה, כך הוא נחווה ע"י הרבה ממשתתפי הפורום הזה. זה לא חדש שעורכים יכולים לעשות מה שהם רוצים עם משפט שהוצא מהקשרו כאן, ומוזיקה מרגשת שם.
את האצבע המאשימה יש להפנות כלפי עורכי התכנית, אם בכלל (כי בעצם, גם המשתתפים בתכנית יכלו לצפות מראש שתכניות מציאות לאו דווקא מייצגות מציאות). בודאי שאין להפנותה כלפיי הצופים, שמנסים כמיטב הבנתם להחליט מי טוב ומי רע בתוך מערכת שמראש הם מובלים בה, לרוב מבלי לדעת. כמובן שגסות רוח וחריצת דינים מהירה מדי היא לא לענין בכל דיון, זה נכון.

בכל אופן, אני מצטערת אם הגבתי באופן קשה מדי. אני לא חושבת שזה הוגן לפזור ביקורת קשה שלא מגובה בעובדות, בלי יכולת של הצד השני להתגונן, ומבלי להזדהות. עם זאת, בהחלט יש מקום גם למשתתפי התכנית להביע את דעתם בפורום, זה עבד היטב בעונה הקודמת. אני מציעה לך להסיר את רעלת האנונימיות, לקבל צבע אדום, ולנהל דיון פתוח והוגן.
 

IkMfNiY

New member
אני מאוד מסכימה עם ההודעה שלך

הרי כל מה שאנחנו יודעים על המשתתפים בסדרה (אני מניחה שרובנו לא מכירים אף אחד באופן אישי) הוא מהעריכה של התוכנית. ונכון שזה לא הוגן לשפוט אנשים מהיכרות כ"כ שטחית, אבל זה סיכון שלוקחים ברגע שמשתתפים בתוכנית חושפנית כזו שידוע שהולכת להיות בה עריכה מגמתית.
אנחנו רואים דמויות בתוכנית ואנחנו מתייחסים אליהן כמו אל כל דמות בתוכנית אחרת (לא מציאותית) וברור שזה דבר בעייתי, אבל זו התנהגות טבעית שלנו בתור צופים.

לפעמים באמת קשה לזכור שמדובר באנשים אמיתיים (שגם קוראים פה..) ולא רק בדמויות בטלוויזיה...

יעל
 

IkMfNiY

New member
אני חושבת גם שזה לא מקרי

שעד עכשיו הייתה העדפה גורפת בפורום לטובת דדי וג'ולי. עכשיו פתאום כל התגובות (גם שלי) הן בעד שחר ודלית. אין ספק שהעריכה עובדת עלינו טוב...

יעל
 

StriX Starlight

New member
לעשות הכל כדי לנצח, זה לא ערך!!!

1. לעשות הכל כדי לנצח זו תחרויות, ובמקרה הזה תחרותיות אובססיבית כדי לטפח לעצמך את האגו ולנסות להוכיח את השווי שלך בכל דרך אפשרית.
מה נהיית לי ג'ולי עכשיו שלא מבינה מהחיים שלה מה זה ערכים, עקרונות או חשיבה פרטנית.

2. שני הזוגות האחרים לא השתתפו כי ה"יפה" הייתה פחדנית מכדי להכנס לטרריום (ט-ר-ר-י-ו-ם, סעמק!!), כי כי היו עקרונות גדולים מאחורי זה.

3. זה שיש אנשים שהפאן הכי גדול שלהם (כמוני וכמוך למשל) זה לקפוץ ממקומות גבוהים, רק עושה את זה לבעייתי עבורנו להבין פחד מהו.
נכון שדדי לא יצא גיבור גדול עם הקפיצה המסכנה הזאת למים, אבל קפאון הוא מנגנון תגובה לגיטימי.
חוסר החיבה שלך לדדי מעוור אותך וממש לא מאפשר לך לראות מעבר.

4. עכשיו שדדי וג'ולי עפו, אתה מרוצה?!?
 

NosferatuHelge

New member
לא הבנת את הנקודה שלי, אני אנסח שוב בקרוב

אני רוצה להגיב מסודר ולפי נקודות וזה לא ממש אפשרי דרך האמצעי התקשורת הנוכחי שלי. ככה שאני אתן תשובה מאוחר יותר.
 
למעלה