אז עברנו ובגרנו וחווינו

אפי לוג

New member
אני עוברת על

מה אנשים היו לוקחים איתם לאי בודד, ומנסה להבין, למה לקחת איתך בכלל דברים? אני, למשל, לא הייתי לוקחת כלום. מגיעה לאי, מנסה למצות את המירב מהבדידות ומחפשת לי את 3 הדברים מתוך האי עצמו. להגיע לאי בודד עם דברים מהבית זה כמעט כמו להישאר בבית, לא?
 

magy

New member
את, לא קונבנציונאלית.....את

שאלו מה תיקח...... לא שאלו...מה לא תיקח.....
יש אנשים שבכלל לא רוצים אי בודד...... רוצים אמצע הכיכר.....בין כל האנשים.......... ורק שם מרגישים כמו על אי בודד......... ובכלל......תיסתימו ת´פי ש´לכם........
 

אפי לוג

New member
ואם נסתום

איך נאכל, ניתנשק, נגיד, נלקק את כל אותם דברים שרצינו לעשות על האי? ואגב, זה שלוקחים איתנו את המוכר החביב והידוע לא עושה את זה לרע או פסול זה רק מוכיח כמה קשה לנו להתנתק מהעבר.
 

magy

New member
ותזכרי מה זושה אומרת לך

לא תיקחי מבית...לא אִיֶיה לך אין שמה סופרמרקט.....אין C&A אין MAX & SPENDER.....גם לא ביוטי פרי. אין שמה כלום, זה כומו מדבר אבל עם קיצת מים מסביב. ואם פיתום בא לך להרים איזה שיוואס ריגל? מה אז? מאיפו את לוקחת ? ´פילו כוס אין לך שמה מה תשימי ויסקי בתוך עלה של בננה? נו, בֶּמֶת.... ותאכלי עם ידיים? ככה לימדו אותך בֶּבַּית? ולא נעים לי לשאול אותֶך איך תנגבי טוסיק שלך טוף, אני לא אכניס אף שלי לתוך תחת שלך.... ואם במיקרה, אבל במת במקרה, יבוא איזה "א - פאיינער בוחער" פיתום? ואת אין לך , זה.....איך קוראים את זה? נו.........הניילון הזה לא.....לא של באגעט.....של ....זה שלו.......שמה......."פון אוּנט´ן" מ´תשי? תשימי לו מדוזה במקום ניילון? תביאי הכל מבית...שיהיה ....שלא יחסר. מה תמצאי בֶּאי? חול וחול, זאמט אונד וואסער....... וכמה עצמות שמיד יבואו דתִים ויגידו שאסור לשבת שמה כי יהודים קבורים. ועם מה תשברי קוקוס. על ראש שלך? ואם יבואו איזה "וילדע חאייעס"...? וירצו לטרוף אותֶך אין לך ´פילו גז עם דמעות. נו שויין, ת´זבי זה כל התכניות שלך הגרנדיוזיות. שבי פה איתנו. ודיי. יותר בטוח פה.
 
את משו, צחקתי מכל משפט (../images/Emo13.gif

רק ש... אפילוג שכחה שאנחנו כבר לא בני תשחורת, מחפשים קצת נוחיות, תמו ימי השינה על החוף בשק שינה, זה קשה והעצמות כואבות אחורי... עדיף סדינים מבושמים, כריות רכות והכי חשוב......משו נגד יתושים!
.
רגע, רגע... ובאי בודד לא רוצים להיות יפים? נו אז מה עם ספר צמוד וקוסמטיאית?.. נו מה נתחיל לגדול צמות על הרגליים?(
אז איך אמרת מגי... יותר טוף לנו כאן.. ואם כבר אי, אז .......
פחות מזה - לא כדאי!
 

אפי לוג

New member
אין לי כלום

נגד 5 הכוכבים האדומים נהפוך הוא. מי לא אוהב פינוק, נוחות, סדינים מבושמים, להראות יפה? בכל גיל אוהבים נוחות. אלה לא הדברים שהוזכרו בסל המצרכים לאי.
 

magy

New member
ליכשאסיים

אי אלו סידורים קטנים.......בשעה קרוב...שעתיים, אולי.... שלושה.....אפילו יכול להיות ארבעה.......געיי וועייס...... אני להתפנות בשבילך.......ובשביל אי..... איי אייי איייי אייייייי אייייייייייי חיים יכול להיות, מלא הפתעות , ליפַמים..... בגלל זה קוראים אותו חיים. נו, בעצם, עוד לא יודעת איך קורעים אותו......
PPPP
 
אפשר במקום אי בודד

טיול באוסטרליה? ואז לא צריכה מהבית כלום מלבד פאוצ´ עם הרבה דולרים אוסטרליים. בבקשה סדר עוד אופציה.
 
למעלה