אחריות של NIKON בארץ.

10101

New member
תשובה מדוייקת:

אין מע"מ בארה"ב. יש מס מכירות בארה"ב. בכל מדינה בארה"ב מס המכירות שונה, וכן על מוצרים שונים המס שונה. אם אתה קונה דרך האינטרנט ושולח לישראל, לא תשלם 8.5% מס מכירות אמריקאי, אלא 18% לכשאסוף את המצלמה מבית הדואר, וכמובן בנוסף יש את עלויות המשלוח והביטוח. אם אתה קונה בחנות בניו יורק תשלם 8.5% מס, ולכשתעבור במסלול הירוק, ע"פ החוק אתה חייב בתשלום מע"מ (החברה אומרים שהם מדלגים על זה, ואני מניח שאני מכיר את התופעה... אני הרי כותב בעברית). אם אתה קונה בארה"ב ישירות בחנות ולא דרך אתר, מומלץ לרכוש במדינה שאין בה מס כלל על ציוד אלקטרוני או שהמס מופחת כמו בכמה מדינות בחוף המזרחי. אני מקווה שהבהרתי.
 

k_dov1

New member
D100

מציע לך לבדוק בפוטו הדר או ביוגנד. ההפרש לא גדול והאחריות והשקט הנפשי שווה את ההפרש במחיר... למה לך לחפש צרות ...? כשמדובר בסכומים גדולים. בסך הכל מחירי מוצרי ניקון בארץ, הוגנים. חבל שבקנון זה לא המצב. מוצרי קאנון מאוד יקרים בארץ וזה ממש חבל - מעודד רכישות בחו"ל, כי בקנון ההפרשים גדולים בין חול לארץ .
 

noy levin

New member
עוד מעט הוא ישאל על האחריות

הבינלאומית וכולם ישיבו שבארץ זה לא עובד. הנה, חסכתי את השאלה הבאה. מניסיון, בפוטופילם, אם מגיעים כמה פעמים ובכל פעם מנהלים מו"מ לפחות עם 2-3 מוכרים, המחיר יורד, במיוחד אם רונים עוד משהו קטן. העיקרון הוא כזה: תבוא ותבקש איזה פלאש או עדשה פשוטה וכשיראו לך ותבחן את הפלאש, תתחיל לשאול אם זה מתאים לדיגיטלי. הם יגידו לך שכן, ואז תבקש שיראו לך את זה על רפלקס דיגיטלית. הם יוציאו D 100 ואתה תתחיל להתלהב מהמצלמה ולשאול כמה זה עולה ותתחיל להתעניין במצלמה. הם לא יתייחסו אליך ברצינות, אבל את התציק ותציק עד שלבסוף יחליטו למכור לך. הן יציגו מחיר מטורף כי הם עדיין סבורים שאתה לא רציני ואתה תגיד מוכן. הם יהיו בשוק, ופתאום תוך שניות המצלמה כבר תהיה ארוזה בתוך הקופסה ומישהו מהם יכתוב את החשבונית. ואז באמצע תשאל אם אפשר לבדוק במקום אחר. הם יופתעו מחדש ויגידו אין בעיה ואז יתחילו לנסות לשכנע אותך לקנות אותה. אתה לפתע תגיד שזה נראה יקר מדי ואתה רוצה לבדוק בעוד כמה מקומות. אז הם ישאלו: כמה אתה חושב לשלם עליה? זהו, ניצחת. כעת אל תיתן מחיר נמוך. פה זה לא שוק שמתמקחים והמחיר באמצע. המטרה שלך תהיה להוריד אותם לאט לאט. כל פעם כמה מאות שקלים. כשזה יתקע, תזכיר את הפלאש שבאת לקנות ותכניס גם אותו לעסקה ואז תוסיף עוד מאה מאתיים שקל ויש לך מצלמה ופלאש במחיר טוב. והכי חשוב, זה עובד!!!
 

10101

New member
אני שמח. ורוצה לחזק את דברי דב,

ואולי להוסיף מספרים: מחירי ניקון בארץ הם כ 10-15 אחוז גבוהים יותר מאלה בארה"ב לאחר משלוח ביטוח ומס. לדוגמא ה D100 שרצית בארץ נמצאת במבצע כולל פלאש ועדשה בעלות של 14444 לפני מע"מ שזה כפי שאמרתי כ 10% יקר יותר ממחיר בארה"ב. הנה הלינק למבצע: http://www.hadarphoto.co.il/NewsPage.asp?news_id=54
 

maxos

New member
אני מכיר את המיבצע,

אבל מה עם המע"מ... 17,044 כולל מע"מ. זה נראה לך הגיוני????? אותה הערכה שווה בחו"ל בסביבות 12500 ש"ח. כמובן שלשלם מע"מ ממש לא בא בחשבון.
 

noy levin

New member
תקנה בניו יורק

תברר ותראה שאין דבר כזה מכס בארץ. אני לא משקר לך וביום ראשון תוכל לבדוק. לגבי מס מכירות, אין לי מושג עליו, אבל אתה נתין זר ולא תשלם עליו. D 100 תעלה לך 2000 דולר בדיוק.
 

maxos

New member
אין לי שום ספק שאתה

דובר אמת. אם אני לא יצתרך לשלם 8.5 % אני יקנה בניו יורק. אם כן אני כבר יקנה בקנדה, שם צריך לשלם מס אבל הוא חוזר בשדה.
 

noy levin

New member
אגב, לגבי אחריות

אתה קונה ניקון, לא איזה משהו טייואני. מדובר בטופ של האיכות. ניקון לא מוציאים לשוק מצלמה לפני שבדקו אלפים מהם בעשרות אלפי בדיקות. המוניטין הזה נבנה במשך עשרות שנים ואם תהיה לך תקלה שלא באשמתך, כמובן שיתקנו לך את המצלמה. זה קרה לפני חודש עם הקולפיקס שהסוללה היתה מסוכנת והדר תיקנה את כל הדגמים, גם אלה שלא ניקנו בארץ. ניקון העולמית שילמה לה כמובן.
 

10101

New member
חבל על הזמן של כולנו. סע ותתאכזב.

אתה תשלם את המס בכל מדינה לפי השיעור שלה, וגם אם תתחנן... לא יעזור. אין לי חלק בניקון בארץ (הלוואי עלי), ודבריי הם פשוטים ומדוייקים. אני מסיים בזה.
 
המלצה חמה,לאור כל התשובות שקיבלת:

לבדוק,לברר ולוודא אישית במקום הקנייה,לגבי כל התשלומים הנילווים,וכן:מה בדיוק כוללת החבילה האמורה במחיר הנראה לך:ישנם מקומות בהם מוציאים מתוך החבילה חלק מן הדברים,כדי להוציאה למכירה במחיר הזול, ואח"כ נמכרים לחוד,בתוספת מחיר. זו כמובן דעתי שלי האישית, ונשמח לקרוא כאן בפורום, את קורותיך, והנסיון שלך, כאשר תחליט ותבצע.
 

qweasd1

New member
מנסיון אישי - תשלם 8.5%

כי זה לא מע"מ. ואם אתה עדיין לא מאמין, תשלח EMAIL ל B&H, או תכניס שאלה לEOS mailing list, ותקבל תשובה של Henry Posner, נציג B&H בlist. אז תכין מספיק כסף.. בהצלחה!
 

noy levin

New member
אני קניתי אולימפוס כמצלמה רזרבית

במאתיים דולר במקום בשמונה מאות שמבקשים בארץ. המחירים פה מטורפים לחלוטין. סתם לידע כללי, אני נמצא באתר אמריקאי ודי וי די טושיבה עולה 70 דולר. הכי יקר שאני רואה עולה 85 דולר. היבואנים פה מרוויחים המון על חשבוננו. ניקון מוכרת את המצלמות באותו מחיר לכולם. להזכירך B&H הם לא היבואנים ועדיין הם מרוויחים יפה.
 

noy levin

New member
ובכן, שלחתי מיילים

B@H עוד לא ענו, אבל KEH השיבו ויפה, יחסית לשעה המוקדמת. אולי הם עובדים 24 שעות. בכל אופן KEH אומרים שהמחיר שמוצג באתר הוא המחיר הסופי כולל הכל ואין על זה שום תוספת. אם יש 8 אחוז אז הוא כלול כבר במחיר. המלצתי החמה, לקנות רק בחו"ל. במצלמות זולות אין מי יודע מה הבדל בשקלים (באחוזים כן) אבל במצלמות יקרות (אין הבדל מי יודע מה באחוזים) ההבדל בשקלים מתבטא באלפים רבים.
 

10101

New member
מה שכתבתי למעלה הוא מדוייק !

ואם אתה נוסע כל כך הרבה לארה"ב ועושה שם קניות אתה יודע בטח שהמס הוא מס מכירות שלא מקבל זיכוי, לא בשדה ולא בחנות. רק אם שולחים לך את זה מחוץ לארה"ב, לא משלמים אותו.
 

maxos

New member
אוקי, אז לפי המחיר של

KEH גם בB&H המחיר כולל מס. עכשו: מאיפה הבאת את זה שעל מצלמות רפלקס לא לקחים מכס? גם אם לא, מע"מ הם בטוח לוקחים!
 

maxos

New member
דרך אגב...

אני גם יהיה בקנדה, ושם המחיר הוא קצת יותר יקר אבל ללא ה 8.5 % . אם אני יזמין מניו יורק לקנדה, המישלוח יעלה לי את ההפרש. אז אני כבר יקנה בקנדה, ויחזיר את ה" מע"מ " בשדה.
 
למעלה