אחריות של NIKON בארץ.

אז צוחקים ../images/Emo6.gif אני מאוד מקווה שאנשים

יודעים לבדוק טוב טוב את צעדיהם ולא מסתמכים בצורה עיוורת על האחרים עצה פה...עצה שם....ולבדוק טוב טוב אם זה באמת מתאים למה שקיים!!!!
 

maxos

New member
זה מB&H

Purchases in our retail and Used Equipment store are subject to an 8.25% local sales tax. This tax is not a VAT, and cannot be recovered by non-USA visitors when you return home. עכשו אני יודע. ואני יקנה בקנדה... תודה לכולם, נראה אותכם עוד שבועיים שאני יחזור בתיקווה עם D100 חדשה!!! עוד משהו קטן, עלה פה איזה רעיון שלא משלמים מכס על מצלמות.... מאיפה זה בא? באתר של המכס לא כתוב שום דבר על זה,....
 

marbles

New member
רק עכשיו קראתי את

ההודעות בשירשור הזה ולא את כולן כי למען האמת אין לי כוח, כך שאני לא ממש בטוח אם מה שאכתוב כאן קשור בכלל לויכוח הזה, אבל בכל זאת: המחירים שמוצגים באתרי האינטרנט הם אכן המחירים האחרונים והם כוללים את ה 8% (בערך) של VAT (מס קניה) שזרים לא יכולים להזדכות עליו. **אבל** השולחים את המוצרים לארץ צריכים לקחת בחשבון שעל המחיר הזה צריך להוסיף כמה עשרות דולרים ל-carrier - חברת השילוח (FedEX או UPS), על המשלוח מהחנות אל הארץ , ובנוסף כמה מאות שקלים על השיחרור משדה-התעופה ועל המשלוח (שוב UPS או FedEX) משדה התעופה אל ביתך. הנבלות גובים פעמיים על המשלוח וגובים מחיר כפול על השחרור מהמכס, הם לא נותנים לך שום אפשרות לנסוע, לשחרר ולקחת את המוצר בעצמך, הם פשוט לא מוכנים לוותר על אף שקל (או דולר). על ציוד צילום (חדש ומשומש) אין תשלום למכס. אמנם כן היה כך במשך 50 ומשהו שנים אולם לא מזמן יחסית (שנה-שנה וחצי בערך) בוטל תשלום זה. דרך-אגב - בוטל גם המכס על ציוד חשמלי אחר, למי שמתעניין - לבדוק בדיוק איזה ציוד כן הוצא מ"הרשימה" ואיזה ציוד נשאר... מה שכתבתי - כתבתי מידע אישי שנובע מכך שלפני כחודש קניתי מכפיל מKEH, מכך שעבדתי בנתב"ג עד לפני שנה וקצת, וכמו-כן מבעל חברה לעמילות מכס, אולם עם זאת - כל הכתוב כאן הוא בערבון מוגבל, ורצוי לבדוק אם נערכו אילו שהם שינויים בחוקי המכס (מאז שהחלה האינטיפדה הגיוני שדברים רבים בנושא הזה ישתנו). ערב טוב לכולם ובהצלחה לחיפה!
 
אם אני יכול לסייע אז אשמח

לגבי מצלמות סטילס וציוד שלהם. התנסיתי גם במעבר בנמל וגם במשלוח. אתחיל במשלוח. גם אני קניתי דרך האתר המוזכר, אולם אני מכיר את החנות. הייתי שם. לגבי הקניה דרך האתר, המחיר שהוצג הוא המחיר ששילמתי בפועל. לא הוסיפו אפילו סנט אחד. יש לזכור שהדולר בכרטיסי אשראי זה לא הדולר שמזכירים בחדשות. מדובר בתעריף אחר. אין לי מושג איך קובעים אותו. חברת משלוח בינלאומית שלחה לי ניקון 100. בחורה התקשרה ואמרה לי שהמצלמה הגיעה. אמרתי בסדר, מתי אתם מגיעים, אני עד הערב בבית. הבחורה אמרה שצריך לשחרר את המצלמה ויש שתי אפשרויות. או שאני אגיע לשלם מע"מ 17 אחוז או שהחברה תשלם עבורי ואחר אני אשלם להם. אמרתי לה, אם אתם כבר שם, אז תעשו לי טובה ותביאו לי. הגיעה שליחה - זו חברה של בנות כנראה ולא שיש לי התנגדות - ובסופו של דבר שילמתי עוד איזה מס שחרור. מסתבר שהמצלמה היתה כלואה והיה צריך לשחרר אותה (בת ערובה אצל הצ´צ´נים) על זה שילמתי איזה מס של סילבן שלום. וזהו בעצם. המצלמה אצלי. מעולם לא התקלקלה. הגעתי איתה פעם להדר כדי לתקן פלאש SB26 ומישהו שם אמר לי שאין אחריות למוצרים שנקנו בחו"ל. בכל אופן, היא לא התקלקלה. לגבי מעבר בנמל. לא בודקים את זה, לא שואלים על זה. את אף אחד שם שז לא מעניין ולסיכום אין מכס על מצלמות. מקווה שעזרתי.
 
למעלה