BARRY M Magnetic Purple
עוד לא ניסיתי לק מגנטי, אז הוא הראשון מההזמנה שמיהרתי למרוח. הצבע מוצלח בפני עצמו (קשה להיכשל בסגול מטאלי
) והפורמולה נוחה למריחה, סמיכה למדי (אבל לא יותר מדי) ואטומה מאוד; כיסוי מלא בשכבה ראשונה (לאחרונה זה קורה לי בלא מעט לקים, אני עוד עלולה להתרגל לזה...
).
המגנט שמגיע עם הלק הוא של פסים אופקיים ולדעתי זה קצת משעמם, אז ניסיתי לשחק עם הזוויות. התחלתי מאגודל יד שמאל וכנראה המגנט לא היה קרוב מספיק כי יצאה דוגמה קטנה ועמומה, אבל בעיניי זה דווקא מגניב והכי יפה! היא משאירה את הצבע המוצלח של הלק ומוסיפה לו טוויסט עדין, וכשמזיזים את האצבע הדוגמה נראית קצת זזה, קצת כמו הולוגרמה. עכשיו אני רק צריכה ללמוד איך משחזרים את האפקט...
באצבע השתמשתי במגנט כפי שאמורים, נעזרתי בצ'ופצ'יק שיש בקצה הפקק ועוזר למקם אותו במרחק נכון ולשמור שהוא לא ייגע בלק. חיכיתי שלושים שניות. הפעם הדוגמה יצאה יציבה למדי אבל אני לא מתלהבת מהפסים הכהים שהיא יוצרת (הצבע המקורי מוצלח יותר) וגם פסים לרוחב משעממים אותי, כאמור. אז באמה ובקמיצה ניסיתי זוויות אלכסוניות כדי להכניס עניין. קשה יותר להחזיק כך את המגנט יציב ובאמה הוא נגע בלק והשאיר סימן...
גם בזרת קרה לי דבר דומה אבל ממש חירב לי את הלק אז נאלצתי להסיר הכול ולהתחיל בה מחדש. מכיוון שקצת התעייפתי השתמשתי בו רגיל ועשיתי פסים אופקיים. מסתבר שהמגנט עובד תיק-תק (או אולי כי זו הזרת וזה שטח קטן?) ותוך שניות ספורות בלבד הדוגמה כבר הייתה מוכנה.
מסקנה 1: לא צריך לחכות חצי דקה, זה מיותר. היא יצאה חדה ויפה אבל המייבש חירב אותה (וגם בשאר האצבעות מרח לי את הדוגמאות) אף שחיכיתי לא מעט בין לבין.
מסקנה 2: כמו בחותמות, גם בלק מגנטי צריך להיזהר מאוד במריחת המייבש, לנסות למרוח אותו בעדינות, לפי קווי הדוגמה (במידת האפשר), או אולי פשוט לוותר לחלוטין (אם אפשר).
ביד ימין ויתרתי על המגנט כי התעצלתי
. בתמונה ניתן לראות שכבה אחת בלבד (כן כן, זו שכבה אחת!) בלי מייבש. מרחתי אתמול ורק היום צילמתי, כפי שניתן לראות לפי השחיקה בקצה האצבע
העמידות לא משהו... גם ביד שמאל הקצוות קצת שחוקים (אף ששם יש שתי שכבות לק + מייבש).
לסיכום ההתנסות: מוסיף עניין ואתגר, התוצאה הסופית לא מלהיבה בעיניי, נראית קצת כמו בלגן על הציפורניים, ואני לא מתלהבת מהפסים הכהים (זו הסיבה שמלכתחילה נמנעתי ממגנטים עד כה). אני צריכה לערוך עוד ניסויים כדי לנסות להגיע למצבים דומים לאגודל, של פסים עדינים ומעניינים יותר.