Peace and Love3
New member
מה עדיף?
לשבת במשרד ממוזג ולענות לטלפונים, שכמעט כל לקוח צועק עליך ומבקש מנהל, ואילו המנהל צועק עליך שלא תביא לו, ויש הפסקה של 3 שניות בין שיחה לשיחה, וצריך לסיים שיחה ב3 דקות, וממש לא משנה עם הבעיה של הלקוח דורשת זמן, זה אתה אשם, בהכל. ועדיף שגם תנסה למכור ללקוח מוצרים בדרך.
זאת בדר"כ המציאות של עבודות עם מרכז הערכה.
וזה לעומת עבודת בק אופיס גם במשרד ממוזג, עבודת אבטחה שלא עושים בה כמעט כלום, עבודה באיזה חנות או תחנת דלק (מהסוג שאין בהם הרבה לקוחות).
אני אישית הייתי גם מעדיפה ניקיון, לפחות יש שקט.
לשבת במשרד ממוזג ולענות לטלפונים, שכמעט כל לקוח צועק עליך ומבקש מנהל, ואילו המנהל צועק עליך שלא תביא לו, ויש הפסקה של 3 שניות בין שיחה לשיחה, וצריך לסיים שיחה ב3 דקות, וממש לא משנה עם הבעיה של הלקוח דורשת זמן, זה אתה אשם, בהכל. ועדיף שגם תנסה למכור ללקוח מוצרים בדרך.
זאת בדר"כ המציאות של עבודות עם מרכז הערכה.
וזה לעומת עבודת בק אופיס גם במשרד ממוזג, עבודת אבטחה שלא עושים בה כמעט כלום, עבודה באיזה חנות או תחנת דלק (מהסוג שאין בהם הרבה לקוחות).
אני אישית הייתי גם מעדיפה ניקיון, לפחות יש שקט.