חזרת?לא הבנתי למה שלא נדע.
אדרבא ואדרבא !
בגלל הצליל של "לקנב", לא בא לי טוב,
לא נעים לי, גם לא נשמע לי מגרה משום סוג, לא לתאבון לירקות, גם לא לחרמנות.
חזרת?לא הבנתי למה שלא נדע.
אדרבא ואדרבא !
ככה זה מתואר:לא הבנתי למה שלא נדע.
אדרבא ואדרבא !
חצי שילחה?ככה זה מתואר:
"נערה שמנה בעלת איברים ישבה על חצי שילחה של המעלה התחתונה שלני הבית וקינבה ירקות. בירכה אותם בקול ושילשלה את שמלתה.... נערה זו אדמונית ועדשנית."
אז ככה - הרטמן התגרש מטוני, אעפעס לא ריגשה אותו יותר, משהתגרשו לקח אותה לטיול ביער. בטיול הגיעו לפונדק שיש בו מסעדה, וזו הנערה - כן זו הנערה "מקנבת הירקות". מעוררת בו את היצר המיני הרדום, שהתחיל להתעורר ברגע שטוני כבר לא "רעייתו".
ועדיין המילה קינבה לא מצטלצלת לי טוב, מאיפה הביאו אותה ולמה?
ויפה שעה אחת קודם.ימים שקטים ושיוחזרו החטופים.
חיפשתי שילחה באתר האקדמיה ולא מצאתי, לפני שאספר לך מה מצאתי ב-אבן ספיר [כלום] אציע הסבר שלי -חצי שילחה?
אדמונית ועדשנית?
אני חושבת שאני יודעת מה זה חצי וגם אדמונית.
ועדיין המילה קינבה לא מצטלצלת לי טוב, מאיפה הביאו אותה ולמה?
ימים שקטים ושיוחזרו החטופים.
אז ככהחצי שילחה?
אדמונית ועדשנית?
אני חושבת שאני יודעת מה זה חצי וגם אדמונית.
ועדיין המילה קינבה לא מצטלצלת לי טוב, מאיפה הביאו אותה ולמה?
ימים שקטים ושיוחזרו החטופים.
במונח 'שלח' נתקל מי שעוסק במדרגות, או שמע (וזוכר) הרצאה על, למשל, מדרגות חולדה בירושלים, שם המדרגות שונות בין היתר בשלחים.אז ככה
העליתי שאילתא באתר ב- FB שנקרא "קול העברית", להלן תשובות:
1. שילחה = שלח, החלק החיצוני של המדרגה
2. שילחה בתלמוד - רוחב המדרגה
לגבע עדשנית, בעלת נמשים המזכירים עדשים כתומות-אדומות.
תיקון טעות שלי - שילחה בשפת המשנה, רוחב המדרגה.במונח 'שלח' נתקל מי שעוסק במדרגות, או שמע (וזוכר) הרצאה על, למשל, מדרגות חולדה בירושלים, שם המדרגות שונות בין היתר בשלחים.
שלח = החלק שדורכים עליו ושנקרא גם מדרך.
בטטה בנדורה, לזכרוני,זה היה בטטה בנדורה, בטטה בנדורה, או בנדורה בטטה, בנדורה בטטה?
אותו סיפור שמעתי מסבי, על הצבא הרוסיבטטה בנדורה, לזכרוני,
והנה ההוכחה. (;
וכמה טוב שיש וריאציות על הנושא ברשת.
אבא שלי ז"ל סיפר שהחיילים השבויים ממצרים לא ידעו מזה ימין ומזה שמאל
זה היה ממש מוזר כי חייל גם אם הוא מצרי משתתף במסדרים והוא חייב לדעת..
כששאלו את החיילים השבויים למה הם לא יודעים הם ענו שאין להם ביד כלום ולכן הם לא יודעים..?
מברור מעמיק התברר שהצבא המצרי הכיר את "הסחורה" שלו
וידע שצריך איזה סטרטאפ בשביל ימין ושמאל לחיילך מצרי..
ולכן היו נותנים להם ביד ימין תפו"א וביד שמאל עגבנייה...
מפקד המצעד היה מכריז - בנדורה - בטטה - בנדורה - בטטה וכך הם למדו "בקלות ימין שמאל.
איך ללמד ילדים על ימין ושמואל
השבוע בפרשה כתוב על ימין ושמואל למי יש רעיון איך ללמד את הילדיםwww.prog.co.il
טוב בסיידר, תודה,חיפשתי שילחה באתר האקדמיה ולא מצאתי, לפני שאספר לך מה מצאתי ב-אבן ספיר [כלום] אציע הסבר שלי -
השילחה היא על המעלה התחתונה. מעלה תחתונה = מדרגה, ככל הנראה, יתכן השילחה היא שלוחה של המדרגה, אולי חתיכת עץ לנקות בה מגפיים, או באמת לצורך ישיבה.
חיפשתי שילחה באתר האקדמיה ולא מצאתי, לפני שאספר לך מה מצאתי ב-אבן ספיר [כלום] אציע הסבר שלי -
השילחה היא על המעלה התחתונה. מעלה תחתונה = מדרגה, ככל הנראה, יתכן השילחה היא שלוחה של המדרגה, אולי חתיכת עץ לנקות בה מגפיים, או באמת לצורך ישיבה.
אז עדשנית זו בעצם ג'ינג'ית, נכון?טוב בסיידר, תודה,
ועדשנית?
זו מהנסיכה על העדשה או מה?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.