איך היה לדעתכם?..

איך היה לדעתכם?..


ואי שנים לא פתחתי פה נושא.
הייה די צפוי ככה..סבבה דווקא,כבר מכירים..
איך היה לכם?
 

dreamergirl15

New member
ההופעה עצמה היתה מדהימה, אבל...

מאוד נהניתי מההופעה. מאריה היתה מדהימה, והזמן עבר מהר מידי.
אבל מה שדי הרס היה ההתנהגות של הישראלים באופן כללי בהופעה.
לדוגמא - רכשתי כרטיסים ל- VIP שורה ראשונה, כאשר מלפני היתה שורת נכים.
איך שמאריה עלתה לבמה, פתאום הגיעו מלא אנשים מכל עבר ופתחו 3 שורות ראשונות נוספות מלפנינו והסתירו לכולם. רק אחרי איזה 3 שירים הסדרנים הגיעו לפנות אותם משם. דוגמא נוספת - הקטע של העישון. בהנחיות לגבי המופע נאמר במפורש שהעישון אסור במתחם. מילא שאף אחד לא אכף זאת, אבל למה מאריה קארי צריכה לבקש כמה פעמים מאנשים שיפסיקו לעשן לידה? היא אמרה שזה הורס לה את הקול, אבל אנשים בשלהם ואין שום אכיפה.
אני בד״כ לא מאלו שמתלוננים, אבל הייתי בהופעה שלה בארה״ב והכל שם היה ממש מסודר ומתוקתק, ואנשים לא ניסו לתכמן ולשבת במקומות לא שלהם, או לחילופין ליצר שורות ראשונות חדשות... בכל אופן, אם שמים את הדברים הללו בצד, ההופעה עצמה היתה מדהימה :)
 
מעניין אם ישבנו קרוב אחת לשניה

גם אני ישבתי ב-VIP1 שורה 2 כיסא 1 וסבלתי בדיוק מאותה הבעיה, לצערי הרס לי לגמרי את ההופעה כי את שלושת השירים הראשונים בקושי שמעתי או ראיתי, עד שהסדרנים באו ופינו את כולם כל ההמולה הייתה בדיוק מול הפרצוף שלי והיה בלתי אפשרי להנות או אפילו להתרכז בהופעה.
&nbsp
למרבה הצער גם אחרי שכבר פינו את כולם אנשים כל הזמן חזרו למטה וכל הזמן עברו מולי, באיזשהו שלב אנשי ה"חוק והסדר" בעצמם כבר נתקעו לי בפרצוף בלי כל התחשבות או מחשבה בעניין, נראה לי שכולם יצאו די עצבניים משם (מהאיזור בו ישבתי)...
 

eranmc

New member
הייתי בגולדן, פשוט מבחיל אותי ההתנהגות שהייתה שם...

 

noam818

New member
היה הורס.

הקול שלה (במה שהיה לייב) היה במצב טוב (הופתעתי לטובה מ-ABMB), לא היה חם כמו שחשבתי שיהיה, הסטליסט היה נחמד, היא הייתה חמודה ונראה שהיא נהנית.
[מלבד העישון, שאני לא יודע אם מישהו מהקהל באמת עישן, הייתי קרוב לבמה ולא ראיתי].
מה שאותי יותר עצבן זה כל הבנות שצרחו בקולי קולות את השירים שלה. ב-Emotions ו-My All זה כבר היה בלתי נסבל (גם בשירים אחרים, אבל עברתי מקום).
&nbsp
אני לא יודע מה איתכם, לי זה היה צפוי שהיא תאחר.. כפרה עליה.
 

Mידאס

New member
אני לא זיהיתי שום קטע שלא היה לייב

אולי זה הגיל והשמיעה שנדפקה, אבל לא נראה לי שהיו שם קטעים מוקלטים מראש. זה גם לא ממש משנה לי. היה מעולה וזהו.
 

noam818

New member
שליפה מהמותן- ב-Without you הנוט הארוך בסוף

שהיא אף-פעם לא עשתה לייב (נבר אבר כמו בהקלטה המקורית), היה באורך פלא, בקול עמוק יותר, בהופעה.
&nbsp
אבל אני מסכים, שגם לי זה לא משנה. באתי ליהנות, ו-וואלה, ממש ממש נהניתי.
 
באמת היתה חוצפה שהיא היתה צריכה

לבקש כמה פעמים להפסיק לעשן..
אבל אין עלייה התנהגות דיוותית על במה, כולל האיחור הלא אופנתי ומעצבן..בסדר תאחרי גג חצי שעה אבל שעה?!
&nbsp
למזלי הגענו רק בתשע ורבע..היו פקקים זוועתיים.
איך הסאונד היה בשורות הראשונות? נראה שלא נעים סאונד חזק כלכך קרוב.
מהדשא שמעו סבבה.. (חח מעריץ מזוייף אני- "דשא")
 

Mידאס

New member
ישבתי ב-VIP2 בשורות הראשונות (קרוב לשרה'לה)

והסאונד היה מעולה.
 

eranmc

New member
היא לא אשמה באיחור... ואיך דשא איך??? חחח

עם מי באת?
 

Mידאס

New member
ממש

כולם מזיינים את המוח על הפקקים, כאילו היא סללה את הכביש. יאללה, לאנשים אין במה להתעסק חוץ משטויות. כן, היה פקוק ברמות שלא היו מביישות את נתיבי איילון בשעה 18:00 בערב ראש השנה, אבל מה לזה ולהופעה?
 

Mידאס

New member
היה מצוין

הגעתי באופן יחסי מאוחר. נסעתי עם מונית, כי ידעתי שחניה במתחם זה חלום בלהות, אבל אפילו נהג המונית נחרד מהפקקים והוא המליץ לי ללכת ברגל, אחרת הנסיעה תיארך שעתיים ותעלה לי מלאן'תלפים... אחרי כיתות רגליים של 20 דקות בחום של מדבר סהרה הגעתי למתחם ריק יחסית וקצת חששתי לקראת הבאות, אבל בסוף הכל התמלא ואבן נגולה לי מהלב (בשביל מאריה, לא בשבילי).

ההופעה הייתה מצוינת לדעתי. אני המום מהביקורות הלא מפרגנות. אז היא איחרה כי היא הצטלמה עם שרה נתניהו! ראבאק, אנשים! בכל העולם מדברים על זה שאשת ראש הממשלה הגיעה להופעה של מאריה ורק פה מחפשים תירוצים ל-למה זה לא טוב. ג'יזס. כשמדונה הייתה פה לפני כמה? 4-5 שנים עם ה"סטיקי" טור היא גם דפקה איחור של איזה שעה. נו, ו-?

בכל מקרה, מאריה הייתה מעולה ממש. היו קטעים שפשוט התמוגגתי מאושר. הקול האדיר שלה חרך את הרמקולים והעביר בקהל התרגשות רבה.

פחות אהבתי את העיבוד של EMOTIONS שהרגיש לי מנומנם ואת העיבוד של SHAKE IT OFF.

HERO ו-WITHOUT YOU היו פשוט שמיימיים.

טריי לורנז מוכשר בטירוף. לא ידעתי עד כמה. העיקר שבביקורות כתבו שהוא "מדויק, אבל בשביל שואו בווגאס". וואלה? הבנאדם ווקאליסט אדיר.

המופע כיסה לדעתי את הלהיטים הגדולים והמוכרים שלה פה בצורה מושלמת ומאוזנת.

הקהל היה קצת רדום לטעמי. ציפיתי לפרצי אנרגיה שיעיפו את מאריה לשמיים, אבל במקום זה קיבלתי כל הזמן הערות מהדבילים שישבו מאחורי "אולי תשב? אתה מסתיר". באמא'שכם? באתם למופע או לקונצרט של הפילהרמונית.

כשיצאנו שמעתי סביבי רק תגובות אוהדות. היה כיף גדול.

מה שלא אהבתי, שטחי עד כמה שזה עלול להישמע, זה את התלבושות. כולם דיברו בסוף המופע על ה"שמלות מאלנבי" ובחיי שהם צודקים. זה היה מחריד בכל קנה מידה.

נראה היה שמאריה עשתה פה כיף, אבל נראה היה גם שהחום פשוט העיק עליה ברמות בלתי נסבלות. אולי בגלל זה אחרי WITHOUT YOU היא אמרה "חלאס! אני לכבשן הזה לא עולה שוב" ולא קיבלנו שירים נוספים בהדרן.

שורה תחתונה לחפירות: היה פגז!
 
אנחנו החנינו בתחנת דלק

והלכנו ברגל,ולקחנו טרמפ באמצע דרך חח..הבעסה שהגענו ואמרו לנו שנשארו עוד הרבה חניות פנויות.
 

venustudent

New member
שמלות מאלנבי...

השמלה של ההדרן הייתה הכי יפה. באחת השמלות היו שרוולים ארוכים, לא הבנתי איך היא הסתדרה איתה בחום הזה.
 

eranmc

New member
כייף לשמוע!

1. מאריה איחרה בגלל פקקים + שרה. מידע הכי מקורב שיש. גם העוזרים שלה, נגיד הישראלים מביניהם.. איחרו בגלל פקקים.
2. חלק מהביקורות נכתבו מראש. מה זה משנה? אנחנו נהנו!
3. טריי לורנז מוכשר בטירוף! מאריה חייבת לו הרבה חח...
4. הקהל בגולדן היה מ ט ו ר ף ומאושר. איפה היית?
 

Mידאס

New member
הייתי ב- VIP2

לגבי הקטעים המוקלטים, שמע, כולם אומרים ש-WITHOUT YOU למשל היה מוקלט בחלקו, לכל הפחות בסוף. תסתכל ביוטיוב על סרטונים שאנשים העלו. הנה אחד:

https://www.youtube.com/watch?v=04PVh7BZmAg

תראה בדקה 2:43 איך טריי מתלהב. נראה לך שהוא היה עף ככה אם זה היה מוקלט מראש?

אני לא מצליח להבין את כל ברבורי הליפ סינק הזה. אני מתקשה להאמין שהיו שם קטעים מפובלקים... היא לא עשתה חזרות... אם היא הצליחה לעשות בכאילו עם השפתיים למרות שלא התכוננה מראש, אז היא צריכה לזכות באוסקר.
 

eranmc

New member
היו קטעים מוקלטים בוודאות...

תכלס לא כזה משנה, הכל היו מושלם מבחינתי
 

venustudent

New member
במילה אחת:


היא נתנה הופעה מכל הנשמה, התמודדה נהדר עם הלחות המטורפת, הקול שלה נשמע ממש טוב רוב הזמן, וגם טריי לורנז היה מגניב. רשימת השירים הייתה טובה (כמובן, היו כמה שחסרו לי), חוץ מ-obsessed שנראה לי מיותר, אבל גם אותו היא ביצעה יפה.
בקיצור - זה היה מה שחלמתי עליו.
 

True Colors

New member
נהניתי מאוד!

אני אסכם בנקודות:

* אני חושב שהיה איזון מדויק ונכון בין אפ-טמפוז (Emotions) ובלדות (My All), בין קלאסיקות ישנות (Hero) ורצועות חדשות (#Beautiful), בין שירי פאקצות (Shake It Off) ושירה רגשית, חשופה (Thank God I Found You).
במבט ראשון, כל זה עשוי להיראות כמו איזה שעטנז מבולגן, אבל אני חושב שמאריה (במוסיקה שלה, באנרגיות, באישיות) היא סך כל הדברים הללו, כך שבסופו של דבר שום דבר מאלה לא מרגיש לי כפוי או מאולץ.

* מאריה היתה במצב קולי טוב מאוד והורגש שהיא נותנת את המקסימום. היא היתה מקסימה בתקשורת שלה עם הקהל, והוא החזיר לה בהמון אהבה.

* ניכר שנעשה ניסיון להתאים את הסט ליסט לקהל הישראלי מתוך מטרה לרצות (Without You, I Know What You Want). מהבחינה הזו חסרו לי Heartbreaker, שמאוד אהוב בארץ, ו-Fantasy, שהיה להיט גדול כאן והקליפ שלו אף ליווה את אתר מכירות הכרטיסים. אבל בגדול, אין לי תלונות לגבי רשימת השירים.

* רגעים מיותרים בכל זאת: פתיח הקליפ הארוך ל-Honey שהוקרן על המסך (לשם מה בעצם?) והקליפ עם באסטה ריימס. האחרון היה חמוד, אבל אפשר היה לעשות במקום איזה ג'אם קצר של הלהקה בשיתוף מאריה וזמרי הרקע (לשיר הזה, או לשיר אחר) במקום להסתמך על הפלייבק.

* באשר לאיחור - גם אם מאריה היתה מגיעה למתחם ההופעה יום לפני, לא היתה לה ברירה אלא לעלות מאוחר. אחרי מופע החימום של לירן דנינו היו המון מקומות פנויים במתחם, ואנשים עדיין נעו מהכניסה פנימה. היו פקקים איומים, ושורות ארוכות של מכוניות משתרכות. רק כשהיא עלתה לבמה, מרבית מקומות הישיבה אוכלסו. הזוג שישב לידי, למשל, הגיע רק בתום השיר השני של מאריה והתלונן שההגעה לפארק היתה סיוט מתמשך.

* כן, השמלות היו מכוערות.

* הביקורות באינטרנט היו רובן שליליות, אבל חלקן לא רק שליליות, אלא גם רעות, ארסיות (ynet), לעיתים על גבול המיזוגניות (וואלה).

* איכשהו, כמו כל סוגיות מחלוקת אחרות בישראל, נראה שגם העניין הזה נצבע בעל כורחו בצבעים המייאשים, המתישים של ימין מול שמאל: ביקורת מפרגנת ב"ישראל היום" וידידות בין מאריה והזוג נתניהו (כולל הגעה של שרה להופעה), כנגד ביקורות לא חיוביות של מבקרי מוסיקה אשכנזיים (קרי, על פי "החשד" ועל-פי "עסקת החבילה" של השיח המרדד, גם שמאלנים (סליחה: 0מולנים) ומתנשאים). את הגפרור האחרון הדליק אביב גפן בטוויט מביש, יהיר ודוחה למדיי.
 
למעלה