אצל ידיד שעובד שעובד באורנג, ותשובתו חד משמעית!!! ללכת עוד היום למקום שבוצע השדרוג, ולדרוש בתוקף "ביטל עיסקה" כמקובל ע"פ החוק. ולא להוציא שיחות מהמכשיר. יגעת ומצאת תאמין, שום דבר בחיים לא בא בקלות.
מהמכשיר, חייבים לבטל לה את העסקה ברגע שהיא מבקשת ביטול עסקה, היא לא חייבת להחזיק אצלה מכשיר לא שימושי, היא השתמשה במכשיר ועכשיו היא לא נהנית מהמכשיר, זכותה לבטל עסקה, ואני אומר את זה מנסיון...
אני מדבר על מה שקרה עם רצינית, היא שדרגה את המכשיר שלה, והיא רוצה עכשיו בתוך 24 שעות להחליף את המכשיר המשודרג, ואז אמרת לה בתנאי שלא בוצע שיחות מהמכשיר, אז כתבתי גם במקרה של רצינית ואפילו שבוצע שיחות מהמכשיר אין כל בעיה להחזיר את זה...
אין לי צרות כאלה... יש לי SK1400 שמספק את הצורך בשיחות. כל הזמן מנסים לשכנע אותי לשדרג. "תקבל מכשיר בחינם" (רק תדבר ב-200 ש''ח לחודש...ואני מדבר ב-30 עד 40 ש''ח בחודש בלבד) "תקבל מכשיר עם מסך צבעוני" (מספיק לי הירוק לבן שיש לי...). תגידו, אתם צריכים סלולרי לשיחות או לשטויות? אתם לא צריכים לענות כי אני יודע את התשובה.