איך מתקשרים ל 1818* מסלקום ? -נתי.

Rצינית

New member
זה כבר לא משנה להם-כך נראה לי...

נקפוץ לאילון ואחליט שם איזה מכשיר שבאלי....
 

שלום25

New member
יופי.

אין לך הרבה אופציות. לא לגעת בסימנס לא לגעת במוטורולה לא לגעת בסמסונג לא לגעת באלפאסל רק נוקייה.
 

Rצינית

New member
מה אכפת לך.יהיו לנו חברים חדשים

בפורום.יתנו לנו טיפים על הורדת רינגטונים וזה.... רק קבלו אותם יפה.
 

שלום25

New member
ביררתי עכשיו...

אצל ידיד שעובד שעובד באורנג, ותשובתו חד משמעית!!! ללכת עוד היום למקום שבוצע השדרוג, ולדרוש בתוקף "ביטל עיסקה" כמקובל ע"פ החוק. ולא להוציא שיחות מהמכשיר. יגעת ומצאת תאמין, שום דבר בחיים לא בא בקלות.
 

מתנדב

New member
שלום, לידיעתך גם אם בוצעה שיחות

מהמכשיר, חייבים לבטל לה את העסקה ברגע שהיא מבקשת ביטול עסקה, היא לא חייבת להחזיק אצלה מכשיר לא שימושי, היא השתמשה במכשיר ועכשיו היא לא נהנית מהמכשיר, זכותה לבטל עסקה, ואני אומר את זה מנסיון...
 

שלום25

New member
בשדרוג...

זאת פרוצדורה שונה במקצת, לפחות כך חשבו אורנג, עד שמורחים להם תחוק בפרצוף, ומייד הם משתתקים.
 

מתנדב

New member
שלום, אני לא מדבר דווקא על שדרוג..

אני מדבר על מה שקרה עם רצינית, היא שדרגה את המכשיר שלה, והיא רוצה עכשיו בתוך 24 שעות להחליף את המכשיר המשודרג, ואז אמרת לה בתנאי שלא בוצע שיחות מהמכשיר, אז כתבתי גם במקרה של רצינית ואפילו שבוצע שיחות מהמכשיר אין כל בעיה להחזיר את זה...
 

שלום25

New member
אגב ע"פ החוק...

יש אפשרות לבטל עיסקה במשך 24 יום!!! אורנג שלום ולהתראות.
 
איזה כיף לי

אין לי צרות כאלה... יש לי SK1400 שמספק את הצורך בשיחות. כל הזמן מנסים לשכנע אותי לשדרג. "תקבל מכשיר בחינם" (רק תדבר ב-200 ש''ח לחודש...ואני מדבר ב-30 עד 40 ש''ח בחודש בלבד) "תקבל מכשיר עם מסך צבעוני" (מספיק לי הירוק לבן שיש לי...). תגידו, אתם צריכים סלולרי לשיחות או לשטויות? אתם לא צריכים לענות כי אני יודע את התשובה.
 
למעלה